جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

خواص پرک اوتمیل‌های چربی ‌سوز + فروش کیلویی

جو دوسر

آیا خواص پرک اوتمیل‌های چربی ‌سوز + فروش کیلویی آن را می‌دانید؟ اوتمیل لاغری چگونه آماده می‌شود؟ چگونه از کالری اوتمیل اطلاع پیدا کنیم؟

آیا اوتمیل چربی‌ سوز است؟

اوتمیل با توجه به مقدار اندک شکر و چربی پایین آن، معمولا در رژیم‌های لاغری استفاده می‌شود. اوتمیل همچنین به سوخت‌و‌ساز بدن کمک کرده و فیبر آن باعث سیر ماندن در زمانی طولانی می‌شود.

این سیر ماندن نیز باعث می‌شود که شما میل به غذاهای چرب و پرکالری را نداشته و آن‌ها را مصرف نکنید‌.

اوتمیل همچنین در درمان و پیشگیری از بیماری‌هایی مانند کلسترول بالا و دیابت و فشار خون نقش داشته و از ابتلا به برخی سرطان‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

مواد معدنیاوتمیل موارد زیر می‌باشد.

  • ویتامین
  • آهن
  • پروتئین
  • پتاسیم
  • منیزیم
  • منگنز
  • فیبر
  • روی
  • فسفر و … می‌باشد.

اوتمیل‌های چربی سوز

محصول اوتمیل به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا و مواد مغذی فوق‌العاده‌ای که دارد در رژیم‌های لاغری قرار گرفته و به علاوه دارای شکر نیز نبوده و چربی نزدیک به صفر دارد.

اوتمیل لاغری از ترکیب و پختن جو دوسر پرک و آب آماده می‌شود که بسیار مقوی است و تمام نیاز بدن در حین رژیم لاغری را برطرف می‌کند.

در هنگام دوره‌های لاغری در واقع بدن نیاز به پروتئین دارد. که این پروتئین باید گیاهی باشد و تمام اسید آمینه‌های ضروری که بدن خود نمی‌تواند فراهم کند را تولید کند. همچنین دارای ویتامین‌های مختلف و آهن و کلسیم و سایر مواد مغذی نیز باشد که بدن دچار ضعف و کمبود نشود.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل رژیمی برای یک نفر

اوتمیل در انواع رژیم‌های بدنسازی و لاغری و چاقی کاربرد داشته و تنها دستور آماده‌سازی آن متفاوت است.

برای مثال در رژیم‌های بدنسازی جهت آماده‌سازی آن برای یک نفر به 2 فنجان شیر و 1 فنجان جو دوسر پرک نیاز دارید. که همراه با میوه‌هایی مانند موز و آجیل‌های مغذی مانند گردو و پسته و عسل و مکمل‌های پروتئینی باید آن را ترکیب کرده و میل کنید.

در آماده‌سازی اوتمیل‌های چربی سوز نیز معمولا جو دوسر پرک را به همراه آب می‌پزند و سپس با ادویه‌هایی مانند نمک و دارچین آسیاب شده میل می‌کنند.

در رژیم‌های افزایش وزن نیز مانند رژیم‌های بدنسازی به مواد افزودنی علاوه بر جو دوسر پرک و شیر نیاز داریم. که باید به اوتمیل خود اضافه کنیم تا کالری آن بالا برود.

برای مثال استفاده از میوه‌ها به صورت خشک یا تازه و آجیل‌های خرد شده و عسل و خرما می‌تواند بسیار مفید باشد.

طرز تهیه اوتمیل‌های چربی سوز با موز

اوتمیل در انواع رژیم‌ها استفاده می‌شود که افزودن موز به آن نیز باعث مقوی‌تر شدن آن می‌شود.

طرز تهیه آن نیز ساده و راحت بوده و به 2 فنجان شیر نیز دارید. که به سلیقه خود می‌توانید نوع معمولی و یا گیاهی آن را انتخاب کرده و ۱ فنجان جو دوسر که باید نوع فوری آن را استفاده کنید.

به یک عدد موز نیز نیاز دارید که باید آن را حلقه کنید. ابتدا شیر و جو دوسر پرک را پخته و پس از نرم شدن آن کمی اجازه دهید تا خنک شود و از تکه‌های موز روی آن استفاده کنید.

افزودنی‌های دیگری مانند انواع میوه‌ها به صورت خشک و یا تازه و مغزهایی مانند پسته و بادام و عسل و کره بادام زمینی نیز وجود دارد. که می‌توان در رژیم‌هایی که به پروتئین و کالری بیشتری نیاز دارند از آن‌ها استفاده کنید‌.

اما بهترین افزودنی‌ها در رژیم لاغری دانه چیا است که کاملا گیاهی بوده و مواد مغذی خوبی نیز برای بدن دارد.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل با دانه چیا

در رژیم‌های کاملا گیاهی که از شیرهای گیاهی نیز برای پخت اوتمیل استفاده می‌شود بهترین افزودنی برای مرحله آخر تهیه اوتمیل دانه چیا می‌باشد.

دانه چیا در واقع حاوی امگا 3 و 6 بوده و دارای کلسیم، ویتامین‌ها، منیزیم و فسفر بالایی نیز می‌باشد و اوتمیل شما را غنی‌تر خواهد کرد.

برای آماده کردن آن نیز کافی است پس از پخت جو دوسر و سرد شدن آن دانه چیا را اضافه کنید. همچنین می‌توانید با ترکیب جو دوسر پرک و شیر و دانه چیا و آجیل‌های خرد شده و عسل و خرما یک اسموتی و میان وعده بسیار خوشمزه درست کنید.

جو دوسر را همچنین می‌توانید با ماست‌های خامه‌ای مخلوط کرده و سپس دانه چیا را به آن اضافه کنید و از این میان وعده لذیذ لذت ببرید.

طرز تهیه اوتمیل موز

اوتمیل موز می‌تواند یک وعده غذایی ناهار و یا شام خوشمزه باشد که مواد مغذی بدن را تامین کرده و به بهبود کیفیت خواب شما کمک کند.

به علاوه اوتمیل به دلیل وجود فیبر زود هضم شده و باعث بهبود گوارش و جلوگیری از یبوست می‌شود. این اوتمیل همچنین می‌تواند یک صبحانه بسیار پرانرژی برای شروع روز باشد و یا یک میان وعده فوق‌العاده مقوی که با خوردن آن دیگر به سراغ خوراکی‌های مضر نخواهید رفت.

جو دوسرکالری اوتمیل

جو دوسر پرک به تنهایی در هر 100 گرم دارای 68 کیلو کالری می‌باشد. 100 گرم از جو دوسر پخته 166 کالری دارد که در صورت ترکیب شدن با شیر به کالری آن افزوده شده و با توجه به مقدار شیر مصرفی باید کالری آن را به دست بیاورید.

اوتمیل همچنین افزودنی‌های دیگر مانند موز و مغزیجات و عسل و خرما و … نیز دارد که بسته به علاقه خود پس از استفاده از آن‌ها باید کالری آن را محاسبه کنید.

فروش کیلویی اوتمیل چربی سوز

کوچک‌ترین بسته‌بندی اوتمیل 300 گرمی بوده و بیشترین بسته‌بندی آن در بسته‌های 10 کیلویی است. البته بسته‌بندی‌های 1 و 5 کیلویی نیز موجود می‌باشد که بسته به میزان مصرف خود باید مقدار موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

اوتمیل انتخابی شما همچنین باید بهداشتی بوده و عاری از آلودگی و دانه‌های مواد غذایی دیگر باشد. همچنین اگر می‌خواهید این اوتمیل را با قیمتی مناسب تهیه کنید باید آن را از وارد کننده مستقیم تهیه کنید.

به علاوه شرکتی که از آن خرید می‌کنید هزینه‌های پایینی را برای واردات محصول به کشور و حمل و نقل و فرآوری در نظر داشته باشد. برای خرید با چنین شرایطی به صفحه خرید ما مراجعه کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *