آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

انواع کاربرد آرد جو دوسر در صنایع غذایی

آرد کینوا

انواع کاربرد آرد جو دوسر در صنایع غذایی چیست؟ جو دوسر در ایران در چند نوع یافت می­ شود و کاربرد آرد آن در صنایع غذایی چیست؟ فروش دانه با پوست و بدون پوست جو دوسر در کشور در کدام مجموعه انجام می‌شود؟ قیمت خرید آرد و دانه جو دوسر برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی چقدر است؟

انواع جو دوسر در ایران

جو دوسر یک گیاه از خانواده گندمیان است که علفی و یک‌ساله می ­باشد. در گذشته از جو دوسر بیشتر به‌عنوان علوفه برای تغذیه دام استفاده می‌شد. اما امروزه کشت گیاه جو دوسر گسترش یافته است و از دانه آن برای تغذیه در غذای انسان استفاده می‌شود.

جو دوسر مانند سایر غلات یک پوسته (هال) دارد. دانه جو دوسر باریک، کشیده و به رنگ کاه است. اولین‌بار در ایران جو دوسر در شهر اصفهان به‌صورت زراعی کشت شد.

امروزه در اکثر مزارع کشور جو دوسر پرورش داده می‌شود. علاوه بر دانه جو دوسر ایرانی در بازار، شاهد فروش جو دوسر وارداتی نیز می‌باشیم. جو دوسر وارداتی بیشتر از کشورهای اروپایی و روسیه خریداری می‌شود و با­کیفیت و شیرین است.

در سال‌های گذشته برخی از مجموعه‌های پیشرو در تولید محصولات زراعی از جمله شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، اقدام به اصلاح زراعی ارقام پربازده جو دوسر کرده‌اند.

امروزه دانه جو دوسر ایرانی کشت این مجموعه‌ها از نظر مواد غذایی به­ ویژه چربی و فیبر بتاگلوکان غنی‌تر است و از نظر کیفیت با نمونه خارجی جو دوسر رقابت می‌کند.

فروش دانه با پوست و بدون پوست عمده در کشور

دانه جو دوسر پوسته نازکی دارد که با عملیات پوست­گیری از آن جدا می‌شود. اما هر کارخانه و کارگاهی دستگاه مناسب پوست­گیری دانه جو دوسر را ندارد.

ازآنجاکه جو دوسر دانه‌ای شکننده است و ممکن است در طی عملیات پوست­گیری خرد شود، لازم است این عملیات بادقت و توسط تجهیزات مدرن انجام شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با در اختیار داشتن ابزارهای پوست‌گیری مدرن و مناسب فرآوری دانه جو دوسر، پتانسیل تأمین دانه جو دوسر با پوست و بدون پوست عمده در سراسر کشور را دارد.

ازآنجاکه عملیات پوست‌گیری بر روی جو دوسر یک مرحله فرآوری اضافه‌تر می‌باشد، قیمت دانه جو دوسر با پوست گران‌تر از نوع بدون پوست آن است. برای استعلام قیمت دانه جو دوسر با پوست و بدون پوست عمده در کشور با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

جو دوسر

کاربرد آرد جو دوسر در انواع صنایع غذایی

آرد یکی از استراتژیک‌ترین محصولات غذایی هر کشور در خصوص حفظ امنیت غذایی آن کشور است. در اکثر نقاط دنیا استفاده از آرد گندم و سایر غلات معمول و متداول است. در کشور ایران آرد گندم به‌عنوان آرد پرمصرف می‌پاشد و قوت غالب بیشتر جمعیت ایران به آرد گندم بستگی دارد.

با توجه به این‌که آرد گندم در صنعت با دستگاه‌های آسیابانی چکشی تولید می‌شود، ارزش غذایی خود را از دست داده و بیشتر حاوی نشاسته است. ازاین‌رو برخی از مجموعه‌های تولید آرد به دنبال یافتن راهی برای تولید آرد کامل غلات هستند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با استفاده از نیروی متخصص در زمینه صنایع غذایی، اقدام به طراحی دستگاه‌های ویژه تولید آرد کامل غلات نموده است. این شرکت از تجهیزات ویژه خود برای تهیه آرد جو دوسر کامل استفاده می‌نماید.

در پروسه تولید آرد شرکت ایلیامارکت، دانه جو دوسر ارزش غذایی خود را حفظ نموده و به آردی مغذی و باارزش غذایی بالا تبدیل می‌شود. آرد جو دوسر در صنایع غذایی کاربردهای متفاوتی دارد.

از این آرد می‌توان در تهیه نان‌های رژیمی، نان تست جو دوسر، کیک و کلوچه سالم، بیسکویت‌های رژیمی و مافین­های مغذی استفاده کرد. آرد جو دوسر یکی از سالم‌ترین آردهای تولیدی در ایران است.

چنانچه این آرد به‌صورت استاندارد تولید شود فاقد گلوتن می‌باشد. این آرد منبع غنی از ویتامین‌های مختلف، مواد معدنی مورد نیاز بدن، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌های مهم است.

استفاده از محصولات تولید شده از آرد جو دوسر به‌عنوان وعده غذایی اصلی و میان وعده، انتخاب مناسبی در جهت افزایش سطح سلامت زندگی‌ می­ باشد. از آرد جو دوسر در خانه می‌توان به‌عنوان جایگزین آرد گندم نیز استفاده کرد. از این آرد در تهیه انواع کتلت، کوکو و دلمه استفاده می‌شود.

جو دوسر

کارخانه­ های خریدار آرد جو دوسر رژیمی

تغذیه در زندگی انسان مدرن بحثی بسیار پراهمیت است و روزبه‌روز در حال توسعه یافتن می­ باشد. انسان امروزی مایل است در کنار تمام فعالیت‌های خود تغذیه‌ای مناسب و مفید داشته باشد.

ازاین‌رو بسیاری از تولیدکنندگان محصولات غذایی به دنبال غنی‌سازی محصولات خود و تولید فرآورده‌های فراسودمند هستند. ازجمله روش‌های غنی‌سازی محصولات، اضافه کردن آردهای مغذی مانند آرد جو دوسر به مواد غذایی مختلف است.

کارخانجات صنایع تبدیلی خریداران عمده آرد جو دوسر رژیمی می‌باشند که از این آرد در تولید محصولات غنی‌شده و رژیمی خود استفاده می‌کنند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا دغدغه تأمین محصول این کارخانجات صنایع تبدیلی را برطرف نموده و آرد جو دوسر رژیمی مرغوب را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد.

آرد جو دوسر تولیدشده در شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، مرغوب، باکیفیت، کامل، سبوس‌دار و دارای طعمی مطبوع است. شرکت ایلیا تمام مجوزهای لازم برای استفاده از این آرد در محصولات فراسودمند و جانبی را دارد. کارخانه‌های خریدار آرد جو دوسر رژیمی می‌توانند پیش از سفارش محصول نهایی خود، درخواست دریافت نمونه و آنالیز محصول نمایند.

قیمت خرید آرد و دانه جو دوسر برای شرکت­های پخش و بسته­ بندی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگ‌ترین مرکز تولید دانه جو دوسر و فرآوری آرد این دانه مفید در کشور می‌باشد. این شرکت آمادگی تأمین محصول مورد نیاز شرکت‌های پخش و بسته‌بندی در سراسر کشور را دارد.

شرکت ایلیا آرد جو دوسر را در مدت‌زمان کم و به‌صورت تازه در اختیار شرکت‌های پخش و بسته‌بندی قرار می‌دهد.

چنانچه این شرکت‌ها آرد و دانه‌ی جو دوسر مورد نیاز خود را از شرکت ایلیا تأمین نمایند، می‌توانند اطمینان حاصل کنند که محصول خریداری‌شده کاملاً تازه است و مصرف‌کننده نهایی مدت‌زمان بیشتری برای مصرف آن در اختیار خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید آرد و دانه جو دوسر تولیدی شرکت ایلیا، با کارشناسان بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *