کینوا سفید, کینوا سه رنگ

مرکزخرید دانه کینوا با مجوز بهداشتی در تهران

کینوا

اگر قصد خرید دانه کینوا را دارید باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • دانه خوراکی کینوا قبل از مصرف نیاز به آماده‌سازی دارد و ما به راحتی این فراوری با کیفیت را در محصولات وارداتی و صادراتی مشاهده می‌کنیم.
  • در خرید عمده به فرآوری شدن دانه طی مراحل بوجاری و ساپونین زدایی دقت کنید تا بصورت کامل صورت گرفته شده باشد و پوسته تلخ و غیر قابل مصرف آن برداشته شده باشد تا دانه پاک شده، با طعم شیرین و بدون مسمومیت تولید شده باشد.
  • در خرید به ظاهر محصول که باید درشت و یکدست باشد دقت کنید تا خرید مطمئن و خوب را تجربه کنید.
  • از شرکت و برندی دانه را خریداری کنید که دارای مجوز بهداشتی باشد.
  • از مکان مناسبی مثل شرکت ایلیا خرید خود را انجام دهید که امکان دادن مشاوره و اطلاعات لازم را در اختیارتان، داشته باشد.

برای مراجعه به مرکزخرید دانه کینوا با مجوز بهداشتی در تهران می‌توانید به وب سایت شرکت توسعه سبز تجارت ایلیا مراجعه نمایید تا اطلاعات لازم و مجوز بهداشتی شرکت در این زمینه را مشاهده نمایید.

 

کینوا

 

خرید دانه کینوا در تهران

خرید دانه کینوا در تهران و شهرستان‌ها بصورت حضوری و اینترنتی درقالب بسته‌بندی، کیلویی و فله صورت می‌گیرد. برخی افراد هنوز برای خرید هر محصولی علاقه به خرید حضوری در محل دارند لذا برای این دسته از افراد در تهران مراکز خرید حضوری دانه کینوا مناسب‌تر است.

شما می‌توانید برای خرید حضوری و اینترنتی به وب سایت شرکت ایلیا مراجعه نمایید تا سفارش آنلاین خود را بصورت اینترنتی ثبت نموده و یا آدرس مکان‌های خرید حضوری دانه کینوا در تهران را جستجو نمایید.

خرید کینوا ارزان در تهران

خرید ارزان همواره جزو آیتم‌های مورد بررسی مشتریان حساس به قیمت است و سعی در از بین بردن هزینه‌ها به حداقل ممکن با خرید ارزان، خرید کیلویی به جای بسته‌بندی و … دارند. خرید کینوا ارزان در تهران علاوه بر مصارف خانگی حساس به قیمت مورد علاقه مسئولان خرید تولیدی‌ های غذای رژیمی، کلینیک‌ های رژیم، باشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانجات تبدیلی و تولید مواد غذایی و … نیز می‌باشد.

در این موارد خرید کینوا در تناژ بالا صورت می‌گیرد و خرید ارزان برایشان بسیار مهم است. اما نکته مهم در این خرید در نظر گرفتن خرید ارزان با کیفیت است که هر مسئول خرید حرفه‌ای و با سابقه می‌داند که ارزانی را نباید فدای کیفیت نمود.

شرکت ایلیا در زمینه تولید کینوا با کیفیت تخصص دارد و آماده عقد قرارداد در تناژ بالا با ارگان‌ها، سازمان‌ها، کارخانه‌جات، کلینیک‌های رژیمی، باشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها با قیمت مناسب و کیفیت عالی می‌باشد. جهت سفارش وکسب اطلاعات لازم با شرکت ایلیا در ارتباط باشید.

 

کینوا

 

خرید کینوا کیلویی

خرید کینوا بصورت کیلویی بیشتر مورد علاقه خریداران با مصارف متوسط است که هزینه بسته‌بندی کینوا را پرداخت نمی‌کنند و علاقه به ارائه کینوا با برند خود در مقدار متوسط به مشتریان خود دارند. این دسته از خریداران شامل موارد زیر می‌باشند:

  • ورزشکاران
  • باشگاه‌های ورزشی برای فروش کینوا به مشتریان خود با برند باشگاه
  • رستوران‌ها
  • شرکت‌های تخصصی
  • عطاری‌ها جهت ساخت و ارائه داروهای سنتی به مشتریانشان
  • فروشگاه‌های عرضه محصولات ارگانیک
  • قنادی‌ها با امکان سفارش کیک و شیرینی رژیمی
  • کلینیک‌های تناسب اندام و لاغری برای فروش با برند خود

قیمت خرید کینوا از کشاورز

تامین کینوا مورد نیاز برای کارخانه‌جات ایلیا ، جهت فرآوری و تبدیل به کینوا و مشتقاتش از خرید کینوا از کشاورز صورت می‌گیرد چرا که قیمت خرید کینوا از کشاورز بسیار پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر از سایر منابع است.

از آنجایی که این چرخه همواره ادامه دارد ایلیا برای رفع دغدغه کشاورز از فروش محصول خود در بازار و همچنین جهت رفع نیاز کارخانه‌جات خود اقدام به خرید تضمینی محصول کشاورز با قیمت مناسب و منصفانه نموده است. برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

کینوا

 

قیمت پودر پروتئین  و آرد کینوا

پودر پروتئین که همان سویق نام دارد و به این نام بسیار معروف‌تر در ایران است دارای خاصیت فوق العاده‌ای در رشد و سلامت بدن افراد است. این پودر بسیار مورد علاقه ورزشکاران و باشگاه‌های پرورش و تناسب اندام است.

 آرد کینوا در ایران بیشتر جنبه درمانی و تغذیه‌ای دارد چرا که عاری از گلوتن است و برای افراد حساس به گلوتن مثل دیابتی‌ها و سلیاکی‌ها بسیار مهم است. از نظر تغذیه آرد کینوا آردی سالم و رژیمی برای تمام سنین است که مواد مورد نیاز بدن را تامین می‌نماید.

قیمت کینوا قرمز

کینوا قرمز کمیاب‌تر از کینوا سفید و با قیمتی بیشتر از آن در بازار و فروشگاه‌ها موجود است. کینوا قرمز دارای فیبر، پروتئین و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مهم مثل منگنز، مس، فسفر و منیزیم است که برای بدن ضروری است.

رنگ قرمز این دانه به دلیل وجود بتالین که دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوانی است می‌باشد. برای استعلام قیمت این دانه قرمز با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

خرید دانه و آرد کینوا با مجوز بهداشتی

خرید دانه و آرد کینوا برای افراد در مصارف خانگی و یا برای مصارف کارخانه‌جات تبدیلی، رستوران‌ها، باشگاه‌ها، هتل‌ها، قنادی‌ها، بیمارستان‌ها و … که مصرفی در تناژ بالا دارند با مجوز بهداشتی بسیار مهم است.

شما می‌توانید برای خریدی مطمئن و سالم به وب سایت شرکت ایلیا مراجعه نمایید تا بتوانید دانه و آرد کینوا با مجوز بهداشتی را از آن خریداری نمایید. ایلیا متخصص در تولید کینوا و مشتقات حاصل از آن طبق نظارت بهداشت و تحت مجوزهای لازم در کشور می‌باشد تا کینوا سالم و مرغوب ایرانی را در اختیار خریداران قرار دهد.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *