آرد جو دوسر, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

فواید جو دوسر برای چاقی صورت و سلامت پوست

جو دوسر برای پوست

برای اطلاع از فواید جو دوسر برای چاقی صورت و سلامت پوست با ما همراه باشید.

فواید جو دوسر برای چاقی صورت و حفاظت از پوست

جو دوسر فواید فراوانی برای سلامتی و به ویژه پوست و مو دارد که لازم است با آن آشنا شوید. از فواید آن برای سلامت بدن، تنظیم قند خون، جلوگیری از بیماری قلبی و بهبود سیستم عصبی بدن و… می‌باشد.

این محصول مغذی و سرشار از ویتامین همچنین برای پوست نیز فواید بسیاری دارد.

جو دوسر به خاطر ضد التهاب بودن و داشتن آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین B، روی، سلنیوم و تیامین، فواید استثنایی برای پوست صورت و موی شما دارد. در ادامه به این فواید می‌پردازیم.

جو دوسر برای حفاظت از پوست و چاقی صورت

 جو دوسر حاوی پروتئین‌هایی است که به حفاظت پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش کمک می‌کند. به علاوه جو دوسر در برابر سموم موجود در لوازم آرایشی از پوست محافظت می‌کند.

همچنین مرطوب کننده‌هایی که دارای جو دوسر می‌باشند، برای افرادی با پوست‌های چرب و مستعد آکنه مفید اند و آبرسانی عمیقی دارند.

این مرطوب کننده‌ها پوست را کمتر چرب می‌کنند و در نتیجه از جوش زدن پوست شما جلوگیری می‌کنند. جو دوسر همچنین برای چاقی صورت نیز گزینه مناسبی می‌باشد.

جو دوسر برای پوستجو دوسر و بهبود ظاهر مو

 ظاهر مو مانند استحکام آن بسیار مهم می‌باشد. برای استفاده از جو دوسر در زیبایی ظاهر مو، 3 قاشق غذاخوری جو دوسر، 1 فنجان شیر و 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با هم ترکیب کنید و از آن به عنوان ماسک مو استفاده کنید.

30 دقیقه صبر کرده و سپس موهای خود را آبکشی کنید. این ماسک باعث درخشندگی و ابریشمی شدن موهایتان می‌شود.

جو دوسر و تقویت رشد مو

 بلغور جو دوسر دارای مواد معدنی فراوانی مانند روی، آهن و فیبر است که برای تقویت و استحکام موهای شما بسیار مفید هستند. که فولیکول‌های مو را تقویت کرده و باعث ایجاد موهای بلند و قوی می‌شود. البته در صورت استفاده منظم از محصولاتی که جو دوسر دارند.

جو دوسر و بهبود سیستم ایمنی

 جو دوسر دارای بتاگلوکان می‌باشد که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. همچنین گلبول‌های سفید خون را فعال‌تر کرده و به پیشگیری از بیماری‌ها کمک می‌کند.

جو دوسر و افزایش انرژی

جو دوسر به خاطر داشتن کربوهیدرات‌های سالم، منبع اصلی انرژی است و می‌تواند صبحانه‌ای سالم و مغذی باشد. به علاوه کندتر جذب بدن شده و به شما احساس سیری طولانی‌تری می‌دهد.

جو دوسر همچنین دارای ویتامین‌های B (تیامین، نیاسین و فولات) می‌باشد که باعث ایجاد انرژی زیادی در بدن می‌شود.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *