جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای افزایش حجم ماهیچه + فروشگاه اینترنتی

جو دوسر

اطلاعات مربوط به اوتمیل برای افزایش حجم ماهیچه + فروشگاه اینترنتی را از ما بخواهید.

این مطلب به صورت واضحی به شما می‌گوید که چرا برای افزایش حجم خود از اوتمیل استفاده کنید و با مصرف اوتمیل سلامت بدن شما چه تغییری خواهد کرد.

چرا باید اوتمیل مصرف کنیم؟

ارزش غذایی اوتمیل در واقع با هیچ ماده غذایی قابل مقایسه نیست. متخصصان تغذیه نیز به خوبی این موضوع را تایید می‌کنند.

اوتمیل دارای همه انواع مواد مغذی و اسید آمینه‌هایی است که بدن به آن‌ها نیاز دارد اما خود نمی‌تواند بسازد و باید آن‌ها را از مواد غذایی دریافت کند. مواد مغذی اوتمیل یعنی دو دسته ریزمغذی‌ها و درشت مغذی‌ها شامل

  • منیزیم
  • کلسیم
  • منگنز
  • فیبر
  • پروتئین‌ها
  • ویتامین   Bو … است.

علاوه بر آن اوتمیل به درمان و پیشگیری از برخی بیماری‌ها مانند

  • قند خون بالا
  • فشار خون بالا
  • کلسترول بالا
  • بیماری‌های قلب و عروق و
  • برخی از انواع سرطان‌ها می‌پردازد.

لازم به ذکر است که اوتمیل به دلیل نداشتن قند و چربی و مواد مغذی سرشار است که در پیشگیری از بیماری‌های بالا کاربرد دارد.

همچنین اوتمیل کاملا بدون گلوتن می‌باشد، این موضوع بدان معنی است که اوتمیل یک وعده غذایی عالی برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک و دارای حساسیت به گلوتن و گندم می‌باشد که قیمت مناسب‌تری نیز نسبت به مواد غذایی دیگر مناسب این افراد دارد.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای افزایش وزن

اگر می‌خواهید به افزایش وزن دلخواه خود برسید در برنامه غذایی خود جایی برای اوتمیل قرار دهید. این توصیه تمامی کارشناسان و متخصصان تغذیه است.

در سال‌های اخیر اوتمیل به دلیل داشتن مواد معدنی زیاد و موردنیاز برای بدن طرفداران بسیاری در میان افرادی که قصد افزایش وزن دارند پیدا کرده است. ارزش اوتمیل از نظر غذایی به حدی بالاست که می‌توان آن را جایگزین مناسبی برای پروتئین‌ها قرار داد.

زیرا اوتمیل یک پروتئین گیاهی و کامل است. علاوه بر همه این مزایا اوتمیل بسیار آسان و سریع نیز آماده می‌شود. برای درست کردن یک وعده اوتمیل شما باید 1 پیمانه جو دوسر و 2 پیمانه شیر را با یکدیگر در قابلمه بریزید.

درب آن را بگذارید تا خوب نرم شود و گاهی به آن سر بزنید تا ته نگیرد. پس از پخته شدن به آن ادویه اضافه کنید.

همچنین برای افزایش وزن سریع‌تر و راحت‌تر روی اوتمیل خود از افزودنی‌هایی مانند میوه‌های تازه و یا خشک و عسل و مغزهایی مانند گردو و پسته و بادام استفاده کنید.

طرز تهیه اوتمیل پروتئینی

پروتئین یکی از مواد مغذی است که در اوتمیل وجود داشته و به همین علت است که اوتمیل در انواع رژیم‌های چاقی و بدنسازی به کار می‌رود.

پروتئین اوتمیل بسیار کامل بوده و دارای هر 9 اسید آمینه ضروری بدن می‌باشد که برخی از آن‌ها را بدن به تنهایی نمی‌تواند بسازد.

جهت غنی‌تر کردن اوتمیل از پروتئین می‌توانید به آن مواد غذایی دیگر اضافه کنید. برای مثال استفاده از آجیل‌ها و مغزها و میوه‌ها می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بنابراین جو دوسر پرک را با شیر موردنظر خود که می‌تواند شیر معمولی یا شیرهای گیاهی باشد بپزید. گاهی درب قابلمه را برداشته و مخلوط خود را هم بزنید.

پس از پخت کامل جو دوسر و جذب شیر توسط آن 10 دقیقه به آن استراحت دهید تا خنک شود. در آخر مواد افزودنی که در بالا نام بردیم را به آن اضافه کنید و از این پروتئین سالم و گیاهی لذت ببرید.

جو دوسراوتمیل صبحانه برای افزایش حجم ورزشکاران

صبحانه برای افزایش حجم ورزشکاران یک وعده غذایی بسیار حیاتی می‌باشد. در واقع ورزشکاران برای انجام تمرینات خود و پس از آن نیاز به انرژی زیادی دارند تا بتوانند انرژی حین تمرین خود را تامین کرده و پس از آن نیز عضلات خود را ریکاوری کرده و از آسیب آن جلوگیری کنند.

اوتمیل به علت داشتن پروتئین‌ بسیار بالا عضلات آسیب دیده شما را ترمیم کرده و باعث آزادی و استراحت ماهیچه‌های شما می‌شود. اوتمیل در وعده صبحانه بسیار پرطرفدار بوده و طرز تهیه آسانی نیز دارد.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

متخصصان تغذیه پیشنهاد می‌کنند که اگر به دنبال یک رژیم عالی برای کاهش وزن هستید از قرار دادن اوتمیل در برنامه غذایی خود غافل نشوید.

اوتمیل هم می‌تواند یک صبحانه عالی و انرژی‌دهنده باشد و هم یک ناهار کامل و یا حتی یک شام بسیار سبک و زودهضم.

این که شما آن را برای چه وعده‌ای در نظر می‌گیرید بستگی به نظر خودتان دارد. به هر حال اوتمیل یک پروتئین عالی و بسیار کامل است که هنگام خوردن آن نیاز به مواد غذایی دیگر ندارید.

کاهش وزن با اوتمیل راحت و آسان بوده و فواید زیادی نیز برای سلامت بدن و جلوگیری از بیماری‌ها دارد. اوتمیل به علت نداشتن چربی و شکر در برنامه غذایی شما به گونه‌ای عمل می‌کند که از آثار آن بر کاهش وزن خود شگفت‌زده خواهید شد.

تهیه اوتمیل برای لاغری نیز بسیار راحت می‌باشد. در واقع شما باید نوعی از اوتمیل را خریداری کنید که مواد افزوده و شکر اضافی نداشته و در تناسب با اهداف لاغری شما باشد.

پس از تهیه اوتمیل موردنظر خود آن را با مقداری آب ( اگر رژیم لاغری شما بسیار سخت و در زمان محدود قرار است اجرا شود) و یا شیر کم‌چرب مخلوط کنید.

مخلوط خود را درون قابلمه‌ای مناسب ریخته و اجازه دهید به خوبی پخته شود. پس از اینکه جو دوسر کاملا نرم شد آن را از روی اجاق گاز برداشته و بگذارید کمی سرد شود.

غذای شما آماده است و می‌توانید آن را بدون هیچ افزودنی میل نمایید. زیرا خود به تنهایی یک پروتئین و غذای کامل است.

جو دوسر در مایکروویوفروشگاه اینترنتی اوتمیل کیلویی

اوتمیل کیلویی را با داشتن مجوزهای بهداشتی و حمل و نقل سریع و به صرفه و اطمینان از تمیز بودن محصول و بسته‌بندی مناسب در بسته‌های 1 کیلویی و 5 کیلویی و 10 کیلویی برای انواع مصارف خانگی و باشگاه‌ها و رژیم‌های لاغری و چاقی از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید.

ما برای شما خریداران عزیز کیفیت آن را تضمین کرده و از نظر قیمت نیز شما می‌توانید قیمت‌های درج شده بر روی صفحه فروش را با قیمت سایر شرکت‌ها مقایسه کرده و از به صرفه بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *