آرد جو دوسر, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

مرکز خرید دانه و آرد پرک جو دوسر کیلویی

جو دوسر

معتبرترین مرکز خرید دانه و آرد پرک جو دوسر کیلویی در ایران کجاست؟ برای خرید جو دو‌سر پرک بسته‌بندی شده و یا به ‌صورت فله به کجا مراجعه کنیم؟ استعلام قیمت جو دو‌سر پرک برای صبحانه را از کجا دریافت کنیم؟

قیمت هر کیلو جو دوسر

قیمت هر کیلو ‌جو دوسر با توجه به ارائه این محصول از سوی شرکت‌های توزیع و پخش متفاوت می‌باشد. انواع قیمت بسته به نوع فروش به‌صورت بسته‌بندی، فله، برند ایرانی و وارداتی نیز تفاوت‌هایی دارد. فروش کیلویی در کشور بیشتر در فروشگاه‌های عرضه محصولات غذایی و اکثرا به صورت فله‌ای صورت می‌گیرد. با مراجعه به این مراکز می‌توان محصول را با قیمت مناسب و متناسب با قدرت خرید مصرف‌کننده خریداری نمود.

فروش از طریق سایت‌ها و مراکز مجازی نیز انجام می‌شود. آنان از طریق بستر فضای مجازی و کانال‌هایی که در اختیار دارند بهترین محصول را پس از تبلیغ و مشتری‌پسندی در زمان تعیین شده و با قیمت مناسب به دست خریدار می‌رسانند. علاقه مندان به خرید جو دوسر کیلویی و فله می توانند با کارشناسان و مشاورین شرکت ایلیا در ارتباط باشند.

قیمت جو دوسر در بازار

قیمت جو دو‌سر با توجه به انواع گوناگون پرک، پوست کنده، کامل و صبحانه در بازار متفاوت می‌باشد. تعیین قیمت محصول بر اساس شاخصه‌های مختلفی از جمله شرکت‌ عرضه‌کننده، کیفیت محصول، بسته‌بندی، فروش به‌صورت فله یا عمده و یا خرد صورت می گیرد.

هنگام خرید جو دو‌سر به درشت و ریز بودن محصول، تمیزی و بهداشتی بودن و برند عرضه کننده آن توجه کنید تا محصولی با کیفیت و مرغوب را خریداری نمایید. قیمت جو دو‌سر بر حسب هزینه‌ های صرف‌شده برای تولید و فرآوری آن متغیر می‌باشد. با توجه به کمبود کارخانه‌جات فرآوری جو ‌دوسر و سخت بودن فرآیند پوست‌گیری، قیمت آن در بازار بالا می‌باشد.

خرید جو دو‌سر با کیفیت و قیمتی مناسب از شرکت توسه تجارت سبز ایلیا با تجربه خریدی بی‌واسطه و با توجه به ظرافت‌هایی که در بازار محصول وجود دارد، کاری هوشمندانه و دقیق می‌باشد.  

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر فله

قیمت جو دو‌سر را کیفیت و سیاست قیمت ‌گذاری شرکت تعیین می‌کند، که بر حسب نوع برند شرکت عرضه کننده، کیفیت استحصال محصول، وارداتی یا محلی بودن و وجود فضای رقابتی بین شرکت‌ها تلورانس بالایی دارد. خرید برخی ارقام جو دو‌سر فله ایرانی وحشی به دلیل ریز بودن و طعم تلخی که دارد بیشتر به‌صورت بوجاری‌شده برای خوراک دام مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی از بلغور و پرک آن می‌توان استفاده نمود.

برای خرید فله‌ای جو دو‌سر به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نموده و در هنگام خرید کیفیت و ناخالصی محصول را بررسی نمایید. خرید به‌ صورت فله نسبت به نوع بسته ‌بندی شده به دلیل کسر هزینه بسته‌بندی و سایر هزینه ‌های سربار ارزان‌تر می‌باشد.

برای خریدی آسان و به‌صرفه همچنین می‌توانید از وب‌سایت‌های مجاز فروش محصول جو‌دوسر استفاده نمایید. قیمت جو دو‌سر فله را به‌صورت عمده یا کیلویی با کیفیتی اعلا در شرکت ایلیا با قیمتی پایین‌تر از بازار با توجه به نرخ تورمی که اکثر محصولات را پوشش داده است می‌توانید خریداری نمایید.

خرید جو پرک خارجی

تولیدکننده اصلی جو دوسر پرک کشورهای آلمان، اسپانیا و فنلاند بوده که در دهه اخیر صادرات زیادی به ایران داشته اند. نمونه‌های با پوست بیشتر از روسیه و قزاقستان وارد ایران می‌شود. وجود ناخالصی در مزارع کشور و اختلاط جو دو‌سر با سایر محصولات کشاورزی کمبود تکنولوژی و کارخانه‌های فرآوری آن و تبدیل به پرک باعث شده همچنان واردات صورت گیرد.

جو دوسر پرک با توجه به کیفیت، وزن و بسته ‌بندی شرکت عرضه‌کننده قیمت‌های متنوعی دارند. خرید آن در کشور به‌صورت خرد در بسته‌ بندی ‌های مختلف با برند خارجی و هم با بسته‌بندی شرکت‌های ایرانی صورت می‌گیرد. به دلیل وارداتی بودن جو دو‌سر پرک و عملیات پوست‌ گیری و فرآوری مشکل، قیمت آن با توجه به مسائل نرخ ارز به نسبت سایر غلات بالاتر می‌باشد. این قیمت با توجه به کشور تولید‌کننده متفاوت می‌باشد.

 

جو دوسر

 

قیمت اوتمیل بسته بندی

کسانی که می‌خواهند جو دو‌سر پرک را بلافاصله استفاده نمایند و زمان کمی برای آماده‌سازی آن صرف کنند اقدام به خرید اوتمیل بسته‌بندی‌شده می‌نمایند. اوتمیل در فراوری خود با انواع دیگر جو دو‌سر متفاوت است. بافت نرم و خرد‌تر بودن آن باعث شده سریع‌تر آماده مصرف شود. وجود مواد معدنی و انواع ویتامین، بتاگلوکان موجود در جو دو‌سر آن را در تهیه اوتمیل مناسب برای تمامی سنین تبدیل کرده است.

اوتمیل‌های شرکت‌های مختلف تحت برند و بسته ‌بندی با وزن‌‌های متنوع و با قیمت ‌های تمام شده متغیری عرضه می‌شوند. با مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز پخش و توزیع موادغذایی می‌توانید اقدام به خرید اوتمیل کنید. توزیع یک‌پارچه اوتمیل در سراسر کشور توسط نمایند‌گی‌های توزیع و پخش امکان خرید مستقیم و یا اینترنتی را برای مشتریان فراهم آورده است. برای خریدی بدون واسطه و قیمتی مناسب بهترین جو دو‌سر صبحانه را با کیفیتی عالی با کارشناسان شرکت ایلیا در ارتباط باشید.

قیمت یولاف کیلویی و عمده

یولاف یا همان جو دو‌سر با دارا بودن ارزش تغذیه‌ای بالا در بین کشورهای مختلف جای خود را در سبد غذایی خانوار باز کرده است. قیمت یولاف با توجه به نوع، وزن، بسته بندی، کیفیت و شرکت عرضه کننده متفاوت می‌باشد. قیمت آن همچنین از سایر غلات هم‌خانواده خود یعنی گندم و جو بالاتر است. متناسب با نوع فراوری صورت گرفته بر یولاف قیمت آن متفاوت است. به‌طوری‌که نوع با پوست قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه‌های پوست‌گیری شده و پرک آن دارد.

برای خرید یولاف به‌صورت عمده بسته ‌بندی‌ های بزرگ را به ‌دلیل قیمت بهتر مد ‌نظر قرار دهید. قیمت عمده محصول متناسب با قیمت تولید‌کننده آن متغیر است. نکته‌ای که باید در خرید از برند ‌های متنوع توجه کنید شامل خالص بودن محصول، کیفیت و مرغوبیت بالا، تمیز بودن و استاندارد ‌های به روز محصول می‌باشد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا ضمن عرضه محصولی (به صورت کیلویی و یا عمده) با کیفیت و عرضه مستقیم این محصول به فروشگاه‌ها، شرکت‌های توزیع و پخش مواد غذایی و مصرف‌کنندگان در سراسر کشور در راستای ترویج زندگی سالم و بالا بردن تمایل افراد به غذای ارگانیک آماده مشاوره رایگان به این عزیزان می‌باشد.

مرکز خرید دانه و آرد پرک جو دو سر کیلویی

فروش‌جو دوسر در غالب آرد پرک کیلویی و دانه در بازار موجود است و مشتریان به مقدار نیاز خود قابلیت دسترسی به آن را  دارند. آرد این محصول در تهیه انواع کتلت، دلمه، خورشت و سوپ به دلیل فیبر بالا، مواد معدنی سرشار و خاصیت ضد دیابتی و یبوستی آن استفاده می‌شود.

علاقه مندان برای استعلام قیمت و خرید دانه و آرد و پرک جو دوسر بسته بندی می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *