جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای حجم ماهیچه + خرید پرک کیلویی

جو دوسر

کاربرد اوتمیل برای حجم ماهیچه + خرید پرک کیلویی را از کدام مراجع معتبر استعلام بگیریم؟ اوتمیل برای حجم ماهیچه را باید قبل تمرین ورزشی استفاده کنیم یا بعد آن؟ انواع طرز تهیه اوتمیل را از کجا آموزش ببینیم.

این سوالات دغدغه بسیاری از مردم است که با اوتمیل و خواص آن آشنایی داشته و جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خواص و آماده‌سازی آن در این مطلب به سوالات آنان پاسخ خواهیم داد.

اوتمیل قبل تمرین یا بعد تمرین ورزشی

آماده‌سازی اوتمیل برای باشگاه مراحل یکسانی دارد اما در دو وعده قبل و بعد تمرین ورزشی می‌توانید آن را میل کنید که در هر وعده خواص و مزیت‌های خود را دارد و برتری میان این دو وعده وجود ندارد.

اگر در حین تمرینات ورزشی خود دچار کمبود انرژی می‌شوید و یا در بدن خود احساس ضعف می‌کنید که باعث می‌شود به طور کامل به انجام تمرینات خود نرسید از اوتمیل قبل باشگاه استفاده کنید.

یعنی جو دوسر پرک شده فوری را با شیر و مکمل پروتئینی و میوه خشک یا میوه‌های برش خورده تازه و آجیل‌های خرد شده و کمی خرما یا عسل مخلوط کنید.

البته مخلوط کردن جو دوسر پرک و شیر به تنهایی نیز یک وعده غذایی عالی برای حجم می‌باشد.

اگر به دنبال وعده‌ای برای پس از باشگاه هستید که خستگی بدن شما را رفع کرده و عضلات آسیب‌دیده را نیز ترمیم کند و به ریکاوری آن‌ها بپردازد با همان دستور آماده‌سازی قبلی اوتمیل را آماده کرده و میل نمایید.

به طور کلی اوتمیل قبل یا بعد از باشگاه در هر وعده‌ای که خورده شود برای حجم ماهیچه و عضلات شما مفید خواهد بود. چه در وعده ناهار و یا صبحانه و یا شام و هر میان وعده دیگری که دوست داشته باشید می‌توانید آن را میل کنید.

جو دوسراوتمیل برای چاقی و لاغری

افرادی که به دنبال رژیم‌های چاقی هستند و یا قصد لاغر شدن دارند هر دو قشر می‌توانند از اوتمیل استفاده کنند. زیرا به برنامه غذایی نیاز دارند که در آن پروتئین بالایی وجود داشته که بتواند تمام نیازهای بدن آن‌ها را برطرف کند.

با این تفاوت که برای رژیم‌های چاقی و افزایش وزن باید در کنار پخت جو دوسر پرک همراه با شیر برای تاثیرگذاری و نتیجه‌گیری زودتر و بهتر از میوه و آجیل و عسل استفاده کنند.

البته می‌توانند آن را به صورت سرد مصرف کنند. یعنی جو دوسر و شیر و مواد افزودنی را با هم مخلوط کرده و نوش جان کنند.

اما افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند باید جو دوسر پرک را با آب و یا شیرهای بسیار کم چرب پخته و سپس برای طعم بهتر کمی دارچین و سیب به آن اضافه کنند که کالری بالایی نداشته باشد.

بنابراین اوتمیل با توجه به ویتامین‌ها و پروتئین‌های بالایی که دارد می‌تواند یک وعده غذایی بسیار عالی در انواع رژیم‌های لاغری و چاقی باشد.

اوتمیل ویژه بدنسازی و حجم

اوتمیل یک غذای فوق‌العاده مفید و مقوی و سرشار از پروتئین برای بدنسازی می‌باشد. به این دلیل که ساختن ماهیچه‌ها و عضلات نیاز به پروتئین‌ها دارد خوردن مواد حاوی پروتئین در برنامه‌های غذایی بدنسازان بسیار ضروری است.

بدنسازان عزیز با خیال راحت می‌توانند حجم ماهیچه‌ها و ترمیم و ریکاوری آن‌ها و انرژی موردنیاز خود در هنگام تمرین را به اوتمیل بسپارند. اوتمیل در واقع با استفاده از مخلوط کردن جو دوسر پرک و شیر آماده می‌شود.

برای افزایش پروتئین در هنگام انجام تمرین‌های سخت بدنسازی نیز می‌توانید به اوتمیل خود میوه و خرما و عسل و آجیل خرد شده اضافه کنید.

قبل یا پس از تمرین بدنسازی و حتی حین تمرین می‌توانید از این اوتمیل بسیار مغذی استفاده کنید. حتی می‌توانید از مکمل‌های پروتئینی خود به اوتمیل اضافه کنید و از این پروتئین چند برابری در بدنسازی بهره ببرید.

همچنین برای حین انجام تمرینات بدنسازی می‌توانید با اوتمیل یک اسموتی خوشمزه درست کرده و نوش جان کنید.

برای آماده‌سازی آن جو دوسر و شیر و میوه و آجیل و عسل و خرما را در مخلوط کن مخلوط کنید. سپس آن را همراه خود به باشگاه ببرید تا نوش جان کنید.

طرز پخت جو دوسرطرز تهیه اوتمیل آماده برای حجم و افزایش وزن

انواع اوتمیل‌های آماده برای افزایش وزن در بازار وجود دارد مانند ترکیب جو دوسر پرک و عسل و مغزیجات و یا ترکیب جو دوسر با میوه‌های خشک شده و … اما شما می‌توانید اوتمیل را خودتان آماده کنید که تهیه آن بسیار آسان بوده و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

فقط کافی است مواد مورد استفاده در آن را خریداری کنید و سپس آن‌ها را با یکدیگر مخلوط کرده و میل کنید.

مواد موردنیاز آن جو دوسر پرک، شیرهای گیاهی مثل شیر بادام و … و یا شیر معمولی، ادویه‌هایی مانند نمک و دارچین، آجیل‌های خرد شده مثل بادام و گردو و … و میوه‌هایی مانند موز و سیب می‌باشد.

اگر شما این غذای فوق‌العاده سرشار از ویتامین و پروتئین و فیبر را جایگزین غذاهای کم‌ارزش در برنامه غذایی خود کنید شک نکنید که در کوتاه‌ترین زمان به وزن ایده‌آل خود رسیده و تناسب اندام خوبی نیز خواهید داشت.

به این علت که جو دوسر چربی بسیار کمی داشته و فاقد شکر نیز می‌باشد و یک غذای کاملا گیاهی است‌.

جو دوسرخرید پرک کیلویی اوتمیل روسی

اوتمیل روسی کیفیت بسیار بهتری نسبت به انواع اوتمیل ایرانی دارد. همچنین خرید آن به صورت کیلویی و بسته‌بندی‌های ۱ و ۵ و ۱۰ کیلویی از صفحه فروش شرکت ایلیا امکان‌پذیر می‌باشد.

شرکت ایلیا نه تنها بزرگ‌ترین وارد کننده جو دوسر پرک می‌باشد بلکه فرآوری تخصصی روی این محصول را نیز انجام می‌دهد. به علاوه این محصول کاملا بهداشتی و تمیز و فاقد هرگونه آلودگی را با هزینه‌های ارسال به صرفه و پایین‌ترین هزینه فرآوری به دست خریداران عزیز می‌رساند.

بنابراین قیمت‌های محصولات این شرکت نسبت به شرکت‌های دیگر بسیار مقرون به صرفه بوده که شما می‌توانید این موضوع را در مقایسه کردن آن با سایر شرکت‌ها متوجه شوید.

به علاوه این محصولات دارای مجوزهای بهداشتی و کیفیت بسیار عالی و خلوص بالایی می‌باشند. برای اطلاع از قیمت‌ها و خرید اوتمیل با شرایطی عالی به صفحه فروش ما مراجعه نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *