آرد جو دوسر, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای چاقی + فروشگاه اینترنتی پرک و آرد

طرز پخت جو دوسر

آیا از عملکرد اوتمیل برای چاقی + فروشگاه اینترنتی پرک و آرد باخبر هستید؟ می‌دانید اوتمیل چه کاربردی در چاقی کودک دارد؟ آیا اوتمیل در چاقی صورت نیز نقش دارد؟ برای کسب این اطلاعات و پاسخ به سوالات خود با ما همراه باشید.

اوتمیل برای چاقی کودک

اگر کودک شما علاقه‌ای به خوردن غذا ندارد و یا غذاهایی که به او می‌دهید باعث چاقی فرزند شما نمی‌شود؛ اوتمیل را در برنامه غذایی او جای دهید.

در سنین پایین‌تر کودک، جو دوسر را همراه با شیر خود مخلوط کرده و اجازه دهید به خوبی پخته و نرم شود و مخلوطی رقیق شبیه به فرنی حاصل شود و برای فرزند خود سرو کنید.

در سنین بالاتر از یک سال نیز جو دوسر را همراه با شیرهای معمولی بپزید و به آن موز له شده و آجیل‌های آسیاب شده اضافه کنید که کودک شما در کمترین زمان افزایش وزن موردنظر را به دست بیاورد.

اوتمیل را می‌توان به جای هر کدام از وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و یا شام به کودک خود بدهید و تاثیر آن در چاقی و سلامت بدن فرزندتان تغییر نخواهد کرد.

به این دلیل پزشکان تغذیه اوتمیل را برای چاقی کودک پیشنهاد می‌کنند که یک پروتئین کامل و گیاهی بوده که با مصرف آن تمام نیازهای بدن کودک شما تامین خواهد شد.

به علاوه هضم آن به دلیل داشتن فیبر بالا بسیار آسان می‌باشد و خوردن آن برای کودک شما مشکل و بیماری ایجاد نخواهد کرد و بسیار مفید نیز خواهد بود.

جو دوسر برای کودکاوتمیل برای چاقی صورت

اگر به دنبال محصولی هستید که به راحتی چاقی و پر شدن صورت شما را تضمین کند ما ترکیب جو دوسر با شیر که اوتمیل نام دارد را توصیه می‌کنیم.

این اوتمیل به دلیل داشتن درشت مغذی‌ها و ریزمغذی‌هایی مانند ویتامین‌ها، فیبر، پروتئین، منیزیم، کلسیم، آهن، پتاسیم، سدیم و … کاربرد بسیاری در انواع رژیم‌های غذایی و به ویژه افزایش وزن و چاقی دارد.

ترکیب این اوتمیل همراه با عسل و دانه‌هایی مانند بادام و گردو و‌‌‌ … نیز می‌تواند در چاقی موثر باشد. دلیل آن نیز این است که پروتئین و کالری بیشتری به اوتمیل افزوده شده است که دو ماده بسیار موثر در چاقی می‌باشند.

بنابراین در هر وعده غذایی یا میان وعده‌هایی که استفاده می‌کنید می‌توانید اوتمیل را جای دهید و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

اوتمیل آماده برای بدنسازی

مهم‌ترین رکن در ورزش و به ویژه بدنسازی تغذیه مناسب و مصرف پروتئین می‌باشد. در واقع اگر شما مواد مغذی و پروتئین کافی دریافت نکنید ماهیچه‌ها وعضلات قدرتمندی نخواهید داشت‌ و در ورزش خود دچار مشکل خواهید شد.

به علاوه همیشه ماهیچه‌های آزرده و خسته‌ای خواهید داشت. برای رفع این مشکلات متخصصان تغذیه پیشنهاد می‌کنند که از غذاهایی با ارزش غذایی بالا مانند اوتمیل استفاده کنید.

به این علت که مقدار انرژی موردنیاز بدن و مواد معدنی را فراهم کرده و تمام اسید آمینه‌هایی که بدن آن‌ها را نمی‌تواند تولید کند را دارا می‌باشد.

همچنین باعث ترمیم و بازسازی و رفع ضعف عضلات و ماهیچه‌ها می‌شود و به شما تمرینی لذت‌بخش و پرانرژی را هدیه می‌دهد.

برای پخت آسان و آماده‌سازی آن در تمرینات بدنسازی جو دوسر پرک شده فوری را با شیرهای مورد علاقه خود از جمله شیر بادام و یا شیر ساده و … ترکیب کنید و به راحتی آن را با افزودن مکمل‌های پروتئینی و خرما و میوه و مغزیجات مورد علاقه میل کنید.

این یک پروتئین عالی برای پیش از تمرینات بدنسازی و پس از آن می‌باشد که طعم بسیار خوبی نیز دارد. این اوتمیل یک وعده غذایی آماده محسوب می‌شود به این دلیل که شما پس از مخلوط کردن موارد بالا می‌توانید آن را مصرف کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای چاقی نوزاد

اوتمیل یک غذای درجه یک برای چاقی تضمینی نوزاد شما می‌باشد. که بسیار خوش طعم بوده و بافت نرمی داشته که برای نوزاد شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

از لحاظ گوارشی نیز اوتمیل دارای فیبر بالایی می‌باشد که حرکات روده را تنظیم کرده و در کوتاه‌ترین زمان به راحتی هضم می‌شود. بنابراین نوزاد شما به راحتی می‌تواند آن را هضم کند.

بخاطر داشته باشید که برای نوزادی که تازه شروع به خوردن غذاهای جامد کرده است می‌توانید به او اوتمیل بدهید. به خاطر داشته باشید که در ابتدا باید اوتمیل را به خوبی پخته و پس از نرم شدن آن برای نوزاد خود سرو کنید.

پس از آنکه نوزاد شما بزرگ‌تر شد از جو دوسر غلیظ‌ ‌‌‌تر استفاده کنید و به آن میوه‌های له شده اضافه کنید. برای کودکان 1 تا 2 ساله نیز می‌توانید به راحتی جو دوسر را با تکه‌های میوه و سبزیجات خرد شده مخلوط کنید.

اسموتی جو دوسر نیز می‌تواند گزینه خوبی برای چاقی فرزند شما در این سن باشد.

موارد موردنیاز برای آماده کردن این اسموتی مفید و آسان:

  • 1 فنجان جو دوسر
  • 2 قاشق غذاخوری ماست
  • 1 فنجان شیر
  • 1 قاشق غذاخوری دانه چیا

همه مواد غذایی بالا را در مخلوط کن یا غذاساز مخلوط کرده تا موادی یکدست بدست آید. سپس برای تزئین آن از تکه‌های میوه استفاده کرده و آن را برای فرزند خود سرو کنید.

جو دوسرفروشگاه اینترنتی پرک و آرد جو دوسر

پرک جو دوسر که برای آماده‌سازی اوتمیل به کار می‌رود و آرد آن که برای درست کردن نان‌های سنتی و صنعتی و غذاهای سالم مانند فرنی و … کاربرد دارد باید از فروشگاهی خریداری شود که به آن اطمینان داشته باشید.

این اطمینان باید از نظر تمیز بودن محصول و نداشتن محصولات اضافی در آن و بسته‌بندی شکیل و قیمت مناسب و حجم مناسب محصول و مرغوبیت آن و مجوزهای بهداشتی محصول باشد.

شما در صفحه فروشگاه ایلیا مارکت می‌توانید مقایسه قیمت‌ها را با سایر شرکت‌ها انجام داده و همچنین از نوع بسته‌بندی و تمیز بودن محصول و بهداشتی بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

همچنین می‌توانید برای خرید بسته‌های 300 گرمی و 1 کیلویی و 5 کیلویی و 10 کیلویی با توجه به میزان مصرف خود با اطمینان کامل اقدام نمایید. به علاوه از خرید اینترنتی خود با هزینه ارسال به صرفه و بسیار پایین و تحویل در اسرع وقت بهره ببرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *