جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

تاثیر اوتمیل بر رژیم گیاه‌خواری + خرید بسته‌ای

جو دوسر پخته

تاثیر اوتمیل بر رژیم گیاه‌خواری + خرید بسته‌ای اوتمیل گیاه‌خواری از دغدغه‌های گیاهخواران است. این گیاهخواران به دنبال غذاهای مناسب رژیم خود هستند که کمتر مواد غذایی ویژگی‌های مد نظر آن‌ها را دارد.

برای پاسخ به دغدغه‌های خود و طرز تهیه اوتمیلی خوشمزه برای صبحانه یا وعده‌های دیگر گیاه‌خواری با ما همراه باشید.

اوتمیل چیست؟

اوتمیل که از جو دوسر پرک و شیر و گاها از آب به جای شیر تشکیل شده است؛ یک پروتئین گیاهی است که نیازهای بدن به مواد مغذی را تامین می‌کند. به همین دلیل است که گیاهخواران در برنامه غذایی خود از آن بهره می‌برند.

به علاوه در رژیم‌های لاغری نیز از اوتمیل به عنوان یک غذای بدون شکر و با چربی بسیار کم استفاده می‌شود که به علت فیبر بالا باعث گرسنگی زودهنگام نشده و سیری شما را در طول روز تضمین می‌کند.

اوتمیل در رژیم‌های چاقی نیز کاربرد دارد که به دلیل پروتئین بالا و تامین مواد مغذی است و اینکه اوتمیل یک غذای کامل و بسیار آسان است. سریع و آسان بودن آماده‌سازی آن باعث شده است که جایگزین خوبی برای غذاهای نیمه‌آماده و فست فودها نیز باشد.

همچنین این اوتمیل را اگر با میوه‌های خشک و یا تازه و آجیل‌های آسیاب شده همراه سازید یک میان وعده خوشمزه و جایگزین برای خوراکی‌های مضر به شما می‌دهد که از خوردن آن لذت خواهید برد.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل

روش‌های مختلفی برای تهیه اوتمیل وجود دارد که تمام آن‌ها فوری و ساده است. روش اول آن است که جو دوسر پرک فوری را با شیر مخلوط کنید. پس از حداقل ۲ ساعت در یخچال قرار دادن، آن را میل کنید.

روش دوم آنکه جو دوسر پرک و شیر و موز و خرما و عسل را در مخلوط کن بریزید. پس از میکس شدن تمام مواد اولیه آن را میل کنید. البته به جای شیر می‌توانید از ماست یونانی و ایسلندی استفاده کنید که طعم خامه‌ای و خوشمزه‌ای به ترکیب شما می‌دهند.

این روش‌ها به شما میان وعده‌ها و صبحانه‌های سردی را می‌دهند. البته اگر علاقه‌ای به خوردن غذاهای سرد ندارید ما به شما روش پخت گرم آن را در ادامه آموزش خواهیم داد.

برای آماده‌سازی اوتمیل گرم، جو دوسر پرک و شیر را درون قابلمه بپزید. پس از اینکه کاملا پخته و نرم شد کمی اجازه دهید تا در دمای محیط سرد شود و حالا وعده غذایی و یا میان وعده گرم شما آماده است.

در صورت تمایل برای خوشمزه‌تر کردن آن و طعم بهتر به اوتمیل خود میوه و مغزیجات و خرما و دانه چیا اضافه کنید.

اوتمیل صبحانه خام گیاه‌خواری

صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در طول شبانه روز می‌باشد که قابلیت ساختن تمام روز شما را دارد‌. بنابراین باید صبحانه‌ای را انتخاب کنید که انرژی لازم برای فعالیت‌ها و کارها را در اختیار شما قرار داده و از لحاظ مواد مغذی نیز غنی باشد.

برای گیاه‌خواران عزیز نیز بسیار مهم است که صبحانه‌ای گیاهی داشته باشند و ما در این مورد اوتمیل را پیشنهاد می‌کنیم. این اوتمیل کاملا گیاهی بوده و از نظر پروتئین و مواد معدنی نیز بسیار غنی می‌باشد.

همچنین می‌تواند نیازهای بدن شما را برطرف کرده و جایگزین پروتئین‌های گوشتی شود. آماده‌سازی این اوتمیل نیز نیازی به پختن در زمان طولانی ندارد. به این دلیل که جو دوسر پرکی که در آن استفاده می‌شود از نوع فوری است.

این نوع پرک پس از فرآوری در مراحل مختلف بسیار نرم شده‌است. بنابراین هنگامی که با شیر ترکیب می‌شود یک وعده غذایی بسیار خوشمزه و لطیف خواهد شد.

جو دوسراوتمیل با شیر سویا

در تهیه اوتمیل از انواع شیرهای پرچرب، کم‌چرب و شیرهای گیاهی مانند شیر جو دوسر، شیر بادام و شیر سویا می‌توان استفاده کرد.

شیرهای گیاهی معمولا جایگزین خوبی برای شیرهای معمولی در رژیم‌های گیاه‌خواری هستند. که در ترکیب با جو دوسر پرک یک اوتمیل کاملا گیاهی و خوشمزه به وجود می‌آورند.

برای تهیه آن به عنوان میان وعده یا صبحانه کافی است جو دوسر پرک و شیر سویا را مخلوط کرده و میل کنید. همچنین می‌توان آن را در مخلوط کن مخلوط کرده تا کاملا میکس شود و سپس میل کنید.

برای تهیه این اوتمیل خوشمزه برای وعده‌های ناهار و یا شام و صبحانه‌ای گرم نیز می‌توانید این دو ماده اولیه را روی اجاق گاز در قابلمه پخته و نوش جان کنید.

طرز تهیه اوتمیل گیاهی وگان

گیاه‌خواران عزیزی که به دنبال تهیه صبحانه‌ای گیاهی هستید اوتمیل یکی از معدود غذاهایی است که کاملا گیاهی بوده و به علاوه دارای مواد مغذی عالی و حاوی پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری می‌باشد.

که این مواد مغذی تمام نیازهای بدن را تامین کرده و با خوردن آن دیگر نیازی به مصرف پروتئین‌های گوشتی نخواهید داشت. همچنین دارای ویتامین‌هایی مانند ویتامینB  و کلسیم و پتاسیم و آهن و منیزیم و سایر مواد مغذی است که برای بدن ضروری می‌باشد.

برای تهیه این صبحانه خوش طعم به صورت سرد، جو دوسر پرک و شیرهای گیاهی از جمله شیر سویا، شیر بادام و … را با یکدیگر مخلوط کرده و نوش جان کنید.

اگر عادت به صبحانه‌های گرم دارید و ترجیح می‌دهید صبحانه خود را گرم میل کنید نیز مواد اولیه خود را روی اجاق گاز بپزید و میل کنید.

جو دوسرخرید بسته‌ای اوتمیل برای گیاه‌خواری

گیاه‌خواران عزیز اگر قصد خرید اوتمیل بسته‌ای با مجوزهای بهداشتی و کاملا تمیز و بدون آلودگی را دارید که کیفیت آن نیز بالا بوده و حجم آن و اندازه دانه‌ها نیز مناسب باشد؛ ما برند دانیما را پیشنهاد می‌کنیم.

این برند به عنوان بزرگ‌ترین وارد کننده در سراسر ایران این محصول را با توجه به دغدغه‌های شما خریداران عزیز و موارد ذکر شده در بالا و به علاوه با قیمتی مناسب به دلیل وارد کننده بودن و حذف واسطه‌ها در صفحه فروش عرضه می‌کند.

از مزیت‌های دیگر در نظر گرفتن پایین‌ترین قیمت برای وارد کردن و فرآوری آن می‌باشد.

شما می‌توانید برای ثبت سفارش خود و تحویل گرفتن به موقع آن به صفحه فروش اینترنتی ایلیا مارکت مراجعه کرده و آن را در انواع بسته‌بندی‌های ۳۰۰ گرمی و ۱ و ۵ و ۱۰ کیلویی انتخاب کرده و خریداری کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *