بلاگ, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

ورزشکاران خریدار محصولات جو دوسر در کشور

جو دوسر

ورزشکاران خریدار محصولات جو دوسر در کشور باید به کدام مجموعه مراجعه کنند؟ خریدار محصولات جو دو سر کیلویی و بسته بندی کدامند؟ آیا از محل فروش جو دوسر در کشور اطلاعاتی دارید؟ خریدار محصولات جو دوسر پرک عمده و تناژ در کشور را می‌شناسید؟ قیمت هر کیلو جو دوسر وارداتی و ایرانی را چه عواملی تعیین می‌کنند؟  قیمت جو دوسر برای ورزشکاران چقدر است؟ خرید جو دوسر دانیما را از چه مرکزی انجام دهیم؟

خریدار محصولات جو دو سر کیلویی و بسته بندی

خریدار جو دوسر در ایران به دو گروه عمده و جزئی تقسیم می‌شود. خریداران جزئی اشخاص و گروه هایی هستند که برای خرید شخصی و خانگی، جو دوسر را به‌ صورت کیلویی و بسته‌بندی خریداری می‌کنند. این افراد بیشتر اشخاص وگان و گیاه‌خوار بوده یا اشخاصی که سبک زندگی و تغذیه سالم را رویه زندگی خود نموده‌اند.

با توجه به این که مقدار مصرف این اشخاص زیاد بالا نیست. نمونه بسته‌بندی شده برای خرید و مصرف مناسب بوده و قابلیت ماندگاری و حفاظت بهتری از محصول دارد. همچنین این بسته‌بندی انواع محصولات جو دو‌سر را از خطرات احتمالی همچون شرایط جوی (رطوبت، گرما، سرما)، نفوذ حشرات و ضربه محافظت می‌نماید.

خریداران محصولات جو دو‌سر کیلویی و بسته‌بندی می‌تواند خرید را به دوشیوه حضوری و غیر ‌حضوری از مراکز فروشگاه‌های مواد‌غذایی متنوع سطح شهر و یا فروشگاه‌ های اینترنتی متنوع خریداری نمایند. مجموعه ایلیا نیز وام‌ دار اعتماد خریداران خود بوده و همه ساعته آماده تامین نیاز این اشخاص از اقصی نقاط کشور می‌باشد.

محل فروش جو دوسر در کشور

محل فروش جایی‌ است که در آن خریدار و فروشنده معامله را انجام می‌دهند. این محل می‌تواند مکانی خاص و یا محلی مجازی بوده که هر کدام مزایا و شرایط خاص خود را دارند. در محل حقیقی معامله با حضور دو طرف صورت گرفته و می‌تواند یک فروشگاه، عطاری، سوپر‌مارکت، مراکز زنجیره‌ای، بازار یا مراکز توزیع و پخش عمده و تناژ باشد. در این خرید انواع جو دو‌سر پرک در کیفیت متنوع و با بسته‌بندی مختلف و یا به‌ صورت فله و عمده با قیمت متفاوت به‌فروش می‌رسد.

محل فروش مجازی در بستر اینترنت و به ‌صورت آنلاین صورت گرفته عدم حضور واسطه و هزینه کمیسیون، عدم محدودیت سفارش، قیمت‌های شناور، عدم محدودیت زمانی و مکانی و عدم هزینه رفت و آمد از مزیت‌های آن می‌باشد. در مجموعه ایلیا امکان فروش جو دو‌سر با کیفیت و با قیمت مناسب به هر دو ‌شیوه برای متقاضیان از سراسر کشور فراهم است. بنابراین خریداران می‌توانند از مزایای هر کدام از این موارد استفاده نموده و ضمن خرید از مشاوره کارشناسان مجموعه بهره گیرند.

جو دوسر

خریدار محصولات جو دوسر پرک عمده و تناژ در کشور

خریدار محصولات جو دوسر پرک تناژ و عمده در کشور شامل کارخانه ‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع و پخش، فروشگاه‌های عرضه‌کننده غلات و صفحات متنوع اینترنتی می‌باشند. این مراکز و کارخانه‌جات انواع جو دو‌سر پرک را به ‌منظور تهیه انواع مشتقات دیگر و یا فروش عمده به ارگان‌های زیرمجموعه و کوچک تر می‌فروشند.

نمایندگی پخش جو دو‌سر پرک  به‌صورت عمده در کشور نقش سکوی خرید بدون واسطه می‌باشد. این نمایندگی‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمامی خریداران شامل صاحبان خرده‌فروشی‌ها، هتل‌ها، کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، بیمارستان‌ها، عطاری‌ها، قنادی‌ها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز پروش اندام، باشگاه‌های ورزشی و … محسوب می‌گردند.

خریدار تناژ و عمده محصولات جو دو‌سر پرک، نیاز خود را به‌صورت حضوری و یا غیرحضوری تامین می‌نماید. برای به صفر رساندن ریسک خرید، استفاده از اینترنت و خرید اینترنتی روشی هوشمندانه و بی‌ضرر بوده که در تمامی ساعات و بدون وقفه قابل انجام است و نگرانی در مورد حمل و سایر هزینه‌ های مازاد را ندارد. هر یک از خریداران تناژ و عمده جو دو‌سر پرک، می‌توانند بدون محدودیت سفارش، با بهترین کیفیت و قیمت، محصول مناسب نیاز خود را از مجموعه ایلیا خریداری کنند.

قیمت هر کیلو جو دوسر وارداتی و ایرانی

قیمت هر کیلو جو دو‌سر وارداتی و ایرانی و هر کدام از فراورده‌های آن با توجه به تنوع بسته‌بندی و برند عرضه‌کننده متفاوت می‌باشد. این بسته‌بندی‌ها از نظر شکل ظاهری، حجم، وزن و قیمت تفاوت‌های بارزی دارند. اغلب نمونه‌های وارداتی به‌دلیل هزینه‌های حمل و گمرک و سایر نوسانات ارز با قیمت بالاتری از نمونه‌های ایرانی فروخته می‌شوند.

در اصل در قیمت‌گذاری هر کیلو جو دو‌سر ایرانی و وارداتی هزینه‌ها از کاشت تا برداشت، فراوری و خدمات موثرند. برای کاهش قیمت و خرید به‌صرفه می‌توان بسته‌های بزرگ تر جودوسر را انتخاب نمود. خرید نیز با جستجوی در میان صفحات مختلف خریدار  اطلاعات لازم و مورد ‌نیاز خود را از محصول و قیمت کسب نموده و امکان سفارش و خرید در این فضا با وجود قیمت‌های شناور جو دو‌سر وارداتی و ایرانی، مشتریان بسیاری را جلب نموده و امکان برگشت محصول نیز وجود دارد. برای دریافت قیمت و خرید جو دو‌سر وارداتی و ایرانی با قیمت کارخانه و تولیدی می‌توانید با کارشناسان ایلیا ارتباط بگیرید.

جو دوسر

قیمت جو دوسر برای ورزشکاران

۱۰گرم فیبر، ۱۳٫۵ گرم پروتئین و ۵۸٫۷ گرم کربوهیدرات در هر صد گرم جو دو‌سر وجود دارد. پروتئین، فیبر و کربو‌هیدرات‌های سالم در جو دوسر باعث ترمیم، رشد و محافظت از توده عضلانی  در برابر پارگی، کشیدگی و سلولی شدن پوست و ماهیچه شده و  مصرف آن به‌صورت مکمل در وعده‌های غذایی ورزشکاران ضرورت دارد.

شرکت‌های مختلف تحت برند‌های متنوع و بسته‌بندی‌های شفاف و غیر‌شفاف محکم که در اثر جابجایی و حمل خراب نشود با قیمت‌های مختلفی اقدام به ارائه محصول برای ورزشکاران در بازار نموده‌اند. قیمت جو دو‌سر در شهرهای مختلف و همچنین خرده‌فروشی‌ها در قیاس با مراکز عمده تفاوت‌هایی با هم دارند. قیمت این‌محصول با توجه به شیوه خرید اینترنتی و حضوری و یا خرید به‌صورت بسته‌بندی، فله و یا عمده نیز قیمت‌های متنوعی را برای ورزشکاران به‌همراه دارد. برای حدف هر گونه هزینه اضافی و بدون پرداخت حق الزحمه به واسطه بهترین شیوه برای دریافت جو دو‌سر، خرید از تولید‌کننده اصلی و یا خرید اینترنتی می‌باشد.

جو دوسر

خرید جو دوسر دانیما

برای خرید جو دو‌سر دانیما کلیه خریداران جزئی و صاحبان صنایع تبدیلی، فرآوری، بسته‌بندی و توزیع می‌توانند با کارشناسان فروش شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشند. این محصول تمامی مجوزات بهداشتی و استاندارد های کنترل کیفی را کسب نموده و در رتبه بالایی از کیفیت قرار دارد. خریداران می‌توانند جو دو‌سر دانیما را به‌صورت بسته‌بندی، عمده و فله‌ای از این مجموعه خریداری نمایند. مجموعه ایلیا آماده همکاری در زمینه‌های خرید، فروش، تبلیغات، نمایندگی، تغذیه و سبک زندگی سالم و … با تمامی علاقه‌مندان به بازار محصولات جو دو‌سر و کلیه صاحبان مشاغل بزرگ و کوچک در سراسر کشور است.

تماس با ما

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *