بلاگ

طرز تهیه اوتمیل بدون عسل + قیمت بسته‌بندی

جو دوسر

آنچه در این صفحه می‌خوانید درباره طرز تهیه اوتمیل بدون عسل + قیمت بسته‌بندی آن است.

اگر از برنامه غذایی سالم پیروی می‌کنید و داشتن بدنی تنومند و عاری از هرگونه بیماری مانند قند خون و کلسترول بالا و بیماری‌های قلبی و سرطان برایتان مهم است با ما همراه باشید.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

شاید شما نیز این مطلب را شنیده باشید که لاغری و کاهش وزن اصولی و درست ارتباط مستقیمی با تغذیه دارد. بنابراین برای لاغری باید تغذیه مناسبی داشته باشید.

یکی از مواد غذایی که توسط متخصصان همواره پیشنهاد می‌شود اوتمیل است که از مخلوط کردن شیر و جو دوسر پرک و پختن آن روی اجاق گاز به دست می‌آید.

البته برای کم کردن هرچه بیشتر کالری آن می‌توانید در پخت آن از آب استفاده کنید. یعنی 1 فنجان جو دوسر پرک را همراه با 2 فنجان آب درون قابلمه بریزید و صبر کنید تا به خوبی پخته شود.

پس از آن که کمی سرد شد نیز با ادویه‌های دلخواه و به ویژه دارچین سرو کنید. افزودن سیب به اوتمیل نیز برای لاغری می‌تواند مفید باشد و همچنین طعم بهتری به آن می‌دهد.

طرز تهیه اوتمیل ساده بدون عسل

اگر بخواهید اوتمیل را بدون افزودنی‌هایی مانند میوه‌ها و آجیل و دانه‌ها و عسل و شیرین کننده‌ها و به صورت ساده درست کنید ابتدا باید پس از خرید جو دوسر پرک فوری آن را با شیر ترکیب کنید و سپس اجازه دهید به خوبی بپزد.

پس از پخته شدن شما یک غذای سرشار از پروتئین و با ارزش غذایی فوق‌العاده دارید که می‌توانید از آن در وعده صبحانه و یا ناهار و حتی شام استفاده کنید.

اگر بخواهیم اوتمیل ساده را از نظر ارزش غذایی بررسی کنیم در واقع باید بگوییم که اوتمیل به تنهایی دارای موارد زیر می‌باشد.

  • پروتئین
  • ویتامین
  • منیزیم
  • منگنز
  • کلسیم
  • روی
  • فیبر و بسیاری از مواد مغذی و ضروری بدن

بنابراین شکی نیست که به صورت ساده نیز می‌توان آن را مصرف کرد و از پروتئین‌های سالم و گیاهی آن نهایت استفاده را برد.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای چاقی

افزایش وزن نیز مانند کاهش وزن دارای اصول مربوط به خود می‌باشد. افرادی که قصد افزایش وزن دارند در واقع باید از رژیم‌های کم چرب و پر پروتئین پیروی کنند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر اوتمیل بیش از پیش در میان مردم جهان طرفدار پیدا کرده است و مردم نسبت به آن آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اند تا جایی که متخصصان تغذیه نیز خوردن آن را برای چاقی پیشنهاد می‌کنند.

اوتمیل تمام ویژگی‌هایی که برای قرار گرفتن در رژیم افزایش وزن موردنیاز است را دارا می‌باشد و همین ویژگی‌ها و مواد معدنی آن باعث شده است که مورد انتخاب بسیاری از مردم قرار بگیرد.

افزایش وزن با اوتمیل بسیار راحت می‌باشد و تهیه آن نیز از آنچه فکرش را بکنید ساده‌تر است. جو دوسر پرک را پس از خریداری کردن در قابلمه ریخته و به آن شیر اضافه کنید. اجازه دهید تا جو دوسر همراه با شیر پخته شود.

مقدار شیر باید دو برابر مقدار جو دوسر باشد و زمان پخت آن نیز بستگی به درجه حرارت شما دارد. پس از پخت کامل جو دوسر جهت افزایش وزن در زمانی کمتر به آن میوه و آجیل و عسل اضافه کنید و سپس میل فرمایید.

جو دوسراوتمیل صبحانه بدون عسل

عسل به عنوان یک شیرین کننده طبیعی برای افرادی که عادت به خوردن صبحانه‌های شیرین دارند در اوتمیل به کار می‌رود. اما اضافه کردن آن به اوتمیل کاملا اختیاری و انتخابی است.

در واقع شما می‌توانید اوتمیل را به صورت خیلی ساده آماده کنید و از عسل و یا افزودنی‌های دیگر استفاده نکنید. که این کار هم ارزش غذایی اوتمیل را پایین نخواهد آورد.

به این علت که اوتمیل به تنهایی شامل تمامی پروتئین‌ها و ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز و حیاتی بدن می‌باشد و خوردن آن عاری از هرگونه مواد غذایی افزودنی برای سلامت بدن مفید است.

بنابراین اگر دوست ندارید که به اوتمیل صبحانه خود عسل اضافه کنید می‌توانید جو دوسر پرک صبحانه خود را همراه با شیر به قابلمه اضافه کنید و سپس آن را پخته تا زمانی که نرم شود.

پس از آن نیز اجازه سرد شدن به اوتمیل بدهید و آن را سرو کنید. اگر به افزودنی‌های دیگر مانند میوه‌های تازه و طبیعی و مغزیجاتی مانند بادام و آنچه که به آن علاقه‌مند هستید در این مرحله به اوتمیل خود اضافه کنید.

البته این اوتمیل را می‌توان در وعده‌های مختلف روزانه مصرف کرد و مهم نیست که صبحانه و یا ناهار و یا حتی شام باشد یا یک میان وعده خوشمزه. در هر صورت اوتمیل یک غذای کامل به حساب می‌آید که می‌تواند به تنهایی روز شما را بسازد و پرانرژی نگه دارد.

جو دوسراوتمیل آماده وارداتی بدون نگهدارنده

در مقایسه با انواع اوتمیل‌های داخلی، اوتمیل وارداتی مرغوبیت بیشتری داشته و قیمت بالاتری نیز دارد.

بسیاری از شرکت‌ها برای ماندگاری بیشتر اوتمیل‌های آماده به آن مواد نگهدارنده اضافه می‌کنند که این برای بسیاری از خریداران دغدغه بزرگی است.

اگر شما نیز بدون نگهدارنده بودن اوتمیل و خلوص آن از هرگونه آلودگی و مواد غذایی دیگر و داشتن مجوزهای بهداشتی و بسته‌بندی مناسب و قیمت به صرفه برایتان مهم است برای خرید این محصول با ما در تماس باشید.

قیمت بسته‌بندی اوتمیل ویژه ورزشکاران

اوتمیل در بسته‌بندی‌های ۳۰۰ گرمی و ۱ کیلویی و ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی در فروشگاه ایلیا مارکت جهت تسهیل و آسان‌سازی خرید ارائه می‌گردد.

این محصولات دارای بسته‌بندی محکم و بهداشتی بوده و از آنجایی که شرکت ایلیا بزرگترین وارد کننده جو دوسر می‌باشد این محصول را با قیمتی بسیار مناسب‌تر از همه جا عرضه می‌کند.

به علاوه در شهرهای مختلف نیز نمایندگی‌هایی دارد که هزینه‌های ارسال و زمان تحویل را کمتر می‌کند. در خرید محصولات اوتمیل اینکه محصول فاقد آلودگی و دانه‌های مواد غذایی دیگر باشد نیز مهم است.

تنها عرضه کننده مستقیم اوتمیل در ایران شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می‌باشد. که شما با مراجعه به صفحه خرید آن می‌توانید محصولات را بررسی کرده و محصول موردنظر خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت با قیمتی باور نکردنی به دست شما عزیزان برسد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *