دانه کینوا, کینوا سفید, کینوا سه رنگ

قیمت هر کیلو کینوا سفید سیاه قرمز

کینوا

کینوا دانه گیاهی است که از پنج هزار سال پیش توسط بومیان آمریکای جنوبی مصرف می شود. این دانه دارای ۱۶۰ واریته و ۳ رنگ اصلی شامل کینوا سفید ،سیاه و قرمز می باشد. کینوا به صورت کیلویی و بسته بندی توسط مراکز عرضه کننده به فروش می رسد. قیمت هر کیلو کینوا سفید، سیاه و قرمز با توجه به عوامل تاثیر گذاری که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد، تعیین می شود.

برای اطلاع از قیمت هر کیلو کینوا از طریق چه مراکزی باید مطلع شد؟ کدام مرکز کینوا را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه عرضه می کند؟

 

تنها تولید کننده هر سه رنگ کینوا در ایران

با پی بردن به خواص فوق العاده کینوا، این گیاه در سراسر دنیا از جمله ایران نیز کشت شد.کینوا در سه رنگ قرمز، سیاه و سفید در ایران کشت می شود. این محصول برای اولین بار توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در ایران کشت شد.

شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. مجموعه ایلیا همچنین تنها تولید کننده هر سه رنگ کینوا در ایران می باشد. شرکت ایلیا در راستای اهداف جامعه و پیشروی به سمت سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی سالم و فراسودمند اقدام به تولید کینوا و محصولات کینوا نموده است.

کینوا در سه رنگ در این مجموعه به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می شود. کینوا تولید شده در این مجموعه از کیفیت مرغوب و قیمت پایین برخوردار است. عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است و کارخانه جات و خریداران عمده می توانند با اطمینان محصولات این مجموعه را خریداری نمایند.

کینوا

معضلات خرید کینوا وارداتی

کینوا در ایران به صورت وارداتی نیز موجود است. کینوا وارداتی از لحاظ تغذیه ای تفاوت چندانی با نمونه های تولید شده در داخل کشور ندارد و تفاوت در ویژگی های ظاهری می باشد. خرید کینوا وارداتی دارای معضلات و مشکلاتی می باشد که به آن اشاره خواهیم کرد.

کینوا وارداتی از لحاظ قیمتی گران تر از کینوا ایرانی می باشد زیرا قیمت کینوا وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود. از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما بالا است، کینوا وارداتی نیز قیمتی بالا دارد و از لحاظ اقتصادی برای کارخانه جات و خریداران عمده به صرفه نیست. یکی دیگر از معضلات خرید کینوا وارداتی آسیب دیدگی به محصول است.

متاسفانه کینوا وارداتی ممکن است دست چندین دلال بیفتد و دچار آسیب دیدگی و شکستگی دانه ها شود، برای خرید کینوا وارداتی از مراکزی خرید انجام دهید که وارد کننده مستقیم باشند.

مشکل تامین محصول از دیگر معضلات کینوا وارداتی می باشد، بنا به دلایلی همچون تاخیر در ارسال بار از سوی کشور تولید کننده، مشکلات گمرگی و حمل ونقل، ممکن است محصول با تاخیر به دست کارخانه جات برسد و این می تواند خط تولید محصولی که با کینوا وارداتی غنی می شود را دچار مشکل کند.

به طور کلی خرید کینوا وارداتی با توجه به معضلات برای مصرف کنندگان عمده و کارخانه جات علاوه بر هزینه زیادی که متحمل می شود، تامین محصول نیز مشکل است و برای خریداران عمده کینوا ایرانی از همه جهات مناسب تر است.

کینوا

قیمت ویژه کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

امروزه بازار خرید های اینترنتی رونق یافته است و مردم تمایل دارند اکثر خرید های خود را از فروشگاه های اینترنتی انجام دهند. فروشگاه های اینترنتی مکانی امن برای خرید انواع محصولات از جمله کینوا می باشد.

دارندگان فروشگاه های اینترنتی برای خرید کینوا، این محصول را به صورت عمده از مراکز عرضه کننده که کینوا را به صورت تولید داخلی و وارداتی به فروش می رسانند، تهیه می کنند. قیمت کینوا برای این فروشگاه ها با توجه به خرید عمده محصول، کمتر از مقادیر جزئی است. این فروشگاه ها می توانند جهت اطلاع از قیمت ویژه کینوا با مراکز فروش کینوا در ارتباط باشند.

 

خرید کینوا از عطاری

یکی از مراکز خرید کینوا، عطاری ها هستند. این مجموعه ها کینوا را به صورت بسته بندی و فله به مشتریان عرضه می کنند. خریداران کینوا از عطاری ها هنگام خرید از فراوری بودن محصول و بهداشتی بودن آن اطمینان حاصل نمایند. متاسفانه سودجویان و متقلبان اقدام به فروش کینوا فراوری نشده و غیربهداشتی می کنند. عطاری ها از جمله مکان هایی هستند که می توانند کینوا را به صورت ناسالم عرضه کنند.

این افراد کینوا را به صورت فراوری نشده از کشاورزان خریداری می کنند و با قیمتی پایین تر به مشتریان عرضه می کنند و سلامتی مصرف کنندگان را به خطر می اندازند. قیمت پایین محصول نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت محصول نیست.

علاقه مندان برای خرید کینوا مراکز معتبر را انتخاب نمایند و در هنگام خرید به مجوز بهداشتی، سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول دقت نمایند.

کینوا

کینوا فراوری شده با مجوز بهداشتی را از کجا بخریم

کینوا برای مصرف باید عملیات فراوری بر روی آن انجام شود. یکی از فرایند هایی که در طی عملیات فراوری برروی دانه ها انجام می شود، ساپونین زدایی است. ساپونین یک ترکیب گلیکوزیدی تلخ مزه و سمی است که برروی قسمت خارجی پوسته دانه قرار دارد و قبل ازمصرف باید جدا شود. در صورت مصرف کینوا فراوری نشده سلامت فرد به خطر می افتد.

برای خرید کینوا فراوری شده با مجوز بهداشتی، باید از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید. یکی از مراکزی که کینوا فراوری شده را با مجوز بهداشتی و سیب سلامت عرضه می کند، شرکت ایلیا است. این مجموعه تولید کننده و وارد کننده کینوا در ایران است. مجموعه ایلیا کینوا را به صورت عمده، جزئی، فله و بسته بندی به مشتریان عرضه می کند.

کینوا موجود در این مجموعه از کیفت بالایی برخوردار است و قیمت مقرون به صرفه ای برای خریداران دارد، زیرا تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا و محصولات کینوا می باشد. این مجموعه عمدتا کینوا را به صورت تناژ به فروش می رسانند و آمادگی همکاری با کارخانه جات و مجموعه های علاقه مند به همکاری را دارد. علاقه مندان جهت خرید کینوا از مجموعه ایلیا از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

 

قیمت انواع  کینوا رنگی در بازار ایران

کینوا رنگی در بازار ایران دارای قیمت های مختلفی می باشد که این قیمت ناشی از عوامل موثری همچون کیفیت دانه ها (کیفیت شامل: درشتی دانه ها، یکدست بودن محصول، نبود هیچ گونه شئ اضافی اعمم از سنگ، حشرات، خاک وخاشاک، نبود آفت زدگی و شکستگی دانه ها می باشد)، ایرانی یا خارجی بودن دانه ها، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، نوع بسته بندی ، حجم خرید که به صورت عمده یا جزئی خریداری شود و … تعیین می شود.

قیمت انواع کینوا رنگی در بازار ایران دارای نوسان است و از قیمت ثابتی برخوردار نیست. برای اطلاع از قیمت به روز انواع کینوا رنگی، با مراکز فروش کینوا در ارتباط باشند.

کینوا

قیمت خرید کینوا از کشاورز

کشت کینوا در سال های اخیر در ایران افزایش یافته است و کشاورزان زیادی علاقه مند به کشت این محصول شده اند. کینوا در ایران به صورت دو کشت پاییزه و بهاره انجام می شود. قیمت خرید کینوا از کشاورز ارزان تر از انواع موجود در مراکز فروش می باشد. کینوا خریداری شده از کشاورز غیر فراوری شده است و باید عملیات فراوری برروی آن انجام شود، به همین دلیل قیمتی پایین تر دارد.

به طور کلی قیمت خرید کینوا ایرانی ارزان تر از انواع وارداتی می باشد و از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است و با نمونه های خارجی قابل رقابت است. قیمت خرید کینوا از کشاورز با توجه به فاکتور هایی از قبیل کیفیت و حجم خرید تعیین می شود.

 

قیمت کینوا ایرانی قرمز و سیاه

کینوا قرمز و سیاه نسبت به کینوا سفید طعم خاص تری دارند. دانه کینوا سیاه دارای طعمی شیرین است و کینوا قرمز طعمی مشابه فندوق دارد. کینوا قرمز و سیاه بعد از پخت شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند و سفت باقی می مانند. این دو محصول در ایران به طور گسترده در سال های اخیر کشت می شود و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. کینوا قرمز و سیاه ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارا است.

قیمت کینوا ایرانی قرمز و سیاه از نمونه های خارجی ارزان تر است. استعلام قیمت این دو محصول با توجه به عوامل موثری همچون حجم خرید، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده، کیفیت و سایر عوامل تاثیر گذار تعیین می شود. قیمت کینوا قرمز و سیاه به صورت تناژ به ازای هر کیلوگرم از مقادیر جزئی کم تر است. همچنین قیمت کینوا به صورت فله از انواع بسته بندی شده ارزان تر است و این تفاوت قیمت ناشی از هزینه بسته بندی می باشد و از لحاظ کیفیتی و خواص تغذیه ای تقاوتی با یکدیگر ندارند.

دانه کینوا سیاه

 خرید کینوا کیلویی سه رنگ

کینوا سه رنگ متشکل از سه رنگ اصلی کینوا، شامل کینوا قرمز، سیاه و سفید می باشد. دانه کینوا سفید دارای پوسته نازکی است و مدت زمان پخت کم تری نسبت به انواع دیگر کینوا دارد، کینوا سیاه و قرمز دیرتر پخته می شوند. کینوا سه رنگ به صورت تولید داخلی و خارجی در کشور موجود است و خریداران می توانند این محصول را به صورت کیلویی در حجم عمده و خرد خریداری نمایند.

در هنگام خرید کینوا کیلویی سه رنگ به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول دقت نمایید و مراکز معتبر را برای خرید انتخاب کنید. خرید کینوا سه رنگ به صورت کیلویی این امکان را به مشتریان می دهد که با توجه به مقدار مورد نیازشان خرید خود را انجام دهند.

قیمت کینوا سه رنگ به صورت کیلویی، نسبت به انواع بسته بندی شده کم تر است زیرا هزینه بسته بندی را شامل نمی شود. خرید این محصول از طریق مراکز فروش و عرضه کننده شامل فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

قیمت برنج کینوا سفید تناژ

کینوا با نام برنج کینوا نیز شناخته می شود. برنج کینوا سفید محبوب ترین محصول کینوا است. این محصول به کینوا طلایی نیز معروف است. برنج کینوا سفید جایگزین مناسبی برای برنج سفید است زیرا اثرات چاق کنندگی برنج سفید را ندارد. این محصول طعم و مزه خاصی ندارد و برای استفاده در انواع غذاها به کار می رود.

برنج کینوا سفید به صورت تناژ دارای قیمت ارزان تری نسبت به انواع جزئی است. خریداران برنج کینوا سفید به صورت تناژ می توانند این محصول را به صورت تولید ایران و یا وارداتی خریداری نمایند. برنج کینوا سفید وارداتی قیمتی بالاتر از انواع ایرانی دارد و این قیمت، ناشی از قیمت ارز می باشد.

قیمت برنج کینوا سفید با توجه به عوامل موثری همچون شرکت تولید کننده یا وارد کننده، نوع مصرف، درشتی و یکدست بودن دانه ها و … مشخص می شود. قیمت برنج کینوا سفید دارای نوسان است و قیمتی ثابت برای آن نمی توان در نظر گرفت. جهت اطلاع از قیمت دقیق این محصول با مراکز فروش برنج کینوا در تماس باشید.

 

قیمت آرد کینوا بدون گلوتن

آرد کینوا همانند دانه های کینوا، بدون گلوتن است. آرد کینوا بدون گلوتن برای مصارف روزانه بیماران مبتلا به سلیاک بسیار توصیه می شود. این بیماران توانایی هضم گلوتن را ندارند و به آن حساسیت دارند. برای اطلاع از قیمت آرد کینوا بدون گلوتن می توانید از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایید. مجموعه ایلیا اولین تولید کننده آرد کینوا در ایران است. این مجموعه در راستای اهداف جامعه و پیشبرد مصرف مواد غذایی سالم، اقدام به تولید این محصول نمود.

قیمت آرد کینوا تولید شده در این مجموعه از لحاظ قیمتی به صرفه می باشد زیرا تولید کننده مستقیم این محصول است. برای اطلاع از قیمت این محصول و خرید آرد کینوا بدون گلوتن از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *