آرد کینوا, دانه کینوا

چه غذاهایی با کینوا درست می شود + خرید کیلویی

کینوا

کینوا را می توان به انواع غذاها اضافه نمود و ضمن بهره بردن از خواص تغذیه ای کینوا، محصولی با کیفیت و سالم را مصرف نمایید. با استفاده از کینوا انواع غذاها رو می توان درست کرد. چه غذاهایی با کینوا درست می شود؟ خرید کیلویی کینوا از طریق چه مراکزی امکان پذیر است؟ کینوا چه طعمی دارد؟

چه چیزی به کینوآ اضافه کنم تا طعم خوبی داشته باشد؟

کینوا را کاملا با آب بشویید، این مرحله لایه تلخ دانه های کینوا را پاک می کند. جوشاندن آب، چند ماده را به آب اضافه می کنیم که کینوا را معطر و خوش طعم تر می کند. قبل از افزودن کینوا، آب را به جوش بیاورید که کینوا را نرم تر می کند.

نسبت کینوا به آب باید 1:2 باشد. همچنین می توانید به جای آب از آب مرغ یا سبزیجات استفاده کنید تا کینوا طعم بیشتری داشته باشد. پخت روی حرارت ملایم: مرحله آخر درب قابلمه را گذاشته و اجازه می دهیم کینوا روی حرارت ملایم به مدت 20 دقیقه بپزد. بعد از 20 دقیقه درب ظرف را باز کرده و می توان میل نمود.

کینوا دانیما

کینوا دانیما تنها دارنده سیب سلامت در کشور است. دانه کینوا برند دانیما دارنده مجوز بهداشتی و سیب سلامت است. کینوا دانیما در بسته بندی های مختلفی برای مصرف کنندگان عرضه می شود. همچنین کینوا دانیما به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. برای خرید کینوا دانیما از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایید.

کینوا

دستور تهیه ساده کینوا

اگرچه هر دو نوع کینوا فواید تغذیه‌ای بسیار خوبی دارند، کینوا سه رنگ کمی غنی‌ تر است. زیرا حاوی سه نوع است که فواید سلامتی مختلفی را ارائه می‌کنند. رنگ سفید از نظر بافت نرم تر است و حتی بیشتر شبیه برنج است. کینوا را با آب بشویید. این مرحله باعث از بین رفتن تلخی دانه های کینوا می شود.

آیا می توان کینوا را مانند برنج پخت؟

بله کینوا را می توان مانند برنج پخته کرد. انواع کینوا در بازار موجود است. کینوا اخیراً محبوبیت پیدا کرده است و اکنون می بینم که در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی استاندارد موجود است.

به طور عمده 2 نوع کینوا در فروشگاه های مواد غذایی موجود است : کینوا سفید و کینوا سه رنگ. همانطور که از نام آن پیداست، کینوا سفید از یک نوع کینوا تشکیل شده است که به رنگ سفید است. کینوا سه رنگ شامل دانه های کینوا سفید، قرمز و سیاه است که با هم مخلوط شده اند.

اگرچه هر دو نوع کینوا فواید تغذیه‌ای بسیار خوبی دارند، کینوا سه رنگ کمی غنی‌تر است. زیرا حاوی سه نوع است که فواید سلامتی مختلفی را ارائه می‌کنند. رنگ سفید از نظر بافت نرم تراست و حتی بیشتر شبیه برنج است.

کینوا

آیا کینوا جایگزین مناسبی برای برنج است؟

بله برنج جایگزین مناسبی برای کینوا می باشد. کینوا کالری کمتری نسبت به برنج دارد. کینوا برخلاف برنج سبب بالا رفتن ناگهانی قندخون نمی شود. مصرف کینوا برای افراد دیابتی توصیه می شود. ‌کینوا را می توان به صورت آبکشی و کته میل کنید.

افراد اغلب از کینوا برای جایگزینی برنج استفاده می کنند، زیرا حاوی تمام ۹اسید آمینه ضروری است که آن را به یک پروتئین کامل تبدیل می کند. کینوا همچنین از سلامت قلب حمایت می کند و دارای اثرات کاهش قند خون است که به کاهش قند خون کمک می کند. هر 100 گرم کینوا خشک حاوی 364 کالری است.

فواید کینوا

کینوا دارای فواید فراوانی می باشد. دانه کینوا دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی همچون پروتئین، فیبر، ویتامین ها، کربوهیدرات ها، امگا۳و امگا ۶، املاح معدنی نظیر کلسیم، آهن، منیزیوم، پتاسیم و … می باشد. البته کینوا فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که دربعضی از افراد باعث ایجاد حساسیت می شود. افراد مبتلا به سلیاک توانایی هضم و مصرف کینوا را ندارند و در صورت مصرف دچار مشکلات گوارشی خواهند شد. کینوا غله ای مناسب برای بیماران سلیاکی می باشد.

کینوا با دارا بودن گرانول های نشاسته ای ریز، اثرات بسیار خوبی بر بیماری دیابت دارد. گرانول های نشاسته ای کینوا باعث بالا رفتن ناگهانی قند خون نمی شوند و سبب تثبیت قند خون خواهند شد. همچنین کینوا باعث جلوگیری از بسیاری از بیماری ها نظیر یبوست، بیماری های قلبی و عروقی و انواع سرطان می شود.

کینوا غله ای مناسب برای کاهش وزن و لاغری می باشد. همچنین کینوا کالری کمی دارد و به واسطه ی دارا بودن فیبر فراوان، باعث جلوگیری از پرخوری، گرسنگی و مصرف محصولات ناسالم می شود. کینوا را می توان با سایر غلات و دانه ها ترکیب نمود و از خواص تغذیه ای فوق العاده آن بهره مند شد.

کینوا

خرید کیلویی کینوا

کینوا را به صورت کیلویی نیز می توان خریداری نمو‌د. خرید کیلویی کینوا این امکان را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که باتوجه به مقدار نیاز خود، کینوا را خریداری نمایند. خرید کیلویی کینوا ارزان تر از انواع بسته بندی می باشد. در هنگام خرید کیلویی کینوا به علامت سیب سلامت موجود بر روی بسته بندی و مجوز بهداشتی محصول دقت نمایید. خرید کیلویی کینوا از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت این اطمینان را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که محصولی درجه یک و مرغوب را خریداری نموده اند.

قیمت خرید کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت

کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. فروشگاه ایلیا مارکت دارنده مجوز بهداشتی و سیب سلامت در ایران است. قیمت خرید کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت باتوجه به اینکه تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا در ایران است، ارزان و مقرون به صرفه می باشد. کینوا موجود در شرکت ایلیا مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی است. قیمت خرید کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت دارای کمترین نوسان است و علاقه مندان می توانند این محصول را با قیمت نسبتا ثابتی تهیه کنند. برای اطلاع از قیمت خرید کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *