دانه جو دوسر

مراکز خرید بلغور جو دوسر عمده

جو دوسر

بلغور جو دوسر در ایران به صورت عمده و جزئی، عرضه می شود. خریداران عمده بلغور جو دوسر عموما شرکت های پخش و بسته بندی هستند که بلغور جو دوسر را عمده خریداری کرده و در مجموعه خود بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند.

مراکز خرید بلغور جو دوسر عمده برای پخش را از چه طریقی می توان یافت؟ شرکت های پخش و بسته بندی هنگام خرید عمده بلغور جو دوسر به چه نکاتی باید دقت نمایند؟

بلغور جو دوسر برای صبحانه

بلغور جو دوسر از محصولات جو دوسر می باشد و مصرف آن در وعده صبحانه بسیار رایج است. در کشور های اروپایی بلغور جو دوسر را، چندین ساعت اجازه می دهند در آب خیس شود و بدون نیاز به پخت، همراه با انواع میوه جات، مغزی جات و عسل در وعده صبحانه نوش جان می کنند. بلغور جو دوسر را همچنین می توان در آب جوش پخت و در انواع غذا ها و سالاد ها مصرف نمود. مصرف حلیم بلغور جو دوسر بسیار رایج و خوشمزه است و برای صبحانه غذایی سالم و مقوی است.

بلغور جو دوسر صبحانه را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های اینترنتی خرید نمود و از خواص آن شگفت زده شد. این محصول در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد و علاقه مندان با توجه به نیاز و کاربرد بلغور جو دوسر می توانند انتخاب کنند.

 

جو دوسر

 

بلغور جو دوسر برای لاغری

بلغور جو دوسر با داشتن فیبر در کاهش وزن و لاغری موثر است. فیبر موجود در بلغور جو دوسر باعث سیری طولانی مدت در فرد می شود و از گرسنگی و پرخوری جلوگیری می کند و ساعت ها فرد را سیر نگه می دارد. شرکت های تولید محصولات لاغری می توانند از بلغور جو دوسر برای تولید محصولات خود استفاده کنند و محصولاتی رژیمی و سالم را خدمت علاقه مندان ارائه دهند.

شرکت ایلیا تولید کننده و‌ وارد کننده بلغور جو دوسر در کشور می باشد. این مجموعه بلغور جو دوسر با کیفیت و‌ قیمتی مناسب را برای کارخانه جات تولید کننده محصولات لاغری عرضه می کند. این شرکت خدمت ارزنده ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است و ضمن خدمات مشاوره ای، امکان ارسال نمونه و استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه خود را برای خریداران و شرکت های تولید کننده فراهم نموده است.

شرکت های تولید کننده محصولات رژیمی و لاغری می توانند جهت خرید و مشاوره با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

 

جو دوسر

 

تفاوت بلغور جو و جو دوسر

بلغور جو ‌و جو دوسر هر دو دارای خواص ارزشمندی نظیر منابع پروتئین، فیبر و‌ مواد مغذی و معدنی فراوانی هستند. بلغور جو و جو دوسر از لحاظ ظاهری نیز با هم تفاوت هایی دارند و از روی ظاهر می توان آن ها را از هم تشخیص داد.

اغلب مردم، بلغور جو دوسر را به عنوان صبحانه همراه با مغزی جات و میوه جات مصرف می کنند و بلغور جو عمدتا برای تهیه سوپ مصرف می شود. مصرف سرانه بلغور جو دوسر نسبت به بلغور جو بیشتر است و بلغور جو دوسر محبوبیت بیشتری دارد. بلغور جو دوسر فاقد گلوتن است و بیماران مبتلا به سلیاک می توانند آن را به راحتی مصرف کنند. بلغور جو گلوتن دارد و برای این بیماران مناسب نیست.

خواص بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر همانند دانه های جو دوسر دارای خواص شگفت انگیزی می باشد. این محصول سرشار از ویتامین های B1،B2 ،E ،D ، منگنز، روی، فسفر، فولات، سلنیوم و فیبر است. بلغور جو دوسر در سلامت قلب، کنترل دیابت نوع ۲، کلسترول خون و حفظ وزن موثر است. همچنین خاصیت ضد افسردگی نیز دارد و همچنین در پیشگیری از انواع سرطان ها از جمله روده بزرگ و معقد موثر است.

 

جو دوسر

 

طرز تهیه بلغور جو دوسر

بلغور جو شکل فرآوری شده جو دوسر می باشد که از خرد کردن دانه های کامل و پوست کنده با تیغه های تیزی حاصل می شود.

بلغور جو دوسر را می توان در انواع آش، سوپ و سالاد ها استفاده نمود. همچنین مصرف بلغور جو دوسر برای وعده شام و صبحانه بسیار رایج است. بلغور جو دوسر را می توانید همراه با آبجوش پخته کنید و سپس مصرف نمایید.

 مضرات بلغور جو

بلغور جو دوسر همانند بقیه غلات در اثر مصرف زیاد برای بدن مضر می باشد. این محصول دارای فیبر زیادی است و در اثر مصرف بی رویه باعث ایجاد نفخ در کودکان و بزرگسالان می شود.

بلغور جو دوسر دارای اسید فیتیک است. اسید فیتیک در کاهش جذب مواد معدنی کاتیون های دو و سه ظرفیتی موثر است و با آن ها تشکیل کمپلکس می دهد.

اسید فیتیک باعث اختلال در جذب کلسیم و آهن می شود و اگر به طور مداوم مصرف شود ممکن است باعث ایجاد مشکلات جدی شود. با این حال اثرات مثبت بلغور جو دوسر بر کسی پوشیده نیست.

زمان پخت بلغور جو

بلغور جو دوسر نسبت به جو دوسر کامل زمان پخت کمی دارد و از جو دوسر پرک دیر تر می پزد. اگر بلغور جو دوسر را به مدت چند ساعت در آب اجازه دهیم خیس شود، به مراتب مدت زمان پخت کمتری خواهد داشت و سریع آماده می شود. همچنین بلغور جو دوسر را می توان با مقدار زیادی آبجوش و حرارت ملایم، اجازه داد ۱ تا ۲ ساعت بپزد و بعد از آماده خواهد شد.

علاقه مندان برای خرید محصولات جو دوسر می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *