جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

روش خوردن اوتمیل رژیمی + خرید آرد و پرک

طرز تهیه جو دوسر

آیا از روش خوردن اوتمیل رژیمی + خرید آرد و پرک با خبر هستید؟ آماده سازی و روش خوردن اوتمیل برای چاقی و لاغری بزرگسالان و کودکان چگونه است؟ چگونه اوتمیلی رژیمی با کمترین کالری بپزیم؟

اگر سوالات شما نیز مشابه این سوالات است برای اطلاعات بیشتر درباره خواص این اوتمیل فوق‌العاده و روش‌های پخت آن ما را همراهی کنید.

بمب انرژی اوتمیل در بدنسازی

اگر در هنگام تمرینات بدنسازی احساس خستگی کرده و یا حس می‌کنید بی انرژی هستید و تمرین پر قدرتی ندارید؛ روش خوردن اوتمیل را آموزش دیده و شروع به خوردن آن کنید تا نتیجه آن را در کیفیت تمرینات خود ببینید.

اوتمیل یک بمب انرژی در بدنسازی است که به تامین مواد مغذی بدن نیز کمک می‌کند. اوتمیل همچنین به ساخت عضله‌ها و ترمیم آن‌ها پس از ورزش کمک کرده و تفاوتی ندارد که آن را پیش از رفتن به باشگاه میل کنید و یا پس از آن.

کافی است جو دوسر پرک فوری و شیر را مخلوط کنید. در صورت نیاز و علاقه به آن موز، گردو، عسل، کره بادام زمینی و مکمل های پروتئینی خود را اضافه کنید.

درصورت علاقه نداشتن به این افزودنی‌ها نیز تنها مخلوط کردن جو دوسر پرک و شیر و یا پخت این دو با یکدیگر کافی است.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

در رژیم‌های لاغری خوردن غذاهای پروتئینی که نیازهای بدن را برطرف کنند اهمیت دارد. بنابراین به جای آنکه غذای خود را کم کنید و یا از غذاهای کم ارزش استفاده کنید بهتر آن است که غذاهای مغذی را جایگزین کنید.

اوتمیل از این نوع غذاها می‌باشد که با ارزش بالای غذایی و داشتن ویتامین، کلسیم، پتاسیم، فسفر، روی، فیبر و پروتئین گزینه مناسبی برای لاغری است.

فیبر اوتمیل سیری شما را به دنبال دارد که دیگر به سراغ غذاهای دارای کالری بالا و چرب نخواهید رفت. اوتمیل یک غذای فوری محسوب می‌شود که ظرف چند دقیقه آماده شده و در همه وعده‌های غذایی اصلی و میان وعده‌ها خورده می‌شود.

پخت اوتمیل رژیمی با استفاده از ۱ فنجان جو دوسر پرک و ۲ فنجان آب صورت می‌گیرد. که در صورت علاقه داشتن می‌توانید از دارچین و سیل رنده شده نیز در کنار آن استفاده کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل ساده برای نوزادان

اگر فرزند شما تازه شروع به خوردن غذا کرده است شما می‌توانید با شیر خود و یا شیر خشک برای او اوتمیل درست کنید. که به رشد بدنی و بهبود عملکرد بدن کمک خواهد کرد.

این اوتمیل یک غذای بسیار ساده گیاهی است که با پخت جو دوسر پرک و شیر مادر یا شیر خشک روی گاز آماده شده و کافی است چند دقیقه صبر کنید تا جو دوسر به خوبی نرم شده و شیر را به خود جذب کند.

پس از کمی خنک شدن آن را برای نوزاد خود سرو کنید و اجازه دهید از طعم بی نظیر و مواد مغذی آن لذت ببرد. در آغاز ۱ سالگی نیز آن را با شیر معمولی پخته و جهت طعم بهتر و مغذی شدن بیشتر به آن موز اضافه کنید که از قبل با قاشق له کرده باشید.

یک فرنی غلیظ خوشمزه با جو دوسر پرک نیز می‌تواند غذای مفیدی برای فرزند شما باشد. تنها نکته قابل توجه آن است که جو دوسر پرک را به خوبی بپزید.

از نظر هضم نیز نگران نباشید به این دلیل که جو دوسر دارای فیبری است که هضم آن را آسان کرده و در کوتاه‌ترین مدت امکان پذیر می‌سازد‌.

طرز تهیه اوتمیل بدون شیر

اولین ماده اصلی برای تهیه اوتمیل جو دوسر پرک می‌باشد که برخی آن را با شیر می‌پزند و اگر به شیر علاقه ندارید و یا در رژیم لاغری هستید می‌توانید آن را بدون شیر آماده کرده و از آب در پخت آن استفاده کنید.

در واقع در طرز تهیه اوتمیل تفاوتی ایجاد نشده و شما باید پس از شستن جو دوسر پرک به میزان دو برابر آن آب اضافه کنید و آن را بپزید. پس از آن نیز در رژیم لاغری به آن دارچین و نمک و یک عدد سیب که رنده کرده اید افزوده و میل کنید.

اگر رژیم ندارید نیز می‌توانید به آن هر میوه دلخواه را به صورت خشک یا تازه و آجیل های خرد شده و عسل اضافه کنید. سپس از طعم بی نظیر و مواد مغذی فوق‌العاده بالای آن بهره ببرید.

گاهی استفاده از ماست‌های خامه‌ای نیز جایگزین شیر شده و این اوتمیل با مخلوط کردن جو دوسر پرک و ماست برای عصرانه و میان وعده قابل سرو است.

جو دوسر برای کودکروش خوردن اوتمیل

پس از پخت جو دوسر پرک و شیر و ۲ دقیقه سرد شدن آن شما می‌توانید آن را میل کنید.

روش دیگر آن است که جو دوسر پرک و شیر و افزودنی‌های مورد علاقه خود را درون ظرفی دارای درب محکم مخلوط کنید. سپس در یخچال حداقل ۲ ساعت نگهداری کنید و پس از آن نوش جان نمایید.

اگر قصد خوردن آن به عنوان صبحانه را دارید نیز از شب قبل آن را به صورت آماده در یخچال گذاشته و صبح سرو کنید. این اوتمیل در تمام وعده‌های غذایی و یا به عنوان میان وعده قابل خوردن است و در هر وعده که خوردن شود مواد مغذی مورد نیاز را به بدن شما خواهد داد.

انواع کوکی رژیمی با اوتمیل

کوکی‌هایی که با اوتمیل یا جو دوسر پرک ریز تهیه می‌شود به دلیل فاقد شکر بودن رژیمی هستند و می‌توانند در خانه آماده شوند. این کوکی‌ها می‌توانند بسته به مواد دلخواه مصرفی شما شکلاتی، میوه ای و …. باشند که بافت خوب و نرمی نیز خواهند داشت.

همچنین با جو دوسر می‌توان انواع بیسکوئیت، کیک، شیرینی و نان‌هایی پخت که کاملا رژیمی و گیاهی است. به علاوه برای کاهش وزن و افرادی که گیاهخوار هستند و رژیم سالم خوری دارند مناسب می‌باشد.

کوکی جو دوسرخرید آرد و پرک اوتمیل

آرد و پرک محصولاتی هستند که از جو دوسر پس از طی کردن مراحل فرآوری به دست می‌آیند. کیفیت جو دوسر در انواع وارداتی آن بیشتر بوده اما قیمت آن نیز به دلیل هزینه‌های واردات بیشتر است.

اما در هنگام خرید این محصول شما باید به عدم آلودگی محصول با خاک و …. و نداشتن خرده محصولات دیگر و بسته‌بندی مناسب دقت نمایید.

همچنین از شرکتی خرید خود را انجام دهید که هزینه‌های صرف شده از جمله هزینه فرآوری و حمل و نقل را پایین در نظر بگیرد و واسطه‌ها را در فروش خود حذف کرده باشد.

شرکت ایلیا که بزرگ‌ترین فروشنده مستقیم آرد و پرک و محصولات جو دوسر می‌باشد تمامی محصولات خود را با قیمتی عالی و کیفیتی باور نکردنی در صفحه فروش خود به اشتراک گذاشته است. تا با توجه به نیاز خود به صفحه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *