جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

۵ طرز تهیه اوتمیل برای صبحانه + فروشگاه خرید

طرز تهیه جو دوسر

آیا با ۵ طرز تهیه اوتمیل برای صبحانه + فروشگاه خرید آن آشنا هستید؟ چرا از اوتمیل در انواع رژیم‌ها استفاده می شود؟ تاثیر اوتمیل بر لاغری شکم چیست؟

به دلیل اهمیت فراوان صبحانه در این وعده باید از مواد غذایی بسیار مفید و با ارزش استفاده کرد که انرژی طول روز ما را تامین کند. بنابراین اوتمیل که گفته می‌شود یکی از این غذاهاست را بر اساس شواهد و تحقیقات بررسی می‌کنیم.

چرا ورزشکاران به دنبال اوتمیل هستند؟

ورزشکاران در طول ورزش به انرژی بسیاری نیاز دارند. به این دلیل که بتوانند تمرین‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و نتیجه آن را در بدن خود ببینند.

همچنین برای ورزشکاران و به ویژه افرادی که بدنسازی کار می‌کنند شکل گیری ماهیچه‌ها و ترمیم و رفع خستگی آن‌ها پس از ورزش مهم است.

در واقع دریافت پروتئین‌هایی که بدن نمی تواند آن‌ها را تامین کند می‌تواند به عضله سازی ورزشکاران و برطرف شدن خستگی پس از ورزش کمک زیادی بکند.

اوتمیل که به عنوان یک پروتئین کامل شناخته می‌شود قادر به انجام تمامی این کارها برای ورزشکاران است. همچنین به این دلایل است که توسط آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر داشتن پروتئین بسیار بالا جو دوسر از نظر داشتن آهن، فسفر، فیبر، کلسیم و انواع ویتامین‌ها نیز اهمیت دارد. ورزشکاران عزیز می‌توانند جو دوسر پرک و شیر را به صورت گرم پخته و یا آن را مخلوط کرده و میل نمایند.

در صورت نیاز نیز برای غنی‌تر کردن آن از مکمل‌های خود در آن استفاده کنند و یا میوه و آجیل‌های مغذی به آن اضافه کنند.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای لاغری شکمی

استفاده از اوتمیل در رژیم لاغری یکی از مزایای اوتمیل می‌باشد که با توجه به نداشتن شکر و نمک و چربی پایین آن است.

در واقع پزشکان تغذیه نیز در رژیم لاغری مصرف یک بار اوتمیل در روز را پیشنهاد می‌کنند که کمک زیادی به لاغری و به ویژه لاغری شکم می‌کند‌.

اوتمیل که هم دارای خاصیت رژیمی بودن و هم گیاهی بودن است برای بسیاری از گیاهخواران نیز یک غذای مفید و دل پذیر است. مواد مغذی اوتمیل و به خصوص فیبر موجود در آن باعث سیر شدن زود هنگام می‌شود و خوردن غذاهای اضافی را حذف می‌کند.

برای تهیه مخلوط جو دوسر پرک و آب را روی اجاق گاز با حرارت متوسط بپزید و سپس میل کنید. اگر به عنوان میان وعده نیز بخواهید آن را مصرف کنید می‌توانید جو دوسر پرک و شیر کم چرب و یا ماست را مخلوط کرده و سپس نوش جان کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای چاقی صورت

تاثیر اوتمیل در چاقی یکی از دیگر مزایای آن است که با توجه به مواد معدنی و پروتئین‌های موجود در آن است. اوتمیل باعث چاقی و پر شدن و شادابی صورت شما شده و نتیجه آن را با خوردن مداوم یک وعده اوتمیل در روز خواهید دید.

در این روش پخت برای افزایش وزن شما می‌توانید پس از پختن جو دوسر پرک و شیر انتخابی خود روی گاز، به آن میوه و عسل و کره بادام زمینی و آجیل و مواد غذایی که کالری و مواد مغذی آن را بالا می‌برند اضافه کنید.

پس از آن نیز در هر کدام وعده‌های غذایی که بخواهید می‌توانید آن را مصرف کنید و به چاقی همراه با تناسب اندام برسید.

جو دوسر برای چاقی صورتطرز تهیه اوتمیل بدون شیر

اگر قصد تهیه اوتمیل بدون شیر را دارید می‌توانید آب و یا ماست‌هایی مانند ماست یونانی و ایسلندی را جایگزین کنید. اگر می‌خواهید آن را به صورت گرم و برای ناهار یا شام آماده کنید بهتر است جو دوسر پرک را با آب بپزید.

همچنین اگر قصد استفاده از آن به عنوان صبحانه و یا عصرانه و میان وعده را دارید نیز در صورت تمایل جو دوسر پرک را با ماست دلخواه خود مخلوط کنید. همچنین در صورت علاقه داشتن میوه و آجیل خرد شده نیز اضافه کنید و از انرژی و مواد مغذی سرشار آن استفاده کنید.

اوتمیل کامل‌ترین صبحانه رژیمی

خوردن صبحانه در طول روز باعث داشتن انرژی برای انجام کارها به صورت درست و دقیق می‌شود. دلیل اهمیت صبحانه در برنامه غذایی نیز همین موضوع است. به دلیل این اهمیت است که باید صبحانه یک وعده مغذی و سالم باشد.

در این مورد ما اوتمیل را توصیه می‌کنیم که با داشتن بسیاری از مواد معدنی مورد نیاز بدن و انرژی بالایی که دارد گزینه بسیار خوبی برای صبحانه است. همچنین طرز تهیه بسیار آسان آن دلیل انتخاب بسیاری از خانواده‌ها می‌باشد.

در واقع شما از شب قبل می‌توانید جو دوسر پرک و شیر را با میوه‌ها و آجیل‌های دلخواه خود که به صورت اختیاری انتخاب می‌شوند مخلوط کنید. سپس درون ظرفی در یخچال نگهداری کنید و صبح روز بعد میل کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل سرد خوشمزه

اوتمیل چه به صورت گرم و چه به صورت سرد بسیار خوشمزه و مقوی بوده و مواد مغذی که دارد نیازهای بدن شما را به صورت کامل برطرف می‌کند. روش آماده سازی اوتمیل به صورت سرد به ۳ نوع تقسیم بندی می‌شود.

روش اول آنکه جو دوسر پرک و شیر و مواد افزودنی مانند میوه حلقه شده و عسل و آجیل خرد شده را با یکدیگر مخلوط کرده و میل کنید.

نحوه تهیه بعدی آن است که پس از مخلوط کردن مواد اولیه آن را حداقل ۲ ساعت در یخچال نگهداری کنید. که اگر برای وعده صبحانه بخواهید آن را مصرف کنید نیز می‌توانید آن را از شب قبل تا صبح در یخچال بگذارید.

روش آخر نیز آن است که تمام مواد اولیه را در مخلوط کن میکس کرده و پس از آن به عنوان یک اسموتی خوشمزه آن را میل کنید.

فروشگاه خرید اوتمیل صبحانه

اوتمیل صبحانه یا همان جو دوسر پرک ریز در انواع فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و عطاری‌ها به فروش می‌رسد.

اما اگر بخواهید محصولی با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت را خریداری کنید باید اوتمیل خارجی خریداری کنید. که کیفیت بهتری دارد و به بسته‌بندی و حجم محصول و تمیزی آن دقت داشته باشید که دارای خار و خاشاک و باقی مانده محصولات دیگر نباشد.

همچنین پروانه‌های بهداشتی و سیب سلامت را کسب کرده باشد. به علاوه شرکتی که از آن خرید می‌کنید وارد کننده مستقیم محصول باشد. همچنین واسطه‌ها را حذف کرده و هزینه‌های واردات و فرآوری را با پایین‌ترین حالت ممکن حساب کند.

شرکت ایلیا پیشروترین وارد کننده این محصول است که آن را با مرغوبیت زیاد و داشتن شرایط بالا و قیمتی بسیار نازل در صفحه خرید خود عرضه کرده است.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *