جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

خواص اوتمیل برای چاقی صورت + فروش بسته 1 کیلویی

جو دوسر

اطلاعات مربوط به خواص اوتمیل برای چاقی صورت + فروش بسته 1 کیلویی آن را از کدام سایت معتبر پیگیری کنیم؟ چگونه اوتمیل باعث چاقی صورت می‌شود؟ مزایای اوتمیل برای ورزش‌هایی مانند بدنسازی چیست؟

برای تکمیل اطلاعات خود در موارد ذکر شده این مطلب را دنبال کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای افزایش وزن

افزایش وزن تا حدود زیادی به تغذیه و آنچه در وعده‌های غذایی مصرف می‌کنید، مرتبط است.

اگر می‌خواهید برنامه غذایی افزایش وزن خود را شروع کنید و یا آن را آغاز کرده‌اید و هنوز نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورده‌اید، ما به شما خوردن اوتمیل را توصیه می‌کنیم.

از آن بابت که حاوی مواد مغذی بسیار برای بدن شما و آنچه برای افزایش وزن نیاز دارید می‌باشد. کالری آن را نیز می‌توانید با اضافه کردن آجیل‌ها و دانه‌های مغذی مانند بادام و گردو و … و همچنین میوه‌های خوشمزه‌ای مانند موز و توت فرنگی و کره بادام زمینی یا عسل بالا ببرید.

این مواد اضافه شونده در واقع مرحله آخر آماده‌سازی را به خود اختصاص داده است. ابتدا شما جو دوسر پرک فوری به میزان ۱ فنجان و شیر به میزان 2 فنجان از هر نوع دلخواهی که علاقه دارید را می‌پزید و سپس اجازه می‌دهید کمی خنک شود.

البته در حین پخت گاهی باید آن را هم بزنید. پس از سرد شدن نیز مرحله آخر گفته شده را اجرا نمایید و وعده غذایی خود را نوش جان کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای لاغری

این موضوع که جو دوسر پرک خود را با چه موادی مخلوط کرده و می‌پزید که اوتمیل به دست آید بسیار مهم است.

به این دلیل که اگر اوتمیل با جو دوسر پرک و شیر و میوه‌ها و آجیل‌ها و کره بادام زمینی و … آماده شود در رژیم‌های بدنسازی و افزایش وزن کاربرد داشته و اگر جو دوسر پرک را با آب بپزید برای لاغری از آن استفاده می‌شود.

البته اگر تمایلی به پخت آن با آب ندارید می‌توانید از شیر کم‌چرب استفاده کرده و برای طعم بهتر کمی دارچین و سیب رنده شده نیز اضافه کنید.

این افزودن سیب و دارچین در مرحله نهایی و پس از پخته شدن کامل جو دوسر و جذب آب به خود می‌باشد.

حال شما یک غذای فوق‌العاده سالم و رژیمی در اختیار دارید که می‌توان آن را جایگزین صبحانه، ناهار و یا شام کرد و از پروتئین بالای آن لذت برد. برای میان وعده نیز کافی است مواد اولیه گفته شده را در مخلوط کن بریزید و پس از مخلوط شدن میل کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای کودکان

کودکان از زمانی که بتوانند غذا میل کنند می‌توانید به آن‌ها اوتمیل بدهید. اما در ابتدا نمی‌توانید از شیر معمولی استفاده کنید و باید از شیر مادر و یا شیر خشک در پخت جو دوسر استفاده کنید و اجازه دهید به خوبی پخته و نرم شود‌.

پس از ۱ سالگی فرزند خود نیز می‌توانید از شیرهای معمولی استفاده کرده و یا با جو دوسر فرنی خوشمزه‌ای برای کودک خود بپزید.

بعد از آنکه توانست این مرحله را نیز پشت سر بگذارد به جو دوسر و شیر او پس از پخت، موز و خرما له شده اضافه کنید.

پس از گذشت چند سال نیز می‌توانید جو دوسر و شیر و هر نوع افزودنی از جمله میوه و مغزیجات و شیرین کننده‌ها را به آن افزوده و برای فرزند خود تهیه کنید.

جو دوسر برای کودکاوتمیل بدنسازی و لاغری

اوتمیل کاربردهای مختلفی در بدنسازی و لاغری دارد. یعنی هم می‌توان آن را در افزایش حجم و بدنسازی استفاده کرد و هم می‌توان در رژیم‌های لاغری آن را به کار برد.

از آن جهت می‌گوییم اوتمیل در افزایش حجم کاربرد دارد که پروتئین‌های موجود در آن به عضله‌سازی و ترمیم بافت‌ها کمک می‌کند.

در لاغری نیز به آن جهت استفاده می‌شود که شکر نداشته و چربی کمی نیز دارد و فیبری که در آن وجود دارد باعث سیر ماندن و نخوردن غذاهای مضر و اضافی می‌شود.

مواد مغذی آن نیز به تقویت و سلامت بدن کمک کرده و باعث جلوگیری از ضعف و کمبودهای بدن می‌شود.

خواص اوتمیل برای چاقی صورت

اوتمیل خواص خوبی برای پرکنندگی صورت و چاقی آن دارد و پس از خوردن آن تاثیر آن را در صورت خود خواهید دید. برای تهیه آن نیز از مواد افزودنی استفاده کنید که نتیجه آن را زودتر مشاهده کنید.

برای مثال افزودن مواد غذایی زیر می‌تواند گزینه‌های مناسبی باشد.

  • عسل
  • کره بادام زمینی
  • میوه و به ویژه موزهای حلقه شده
  • مغزیجات
  • دانه چیا
  • ماست یونانی به جای شیر و …

پس از آنکه جو دوسر به همراه شیر روی گاز به خوبی پخته شد می‌توانید از موارد بالا به دلخواه انتخاب کرده و روی آن استفاده کنید.

جو دوسراوتمیل برای لاغری

تغذیه یکی از عوامل مهم در لاغری است و از راه‌هایی است که به راحتی می‌توان با رعایت آن از لاغری مناسب برخوردار شد.

وعده‌های غذایی که برای لاغری مصرف می‌شود باید دارای شکر و چربی پایین و مواد مغذی بالا باشد تا هم از افزایش وزن جلوگیری کرده و هم مواد معدنی بدن را تامین کرده و بدن شما دچار کمبود نشود.

اوتمیل یکی از مواد غذایی است که همه این ویژگی‌ها را دارا بوده و به لاغری همراه با تناسب اندام شما کمک می‌کند.

فروش بسته 1 کیلویی اوتمیل پرک

بسته‌بندی اوتمیل پرک در حجم‌های متفاوتی وجود دارد. البته از نظر قیمت و کیفیت نیز برندهای مختلف، تغییرات زیادی دارد.

شما نیز در هنگام خرید آن باید به تمیز بودن آن و عاری از آلودگی بودن و نداشتن ذرات محصولات دیگر و خاک‌ها و نشان‌های بهداشتی محصول دقت فرمایید.

همچنین از لحاظ قیمتی نیز نباید از واسطه و شرکت‌هایی که هزینه‌های فرآوری را با قیمت‌های بالا در نظر می‌گیرند خرید کنید.

برای خرید از فروشنده مستقیم و دارای کیفیت بالا به صفحه فروش ایلیا مراجعه کرده و همچنین از هزینه‌های پایین حمل و نقل و ارسال محصول نیز بهره ببرید.

به علاوه آن را با دارا بودن سیب سلامت و به صورت خالص و با بسته‌بندی شکیل و حجم مناسب در مقدار 300 گرمی و یا بسته‌بندی‌های دیگر 1 کیلویی و 5 و 10 کیلویی درب منزل تحویل بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *