آرد جو دوسر

مراکز تهیه آرد جو دوسر عمده و بسته‌بندی

جو دوسر

مراکز تهیه آرد جو دوسر عمده و بسته‌بندی کدام هستند؟ قیمت آرد جو دوسر عمده در بازار ایران چقدر است؟ آرد کامل جو دوسر بسته‌بندی را از کجا بخریم؟ آرد جو دوسر خالص و سبوس‌دار در کدام مرکز تهیه و توزیع می‌شود؟ استعلام قیمت آرد جو دوسر عمده تولیدی شرکت ایلیا چگونه امکان‌پذیر است؟

قیمت آرد جو دوسر عمده

مصرف آرد جو دوسر مانند آرد گندم از قدمت طولانی برخوردار است. در سال‌های اخیر توجه به این آرد کامل بیشتر شده و به‌مرور محبوبیت آن از آرد گندم نیز فراتر رفته است. آرد جو دوسر از آسیاب کردن دانه مغذی جو دوسر تهیه می‌شود.

جو دوسر یا یولاف یک غله کامل است که طبع آن سرد و خشک است. آرد جو دوسر عمده، مصرفی گسترده در تولید محصولات آردی و نان‌های رژیمی دارد. مصرف آرد جو دوسر برای تهیه نان‌های رژیمی، مافین‌ها، کلوچه‌های سالم و محصولات آرایشی و بهداشتی است.

 قیمت آرد جو دوسر عمده به کیفیت آن و وارداتی یا تولید داخلی بودن آن بستگی دارد. آرد جو دوسر تولید داخلی قیمتی بسیار مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر دارد و از نظر تازگی بسیار بهتر از آرد جو دوسر وارداتی است. برای استعلام قیمت آرد جو دوسر عمده ایرانی آماده عرضه به بازارهای داخلی و خارجی، با کارشناسان بخش فروش شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشید.

 

جو دوسر

 

نان با آرد جو دوسر رژیمی

در بسیاری از کشورهای جهان به‌خصوص ایران، مصرف نان از محبوبیت بالایی برخوردار است. نان غذای اصلی بسیاری از ملت‌ها است و حذف آن از وعده‌های غذایی تقریباً ناممکن است. بسیاری از پروتئین‌ها و مواد مغذی از طریق نان به بدن می‌رسد و جزو آن دسته از محصولات است که امنیت غذایی یک کشور را تأمین می‌کند. ازاین‌رو بسیار مهم است که نان‌های تولیدی یک کشور از آردهای مرغوب و سبوس‌دار تهیه شود. در فرآوری این نان‌ها بهتر است که از جوش‌شیرین و مواد ناخالص دیگر استفاده نشود.

یک نان خوب ظاهری برشته و پخته‌شده دارد که فاقد سوختگی است. طعم آن خوشایند و بوی آن مطبوع است. در تهیه یک نان خوب نباید از جوش‌شیرین استفاده کرد، زیرا به دستگاه گوارشی آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌آورد. بافت نان باید نرم و یکنواخت باشد و به‌راحتی برش بخورد.

نان تهیه‌ شده با آرد جو دوسر رژیمی یکی از انواع نان‌هایی است که کامل و حاوی سبوس است. این نان ارزش غذایی بالاتری نسبت به نان سفید دارد و مصرف روزانه آن می‌تواند املاح، پروتئین، فیبر و ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تأمین کند. نان جو دوسر طعمی مطبوع و عطری خوشایند دارد و قابلیت سیرکنندگی آن بالا است.

نان جو دوسر رژیمی خواص فوق‌العاده گوناگونی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به تأثیر آن بر جلوگیری از سفید شدن مو اشاره کرد. سبوس موجود در این نان به رشد و سلامت موها کمک می‌کند و همچنین حافظه را نیز تقویت می‌نماید. چنانچه از افزایش سطح کلسترول خون در بدن خود رنج می‌برید و نگران سلامت قلب خود هستید، اضافه‌کردن نان جو به وعده صبحانه‌ می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه باشد. از دیگر مزیت‌های مصرف نان جو دوسر می توان به کمک به عملکرد بهتر روده­ها اشاره کرد.

جو دوسر

آرد کامل جو دوسر بسته‌بندی

آرد کامل جو دوسر یکی از انواع آرد های فراسودمند است که از آسیاب کردن دانه سبوس‌دار جو دوسر تهیه می‌شود. قدمت استفاده از این آرد کمتر از دانه آن است، اما در مدت کمی محبوبیت زیادی به دست آورده است. آرد کامل جو دوسر می‌تواند به‌صورت وارداتی و یا تولید داخل در بازارهای ایرانی عرضه شود.

از آنجاکه جو دوسر مقداری چربی دارد، آرد آن نیز از آرد گندم چرب‌تر است و نگهداری آن کمی سخت می‌باشد. چنانچه آرد کامل جو دوسر از کشور های دیگر به ایران وارد شود، به دلیل افزایش مدت‌زمان انبارمانی، امکان فساد آن افزایش می‌یابد. ازاین‌رو به آرد کامل جو دوسر وارداتی مواد نگهدارنده اضافه می‌کنند. در مقابل آرد کامل جو دوسر تولید داخلی هیچ‌گونه مواد نگهدارنده ندارد و در مدت‌زمان کمتری به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا پیشرو در تولید آرد کامل جو دوسر ایرانی با کیفیت فوق‌العاده و قیمت بسیار ارزان می‌باشد. این شرکت آرد تولیدی خود را در بسته‌بندی‌های مقاوم نسبت به رطوبت تهیه و در بازارهای داخلی به فروش می‌رساند. جهت تهیه آرد کامل جو دوسر بسته‌ بندی در سراسر ایران با شماره تماس‌های بخش فروش این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

آرد جو دوسر خالص از کجا بخریم

جو دوسر یک گیاه علفی است که پوسته‌ای بسیار سخت دارد. در ایران جو دوسر بیشتر شبیه علف هرز است و دانه‌های آن بسیار تلخ و غیر قابل خوردن است. در سال‌های اخیر جو دوسر را به‌صورت وارداتی در بازارهای داخلی عرضه می‌کردند، اما با افزایش قیمت دلار و یورو و نوسانات ارزهای خارجی، واردکردن جو دوسر به بازارهای داخلی کاری بدون توجیه اقتصادی است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با تحقیق بر روی واریته‌های مختلف جو دوسر موجود در کشورهای اروپایی، اقدام به تولید جو دوسر ایرانی با کیفیت بالا و طعم شیرین نموده ‌است. این شرکت علاوه بر تولید دانه جو دوسر، آرد جو دوسر خالص آماده عرضه به بازارهای داخلی نیز تولید می‌نماید. آرد جو دوسر تولیدی شرکت ایلیا سبوس‌دار با طعمی مطبوع و کیفیتی بالا است.

این شرکت آرد جو دوسر خالص را به‌صورت بسته‌بندی و عمده در اختیار خریداران مختلف این محصول قرار می‌دهد. شرکت‌های پخش و بسته‌بندی، صنایع تبدیلی آرد جو دوسر و مجموعه‌های تولیدی نان‌های رژیمی می‌توانند برای تهیه آرد جو دوسر خالص با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشند. این شرکت آماده ارائه نمونه و آنالیز محصول آرد جو دوسر خالص به خریداران محترم می‌باشد.

 

جو دوسر

 

خرید و تهیه آرد جو دوسر سبوس‌دار

جو دوسر پوسته‌ای بسیار سخت دارد که به‌راحتی از دانه آن جدا نمی‌شود. بسیاری از صنایع تولید آرد جو در کشور برای تولید این محصول از جو دوسر پرک شده و وارداتی استفاده می‌کنند. درنتیجه آرد جو دوسر تولید شده فاقد سبوس است و ارزش غذایی بالایی ندارد. برای تهیه آرد جو دوسر سبوس‌دار باید از واریته‌هایی از جو دوسر استفاده کرد که پوسته نازک دارند و با عملیات پوست­گیری به راحتی از دانه جدا می‌شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و مکانیزه، بدون دخالت انسان، اقدام به تولید آرد جو دوسر سبوس‌دار کرده است که کیفیت و ارزش غذایی بالایی دارد و به صورت تناژ و عمده و هم به صورت بسته بندی خانگی قابل خریداری می باشد.

علاقه مندان جهت استعلام قیمت آرد جو دوسر می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *