کینوا سه رنگ

چرا کینوا برای دیابت مفیده؟ + قیمت سه رنگ

کینوا

چرا کینوا برای دیابت مفیده؟ + قیمت سه رنگ آن را از کجا استعلام بگیریم؟ فواید کینوا برای دیابت چیست؟ کینوا چه مزیت‌هایی برای بیماری‌ها دارد؟

این مباحث اغلب ذهن افراد را درگیر کرده‌است و شاید سوال شما نیز باشد که در این مطلب پاسخ آن را دریافت خواهید کرد.

چه چیزی باعث خاص شدن کینوا می‌شود؟

کینوا در طول سال‌های زیادی بخش بزرگی از برنامه غذایی آمریکای جنوبی بوده است.

 در حالی که حس می‌شود کینوا غله است، در واقع یک دانه می‌باشد که بیش از 120 گونه دارد. محبوب‌ترین انواع کینوا، سفید، قرمز و سیاه هستند.

 در دهه‌های اخیر، محققان کشف مزایای سلامتی کینوا را آغاز کرده‌اند و به نتایج قابل توجهی رسیده‌اند.

 کینوا به دلیل داشتن فیبر و پروتئین بالا، باعث سیر ماندن در زمان طولانی‌تری شده و می‌تواند به کاهش فشار خون و کلسترول بالا کمک کند.

کینوا آیا کینوا می‌تواند قند خون را کاهش دهد؟

شواهد زیادی نشان می‌دهد که مصرف کینوا به افراد مبتلا به دیابت در مدیریت آن کمک کرده و از بسیاری از بیماری‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

 برنامه غذایی که برای افراد دارای دیابت سالم باشد باید بر انتخاب غذاهای دارای شاخص گلیسمی متوسط ​​به پایین تمرکز داشته باشد. غذاهایی که دارای شاخص گلیسمی 55 یا کمتر هستند؛ دارای شاخص پایین محسوب می‌شوند.

شاخص گلیسمی کینوا 53 می‌باشد و به همین خاطر باعث افزایش قند خون نمی‌شود. به این خاطر که دارای فیبر و پروتئین بسیاری است.

اغلب غلات دارای همه اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن برای ساخت پروتئین نمی‌باشند. اما کینوا حاوی تمام اسیدهای آمینه لازم بدن است که باعث می‌شود به عنوان یک پروتئین کامل شناخته شود.

فیبر کینوا و دیابت

فیبر غذایی که کینوا دارد نیز از بسیاری از غلات فراوان‌تر می‌باشد. این مورد به این معنی است که کینوا برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مفید است. زیرا فیبر و پروتئین نقش مهمی در کنترل قند خون دارند.

البته برای تنظیم قند خون، مدیریت دریافت کربوهیدرات نیز بسیار حیاتی است. باید بدانید که یک فنجان از کینوا پخته شده دارای 40 گرم کربوهیدرات می‌باشد.

کینواطرز تهیه کینوا

 کینوا را می‌توان جایگزینی برای برنج قرار داد. فقط کافی است آن را با مقداری آب جوشانده و حین پخت آن را هم بزنید. 15_10 دقیقه اجازه دهید تا کینوا آب را به خود جذب کند و سپس سرو کنید.

 همچنین می‌توانید آن را مانند برنج، در پلوپز درست کنید که راهی بسیار سریع‌تر است. و پس از پخت برای خوشمزه‌تر شدن آن از

  •  میوه‌های تکه شده
  •  آجیل خرد شده
  • عسل
  •  همچنین سبزیجات روی آن استفاده کنید.

دستورالعمل‌های متنوع پخت کینوا

شما می‌توانید از کینوا خوش طعم و بافت خود در

  • سوپ‌های خوشمزه
  • انواع پاستا
  • کیک و کلوچه‌های خوشمزه
  •  نان‌های مختلف
  • انواع مختلفی از سالادهای مقوی و
  • میان وعده‌های خوشمزه استفاده کنید.

کینوا به عنوان یک غذای سالم در رژیم غذایی مدرن دارای محبوبیت است. به این خاطر که هم پروتئین و فیبر بالایی دارد و هم یک مکمل سالم و بسیار انرژی دهنده در رژیم غذایی شما است.

به علاوه این که تحقیقات نشان می‌دهند کینوا در کنترل قند و کلسترول خون نیز موثر می‌باشد.

کینواقیمت کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ ایرانی تولید شده توسط این مجموعه دارای کیفیت، دانه‌بندی، رنگ و خواص فوق‌العاده‌ای است. همچنین قیمت بسیار عالی دارد و برای افرادی که دارای رژیم‌های بدون گلوتن و دیابتی هستند به شدت توصیه می‌شود.

این محصول ترکیب کینوا سفید، سیاه و قرمز است. علاقه‌مندان می‌توانند کینوا سفید و سه رنگ بسته‌بندی را از صفحه فروش خریداری نمایند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *