جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

خواص آرد و پرک اوتمیل پروتئینی + مرکز فروش عمده

جو دوسر

آیا از خواص آرد و پرک اوتمیل پروتئینی + مرکز فروش عمده اوتمیل با خبر هستید؟ آیا اوتمیل پروتئین و مواد مغذی دارد؟ چرا از اوتمیل در بدنسازی استفاده می‌شود؟ اگر سوال‌های بالا دغدغه شما نیز می‌باشد با ما همراه شوید.

آیا اوتمیل پروتئین دارد؟

طبق جدول ارزش غذایی که شما می‌توانید روی بسته‌بندی محصول نیز مشاهده کنید، اوتمیل دارای پروتئین بسیار خوبی برای بدن می‌باشد.

پروتئین اوتمیل در واقع اسید آمینه‌هایی را شامل می‌شود که ۹ مدل هستند و بدن قادر به تامین برخی از آن‌ها نبوده و معمولا از مواد غذایی به دست می‌آورد.

این پروتئین در هر ۱۰۰ گرم به صورت حدود ۱۷ گرم یافت می‌شود که میزان قابل توجهی برای نیاز روزانه بدن می‌باشد. این ماده مغذی همچنین در بدنسازی بسیار موثر بوده و باعث ساخت ماهیچه‌های قدرت‌مند شما خواهد شد.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

یکی از مزایای اوتمیل برای لاغری نداشتن شکر و کم بودن چربی آن است. دلیل دیگر انتخاب اوتمیل برای لاغری بتاگلوکانی است که در جو دوسر وجود داشته و سیری شما را برای چندین ساعت حفظ می‌کند.

همچنین شما مواد غذایی دیگری استفاده نخواهید کرد و نتیجه آن که افزایش وزن پیدا نخواهید کرد‌. طرز تهیه این اوتمیل نیز به حدی آسان است که به راحتی می‌تواند جایگزین فست فودها شود.

در لاغری برای پخت اوتمیل از جو دوسر پرک و شیر استفاده می‌شود که پس از پخت کامل و سرد شدن از دارچین و سیب نیز می‌توانید در صورت تمایل روی آن استفاده کنید.

رژیم لاغری که در آن از مواد مغذی و ویتامین‌ها و پروتئین‌ها استفاده نشود باعث ضعف بدنی و کمبود شده و بیماری‌ها و ریزش مو را به دنبال دارد.

بنابراین اوتمیل که دارای تمامی مواد معدنی مورد نیاز بدن می‌باشد برای لاغری یک غذای بسیار مفید می‌باشد. به علاوه به درمان و پیشگیری از بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون و کلسترول خون و بیماری‌های قلبی نیز کمک می‌کند.

جو دوسر پختهخواص اوتمیل برای لاغری در رژیم درمانی

اوتمیل در رژیم‌های مختلفی از سمت متخصصان و پزشکان توصیه شده است. خریداری آن نیز می‌تواند از انواع عطاری‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکت‌ها صورت بگیرد.

اوتمیل در درمان بیماری‌ها از جمله قند خون بالا و فشار خون و کلسترول بالا به کار می‌رود که به علت نداشتن شکر و نمک و دارا بودن چربی بسیار پایین می‌باشد.

بیماری‌های قلبی و عروقی و برخی از انواع سرطان‌ها نیز با مصرف اوتمیل درمان شده و یا از آن‌ها پیشگیری می‌شود.

اوتمیل همچنین در رژیم‌های لاغری بسیار مفید است. درواقع هنگامی که اوتمیل مصرف می‌شود باعث سیری طولانی مدت و جلوگیری از خوردن غذاهای اضافی شده و منجر به لاغری می‌شود.

خواص اوتمیل در بدنسازی

در ورزش بدنسازی وعده قبل باشگاه برای تامین انرژی و وعده پس از آن برای ترمیم ماهیچه‌ها و تامین پروتئین آن‌ها بسیار مهم می‌باشد.

بنابراین هر ماده غذایی برای قبل و بعد باشگاه مناسب نبوده و باید غذایی با ارزش بالا در این وعده‌ها مصرف شود‌.

در این زمینه ما اوتمیل را به شما معرفی می‌کنیم که مملو از پروتئین و مواد مغذی دیگر بوده و دارای انرژی بالا نیز می‌باشد. همچنین بسیاری از بدنسازان با توجه به خواص بسیار اوتمیل برای بدن و بازسازی ماهیچه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

اگر شما نیز می‌خواهید کیفیت تمرین خود را بهبود بخشیده و پروتئین و مواد مغذی ضروری بدن خود را تامین کنید اوتمیل را امتحان کنید.

پس از پخت اوتمیل با شیر و یا مخلوط کردن اوتمیل و شیر می‌توانید به آن مکمل‌های خود را اضافه کرده و همچنین از آجیل‌ها و عسل و دانه چیا و کره بادام زمینی نیز استفاده کنید که هم طعم آن عوض شده و هم مغذی‌تر شود.

جو دوسرکالری و خواص اوتمیل با شیر و موز

اوتمیلی که با شیر و موز پخته می‌شود و یا در مخلوط کن مخلوط می‌شود و به عنوان یک وعده غذایی یا میان وعده استفاده می‌شود معمولا به دلیل داشتن موز کالری بیشتری دارد.

اگر بخواهید کالری آن را کم کرده و برای رژیم‌های لاغری و کم کالری از آن استفاده کنید باید از آب به جای شیر استفاده کرده و موز را نیز حذف کنید.

کالری این اوتمیل با شیر و موز اگر برای یک نفر تهیه شود بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ می‌باشد. البته اگر قصد اندازه‌گیری آن به طور دقیق‌تری را دارید می‌توانید کالری هر کدام از مواد مصرفی در اوتمیل را جداگانه اندازه‌گیری کنید و همراه یکدیگر محاسبه کنید.

قیمت اوتمیل

عوامل مختلفی وجود دارد که باعث شده است اوتمیل در برندهای متفاوت تغییر قیمت داشته باشد. برای مثال اگر اوتمیل را از واسطه‌ها بخرید با توجه به اینکه چندمین واسطه باشد قیمت آن به طور مداوم افزایش می‌یابد.

همچنین داخلی یا وارداتی بودن اوتمیل در قیمت آن موثر است. که نوع وارداتی آن کیفیت بالاتری دارد و قیمت آن نیز کمی بیشتر است و آن هم به دلیل مرغوبیت و هزینه‌های گمرک و وارد کردن محصول است.

از عوامل موثر دیگر هزینه‌های فرآوری است که در واقع باید جو دوسر پس از طی کردن مراحل مختلف به پرک قابل استفاده در اوتمیل تبدیل شود.

منصف بودن و سود فروشندگان نیز موردی است که در قیمت اوتمیل موثر می‌باشد. بنابراین خرید شما باید از وارد کننده مستقیم که در هزینه‌ها نیز منصف و محصول با کیفیت و وارداتی ارائه کند، باشد.

جو دوسرمرکز فروش عمده اوتمیل روسی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا که بزرگ‌ترین وارد کننده اوتمیل روسی در کشور است این محصول را به صورت عمده و تناژ به فروش می‌رساند.

این محصول دارای مجوزهای تایید شده بهداشتی است. به علاوه در کیسه‌های بسته‌بندی شده آن هیچ گونه محصولات اضافی دیگر و خاک و آلودگی مشاهده نخواهید کرد.

همچنین حجم مناسبی از محصولات با دانه‌های درشت و با کیفیت را خواهید داشت که قیمت آن نیز به دلیل حذف واسطه‌ها و در نظر گرفتن پایین‌ترین قیمت برای هزینه‌های صرف شده، به صورت نازل‌ترین قیمت در آمده است.

خرید آن نیز بسیار آسان بوده و با توجه به داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف، شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما محصول خود را در حجم دلخواه خود و به صورت عمده سفارش دهید. همچنین در اسرع وقت با هزینه ارسال مناسب تحویل بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *