کینوا سه رنگ

طرز پخت سالاد کینوا سه رنگ + فروش اینترنتی

سالاد کینوا

آیا می‌توان از کینوا در سالادهای خوشمزه استفاده کرد؟ طرز پخت سالاد کینوا سه رنگ + فروش اینترنتی آن چگونه است؟ مواد افزودنی سالاد کینوا چیست؟

مواد تشکیل دهنده سالاد کینوا سه رنگ

این طرز تهیه سالاد کینوا سه رنگ بسیار سالم بوده و می‌توانید آن را همراه با ذرت، فلفل دلمه‌ای و پیاز برای ناهار یا شام سرو کنید.

کینوا حاوی پروتئین زیادی می‌باشد و تمام موارد ضروری بدن را تامین می‌کند به علاوه این طرز تهیه بسیار آسان است پس آن را از دست ندهید. پس از آماده شدن نیز می‌توانید آن را در ظرف دربسته گذاشته و تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید.

برای آماده سازی این سالاد خوشمزه می‌توانید از کینوا سه رنگ( سفید، قرمز و سیاه) استفاده کنید که دارای طعمی آجیلی و بافتی بسیار خوب و نرم است. کینوا سفید را نیز می‌توان جایگزین کرد.

ذرت را نیز می‌توانید به صورت تازه یا کنسرو شده استفاده کنید. انواع رنگ‌های مختلف فلفل دلمه‌ای نیز تنوع جذابی در سالاد شما ایجاد می‌کند مثل قرمز، سبز، زرد یا نارنجی. پیاز و جعفری تازه، گشنیز یا کرفس را نیز باید امتحان کنید.

کنجد برشته شده، نمک و فلفل سیاه نیز به سالاد شما طعم خوبی می‌دهد.

تهیه کینوا برای سالاد

تهیه کینوا سه رنگ به آسانی و سرعت پخت برنج سفید است. ابتدا در یک قابلمه دارای درب محکم، کینوا و آب یا آب سبزیجات را بریزید. توجه داشته باشید که نسبت کینوا به مایع 1 به 2 است. کینوا را به جوش بیاورید.

سپس حرارت را پایین آورده و در قابلمه را ببندید و 12 تا 15 دقیقه صبر کنید تا مایع استفاده شده کاملا جذب شود. پس از جذب شدن، حرارت را خاموش کنید و کینوا پخته شده را 5 تا 10 بگذارید تا کمی خنک شود.

این کار باعث می‌شود که رطوبت باقیمانده جذب شده و کینوا پخته شده پف کند. بعد از گذشت 10 دقیقه کینوا شما آماده مخلوط شدن با مواد غذایی دیگر سالاد است.

کینوادستورالعمل‌های مرحله به مرحله سالاد کینوا

  • مرحله 1. کینوا را بپزید. طبق دستورالعمل بالا کینوا را پخته و سپس آن را در یک کاسه بزرگ بریزید.
  • مرحله 2. کنجد را نیز برشته کنید.
  • مرحله 3. مواد مورد استفاده در سالاد کینوا را با هم ترکیب کنید. کینوا پخته شده، ذرت پخته شده، پیاز، جعفری تازه، فلفل دلمه‌ای و کنجد تفت داده شده را اضافه کنید.
  • مرحله 4. مزه دار کنید. سالاد خود را با نمک و فلفل سیاه و ادویه‌های دلخواه مزه دار و خوش طعم کنید.

فروش اینترنتی کینوا سه رنگ

امروزه اینترنت و درگاه‌های فروش اینترنتی زندگی انسان‌ها را بسیار راحت‌تر کرده است و صرفه جویی در زمان را به همراه آورده است.

اما در هنگام خرید اینترنتی کینوا باید به مواردی مانند مرغوبیت دانه‌ها و خلوص آن‌ها از هر نوع غلات دیگر و قیمت به صرفه و ارسال به موقع و ارزان توجه داشته باشید.

برای داشتن همه این ویژگی‌ها در هنگام خرید کینوا به صفحه فروش اینترنتی ایلیا مارکت مراجعه کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *