کینوا سه رنگ

قیمت فروش مستقیم کینوا رنگی گیاهی چیست

کینوا

بهترین قیمت فروش مستقیم کینوا رنگی گیاهی چیست و بر اساس چه ویژگی‌هایی تعیین می‌گردد؟ مصرف دانه کینوا برای لاغری چه خواصی دارد و به شکلی می‌تواند آماده شود؟ کشت کینوا در چه شرایطی می‌تواند انجام شود؟ کدام مجموعه معتبر و ایرانی، بهترین کینوا را برای مصارف گوناگون تولید می‌کند و با شرایط آسان به فروش می‌رساند؟ خواص اصلی کینوا گیاهی چیست؟

کشت کینوا چیست

دانه کینوا در خانواده اسفناج‌ها قرار می‌گیرد. این گیاه که در طی سالیان اخیر سطح زیر کشت گسترده‌ای را در کشور به خود اختصاص داده است و از آنجایی که در مناطق مختلف با خاک شور و آب و هوای خشک نیز می‌تواند رشد کند و مقاوم به کم آبی است، کشاورزان زیادی علاقه‌مند به کشت این محصول ارزشمند شده‌اند.

نکته‌ای که سودآوری کشت کینوا را به حداکثر می‌رساند، اطلاعات دقیق و کامل در رابطه با نحوه کشت بذرها و آموزش مراحل نگهداری و برداشت آن‌ها می‌باشد. دانه کینوا با روش‌های مختلف بر حسب منطقه مورد نظر آبیاری می‌شود مانند روش کرتی یا غرقابی و روش‌های بارانی و قطره‌ای و در نهایت نتیجه مطلوب را به همراه خواهد داشت.

شرکت ایلیا برای کاهش ریسک کشاورزان و تولید اصولی کینوا در کشور اقدام عرضه پک کینوا به کشاورزان کرده است. ارائه بذر اصلاح شده با قوه نامیه بالا، مشاوره تخصصی کشت تا برداشت، تامین کمباین برای کشاورزان در استان‌های مختلف، قرارداد خرید تضمینی با کشاورز، همه این خدمات از جانب شرکت به کشاورزان سطح کشور ارائه می‌شود تا کشت خود را با کمترین میزان ریسک تولید و بالاترین بهره وری اقتصادی انجام دهند.

 

کینوا

 

طریقه مصرف کینوا برای لاغری

دانه کینوا سرشار از کلسیم و کربوهیدرات می‌باشد و مصرف آن انرژی مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می‌کند. این محصول منبع فیبر و پروتئین است و مصرف آن علاوه بر ایجاد سیری طولانی مدت و سرکوب اشتها، مواد غذایی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

دانه کینوا یا خاویار گیاهی فاقد گلوتن است و بسیاری از متخصصان تغذیه این محصول را در رژیم‌های لاغری قرار داده اند. این دانه ارزشمند به شکل‌های مختلفی برای قرارگیری در رژیم‌های لاغری مصرف می‌شود که ساده‌ترین آن پخت دانه کینوا مانند برنج می‌باشد و برای طبخ به حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زمان احتیاج دارد.

کینوا خام در انواع سالاد و خوراک‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به روند رژیم لاغری کمک کند. به طور کلی افراد با استفاده از دانه کینوا انواع خوراک، سالاد و سوپ با طعم‌های عالی تهیه می‌کنند و در رژیم لاغری خود قرار می‌دهند.

برخی فرآورده‌های دانه کینوا مانند آرد کینوا برای تهیه نان‌‌های رژیمی و انواع کیک و شیرینی‌های مناسب لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از کارخانه‌های صنایع تبدیلی و تولید محصولات رژیمی، استفاده از کینوا و محصولات آن را به مواد غذایی دیگر ترجیح می‌دهند.

 

کینوا

 

طبع و خواص دانه گیاهی کینوا چیست

در پاسخ به این سوال که کینوا گیاهی چیست می‌توانیم بگوییم، دانه کینوا که به شکل بومی متعلق به آمریکای جنوبی می‌باشد. منبع سرشار از فسفر، آهن، کلسیم، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ای، پروتئین، فیبر، منیزیم و آنتی‌اکسیدان است و جزء معدود مواد غذایی است که همه 9 آمینو اسید ضروری بدن را در خود جای داده است.

هضم کینوا برای دستگاه گوارش بسیار آسان است و بسیاری از متخصصان معتقدند می‌تواند جایگزین برنج در وعده‌های غذایی باشد. یکی از مهمترین خواص کینوا این است که فاقد گلوتن می‌باشد و برای افرادی که نسبت به مصرف گلوتن حساسیت دارند و افراد مبتلا به سلیاک گزینه بسیار مناسبی است.

از طرفی میزان پروتئین سرشار این محصول و کالری کم آن، باعث علاقه ورزشکاران به این دانه ارزشمند شده است. مصرف کینوا به دلیل سرشار بودن آن از فیبر باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و در نهایت اشتها را سرکوب می‌کند. پس برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب است. کینوا در طب سنتی نیز جایگاه بسیار ویژه ای دارد و برای درمان بیماری‌های مختلف تجویز و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این محصول برای:

  •  جلوگیری از سرطان
  •  جلوگیری از ابتلا به افسردگی
  •  برای بهبود شرایط پوست
  •  کاهش قند خون
  • برای بهبود سردردهای میگرنی استفاده می‌شود
  • مصرف آن برای مادران باردار و شیرده بدون هیچ محدودیتی.

چرا که به سلامت مادر و کودک کمک می‌کند. گفتنی است که طبع کینوا طبع معتدل می‌باشد، بنابراین برای مصرف تمام افراد گزینه مناسبی است و می‌تواند در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

 

کینوا

 

قیمت کینوا رنگی چیست

کینوا رنگی شامل کینوا قرمز و سیاه می‌باشد که برای کشت به شرایط ویژه‌ای احتیاج دارند. در ایران تنها مجموعه ایلیا موفق شده است که کینوا سیاه و قرمز با شرایط مناسب را تولید کند. همچنین با استفاده از امکانات مکانیزه و تخصصی مورد فرآوری قرار دهد. با توجه به این که پوسته و بافت کینوا سیاه و قرمز متفاوت با کینوا سفید می‌باشد، بنابراین فرآوری آن‌ها نیز به نحو دیگری صورت می‌پذیرد و نیاز به بررسی تخصصی کارشناسان دارد.

مجموعه ایلیا موفق شده است به عنوان اولین مجموعه تخصصی در کشور تولید انواع کینوا رنگی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب آغاز کند و در نهایت به دست خریداران خود برساند. قیمت تعیین شده توسط این مجموعه با توجه به هزینه تمام شده بذر، کشت آن‌ها، آموزش کشاورزان، نگهداری از محصول کشت شده، برداشت دانه‌های، فرآوری‌های متفاوت مانند شستشو، ساپونین زدایی، بوجاری و در نهایت بسته‌بندی تعیین می‌شود و هیچ فرد واسطه‌ای در این میان حضور ندارد.

بنابراین تمام محصولات قیمت‌های مقرون به صرفه و مناسبی دارند. این مجموعه می‌تواند کینوا رنگی مورد نیاز تمام صنایع و خریداران در سراسر کشور را فراهم کند. برای به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا در بخش فروش تماس بگیرید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *