دانه جو دوسر

آیا در رژیم کتو می‌توان جو دوسر مصرف کرد؟

جو دوسر

مقدمه: در پاسخ به سوال آیا در رژیم کتو می‌توان جو دوسر مصرف کرد؟ به شما علاقه مندان به مصرف این محصول باید بگوییم، جو دوسر در رژیم کتو یک وعده غذایی بسیار عالی است که می‌تواند مدت‌ها به شما احساس سیری بدهد پس قبل از اینکه آن را در رژیم کتو استفاده کنید، بهتر است حقایق تغذیه آن را بدانید.

 کربوهیدرات جو دوسر بسیار زیاد است که برای رژیم کتو چندان مورد پسند نمی‌باشد. زیرا در رژیم کتو باید کربوهیدرات کمی مصرف کرد.

جذابیت‌های مصرف جو دوسر

جو دوسر یک غله شگفت انگیز در سراسر جهان می‌باشد. این محصول با نام یولاف نیز شهرت دارد. محصولات متنوعی از جو دوسر در کشورهای مختلف وجود دارد و یکی از محبوب‌ترین غلات رژیمی در دنیاست.

انواع پرک جو دوسر قابلیت استفاده در وعده‌های صبحانه، نهار و شام را دارد و می‌توان در انواع سوپ‌ها، سالاد و دسرها از آن استفاده کرد. همچنین برای همه سنین مناسب بوده و حتی برای کودکان نیز به شدت توصیه می‌شود.

این محصول طبخ بسیار آسانی داشته و سهل الهضم است. صنعت غذا نیز از خواص جو دوسر بی‌بهره نبوده و تولید کنندگان محصولات غذایی به شدت علاقه مند به تولید محصولات رژیمی با جو دوسر هستند.

آرد جو دوسر نیز برای انواع نان و محصولات کیک و کلوچه کم کالری با فیبر بالا و رژیمی مناسب است.

جو دوسرآیا بلغور جو دوسر مورد پسند در رژیم کتوژنیک است؟

جو دوسر بدون قند می‌باشد، اما همچنان کربوهیدرات بسیار زیادی دارد که مصرف زیاد آن در رژیم کتوژنیک توصیه نمی‌شود.

در یک فنجان از جو دوسر غنی نشده، 28 گرم کربوهیدرات خواهید یافت. که تنها چهار گرم از آن فیبر است. یعنی 24 گرم کربوهیدرات خالص دارد. که به این معنی است که افراد دارای رژیم کتو اگر جو دوسر مصرف کنند، تمام کربوهیدرات‌های یک روز خود را با یک کاسه جو دوسر تامین می‌کنند.

هنگامی که جو دوسر را با شیر به جای آب آماده می‌کنید، کربوهیدرات آن بیشتر می‌شود.

شما می‌توانید جو دوسر در رژیم کتو را با سایر غذاهای مناسب ترکیب کنید. مانند دانه‌های چیا و دانه کتان آسیاب شده. ترکیب این موارد می‌تواند فرنی داغ و خوشمزه‌ای برای صبحانه باشد.

 دستورالعمل‌های جو دوسر در رژیم کتو

اگرچه جو دوسر سرشار از کربوهیدرات بوده اما این دلیلی برای کنار گذاشتن یک صبحانه گرم و خوشمزه با جو دوسر نیست.

فقط در چند دقیقه، می‌توانید یک فرنی خوشمزه با دانه‌های چیا و دانه کتان آسیاب شده و جو دوسر درست کنید. همچنین به آن دارچین مخلوط با شیر بادام شیرین نشده، اضافه کنید و از این صبحانه مقوی لذت ببرید. اما به خاطر داشته باشید که در روز بیش از نصف فنجان جو دوسر استفاده نکنید.

جو دوسر را همچنین می‌توان به عنوان یک میان وعده انتخاب کرد که درست کردن آن بسیار آسان است. ابتدا جو دوسر را با شیر و ادویه‌های دلخواه و میوه‌های آسیاب شده مخلوط کرده و آن را یک شب در یخچال بگذارید و در نهایت برای میان وعده آن را میل نمائید.

خرید جو دوسر بسته‌ای

برای خرید انواع پرک درشت و پرک صبحانه فوری جو دوسر از واردکننده مستقیم، می‌توانید به صفحه فروش وارد شوید و سفارش خود را ثبت نمایید. محصولات جو دوسر با قیمت بسیار عالی در بسته‌بندی‌های 300 گرمی، 1 کیلویی، 5 کیلویی و 10 کیلویی می‌توانید در این فروشگاه سفارش دهید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *