دانه کینوا

دانه چیا و کینوا برای لاغری + فروش بسته‌ای

کینوا

چگونگی استفاده از دانه چیا و کینوا برای لاغری + فروش بسته‌ای و قیمت آن دغدغه بسیاری از افرادی است که علاقه مند به خوردن غذاهای سالم هستند. حال می‌خواهیم بدانیم آیا دانه چیا و کینوا برای لاغری مفید هستند؟ چگونه از چیا و کینوا برای لاغری استفاده کنیم؟

دانه چیا و کینوا برای لاغری

تناسب بدن و کاهش وزن قبل از ارتباط با تمرین‌های ورزشی در باشگاه، با رژیم غذایی شما ارتباط بسیار زیادی دارد.

در واقع موفقیت در رسیدن به اهداف تناسب اندام و کنترل وزن شما کاملاً با انواع غذاهایی که در طول روز استفاده می‌کنید مرتبط بوده و تاثیر بسیاری از آن می‌پذیرد.

برای تناسب اندام یا حتی کاهش وزن، باید از این مطمئن باشید که رژیم غذایی شما تمام غذاهای سالم را دارا است. اگر قصد دارید از غذاهای سالم استفاده کنید؛ در ادامه چند نوع از غذاهای فوق‌العاده مقوی و مفید را معرفی می‌کنیم.

غذاهایی مانند کلم پیچ و دانه‌های چیا بسیار مفید می‌باشند. اما برای تناسب و کنترل وزن، باید غذاهای فوق‌العاده‌تری مانند کینوا را امتحان کنید. همه این مواد غذایی نه تنها ارزش غذایی بسیار بالایی داشته، بلکه طعم و بافت بسیار خوبی نیز دارند.

درباره خواص فوق‌العاده دانه چیا و کینوا برای لاغری

جالب است بدانید که کینوا در واقع دانه است اما به آن شبه غلات می‌گویند و می‌تواند جایگزین خوب و بسیار سالمی برای غلات باشد. کینوا منبع پروتئین بسیار بالا و مواد مغذی ضروری دیگر مانند منیزیم، فیبر غذایی و انواع ویتامین B می‌باشد.

همچنین سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که به آن فلاونوئید می‌گویند و جایگزین سالمی به خصوص برای برنج می‌باشد.

در این صورت شما انرژی و مواد معدنی بیشتری دریافت می‌کنید و مدت بیشتری سیر باقی می‌مانید و این به لاغری کمک بسیاری می‌کند. کینوا را می‌توانید در انواع غذاهای و سالادها و سوپ به کار ببرید.

دانه چیا نیز خواص خوبی برای سلامتی داشته و بسیار سالم و مفید می‌باشد و در ترکیباتی مانند اتواع اسموتی‌ها به کار می‌رود.

کینواسایر ترکیبات موثر در لاغری

کلم پیچ از انواع دیگر مواد غذایی مناسب در لاغری می‌باشد که سرشار از فیبر بوده و کالری کمی دارد و چربی آن صفر است. کلم پیچ از مواد اولیه رایج در غذاهای سالم رستوران‌ها می‌باشد.

علاوه بر داشتن مواد مغذی فراوان، کلم پیچ سرشار از آنتی اکسیدان بوده که خواص ضد التهابی دارد و از این نظر نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 دانه چیا نیز از دیگر مواد غذایی است که منبع عالی از امگا 3، آنتی اکسیدان‌ها، فیبر، آهن و کلسیم می‌باشد. یک وعده 28 گرمی از دانه چیا در واقع دارای ۵.۶ گرم پروتئین است.

به همین جهت این ماده غذایی نیز در منوی اکثر رستوران‌هایی که غذاهای سالم تهیه می‌کنند قرار می‌گیرد. دانه‌های چیا را می‌توان به اسموتی خوشمزه همراه با بلغور جو دوسر یا ماست اضافه کرد.

چغندر ماده غذایی بعد می‌باشد که حاوی مواد مغذی فوق‌العاده‌ای است و به کاهش فشار خون، التهاب و  تقویت استقامت و سم زدایی کمک می‌کند. چغندر همچنین یک منبع بسیار عالی از آهن است و می‌توان آن را به سالادها و یا اسموتی‌ها اضافه کرد.

فروش بسته‌ای دانه کینوا

کینوا را در بسته‌بندی‌های 300 گرمی، 1 کیلویی، 5 کیلویی و 10 کیلویی با ارسال به صرفه و اطمینان از تمیز و خالص بودن دانه‌ها و بسته‌های شکیل می‌توانید از فروشگاه ایلیا مارکت دریافت نمایید.

بنابراین این امکان را دارید که به صفحه فروش ما مراجعه نمایید و خریدی مطمئن داشته بشید. مزیت دیگر اینکه می‌توانید از اطلاعات کارشناسان ما به صورت رایگان بهره ببرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *