جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

طرز تهیه انواع اوتمیل برای دسرهای رژیمی + فروش بسته‌ای

جو دوسر پخته

طرز تهیه انواع اوتمیل برای دسرهای رژیمی + فروش بسته‌ای اوتمیل از فروشگاه را چگونه پیدا کنیم؟ چگونه دسرهای رژیمی و خوشمزه با اوتمیل بپزیم؟ آموزش انواع دسر و کوکی‌های خوش طعم را از ما بخواهید‌.

تهیه کوکی اوتمیل برای لاغری

اوتمیل یک وعده غذایی کامل و گیاهی برای لاغری است که تناسب اندام شما را نیز حفظ خواهد کرد.

از آن جهت به آن وعده غذایی کامل می گوییم که دارای ویتامین‌ها، کلسیم، پروتئین، آهن، فیبر، روی و فسفر بالایی بوده و نیازهای بدن را تامین می‌کند.

با این وجود اگر در دوره لاغری هستید و علاقه به خوردن کوکی‌های خوشمزه در وعده عصرانه دارید می‌توانید با این جو دوسر رژیمی، کوکی تهیه کنید که هم طعم خوبی دارد و هم بافت آن بسیار نرم می‌باشد.

ابتدا مواد اولیه تهیه کوکی را آماده کرده و در کنار آن ۲ پیمانه جو دوسر نیز اضافه کرده و آن را به صورت دایره‌هایی در اندازه دلخواه خود داخل فر گذاشته و سپس از خوردن آن لذت ببرید.

طرز تهیه نان اوتمیل برای چاقی

در نان اوتمیل در واقع آرد جو دوسر جایگزین آرد گندم شده که ارزش غذایی بسیار بالاتری دارد.

این آرد از محصولات فرآوری شده جو دوسر می‌باشد که به دلیل عدم وجود گلوتن در آن برای بیماران دارای سلیاک و حساسیت به گندم فاقد خطر است. همچنین این نان پس از مصرف می‌تواند به افزایش وزن نیز کمک کند.

تنها کافی است به جای آرد گندم، آرد جو دوسر را به مواد نان خود اضافه کنید و آن را در خانه به راحتی بپزید. از نظر بافت نیز این نان بسیار نرم بوده و دارای پروتئین و مواد مغذی برای افزایش وزن می‌باشد.

جو دوسرآماده‌سازی دسر اوتمیل با دانه چیا

با اوتمیل می‌توان انواع دسرهای خوشمزه ای آماده کرد که برای وعده عصرانه جایگزین مناسبی برای خوراکی‌های غیر مفید هستند.

استفاده از دانه چیا در دسر به همراه اوتمیل نیز مواد مغذی آن را غنی‌تر خواهد کرد. از جمله انواع دسر با اوتمیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسر اوتمیل میوه‌ای
  • اوتمیل و عسل
  • اوتمیل و دانه چیا
  • دسر اوتمیل و کره بادام زمینی
  • اوتمیل و آجیل‌های خرد شده و
  • دسر اوتمیل شکلاتی

که برای تهیه تمامی این دسرها تنها کافی است مواد اولیه اصلی که جو دوسر پرک و شیر است را آماده کرده و مواد افزودنی مورد علاقه یعنی میوه‌ها، شکلات، دانه چیا و …. را نیز تهیه کنید.

سپس همه مواد را با یکدیگر در ظرف مخلوط کرده و سرو نمایید. روش دیگر آن است که در مخلوط کن این مواد را مخلوط کنید و از بافت و طعم دلپذیر آن لذت ببرید.

طرز تهیه اوتمیل رژیمی برای یک نفر

مواد اولیه برای یک اوتمیل خوشمزه رژیمی ۱ پیمانه جو دوسر پرک ریز و ۲ پیمانه آب می‌باشد.

از آن جهت می‌گوییم استفاده از آب و پخت جو دوسر با آن در دوره رژیم بهتر است که کالری کمتری نسبت به شیر دارد و در رژیم‌های لاغری بسیار کاربرد دارد.

پس از پخت این دو ماده اولیه، اوتمیل شما آماده خوردن در وعده‌های غذایی ناهار، شام، میان وعده و صبحانه است.

این اوتمیل هنگامی که با شیر تهیه می‌شود و به آن کمی میوه و مغزیجات نیز اضافه می‌شود در رژیم های چاقی کاربرد داشته و از آن در وعده‌های قبل و پس از باشگاه نیز استفاده می‌شود.

جو دوسرتهیه اوتمیل رژیمی میوه‌ای

همانطور که گفته شد اوتمیل برای لاغری با جو دوسر و آب تهیه می‌شود. برای اوتمیل رژیمی میوه‌ای نیز تنها کافی است پس از پخت مواد اولیه و سرد شدن آن، میوه‌های خشک و یا تازه دلخواه را اضافه کرده و میل کنید.

در رژیم لاغری معمولا میوه دلخواه سیب می‌باشد که به صورت رنده شده استفاده می‌شود.

در رژیم‌های پروتئینی و چاقی و بدنسازی اما پس از پخت جو دوسر با شیر از میوه‌هایی مانند موز و توت فرنگی و …. به صورت تکه‌های کوچک استفاده شده و کالری آن را اینگونه افزایش می‌دهند.

همچنین شما می‌توانید جو دوسر پرک و مواد و افزودنی‌های دلخواه را در مخلوط کن بریزید. بدین ترتیب پس از چند ثانیه یک دسر و اسموتی خوشمزه برای عصرانه دارید که بسیار مقوی نیز می‌باشد.

آموزش اوتمیل رژیمی با شیر و شکلات

اگر به دسرهای شکلاتی علاقه دارید به راحتی می‌توانید پودر شکلات را در هنگام پخت به شیر و جو دوسر اضافه کرده و یک اوتمیل خوشمزه شکلاتی داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که شکلات را در انتهای پخت جو دوسر اضافه کرده و آن را به خوبی هم بزنید.

این وعده بسیار مقوی هم می‌تواند صبحانه‌ای پر انرژی به شما بدهد و هم می‌تواند یک ناهار و یا شام کامل باشد و هم جایگزین خوبی برای عصرانه‌های مضر.

همچنین از این غذاهای مفید در رژیم های افزایش وزن و سالم خوری استفاده می‌شود.

به علاوه بسیاری از ورزشکاران به دلیل آگاهی از مواد معدنی بسیار بالای آن معمولا این وعده را به عنوان انرژی دهنده قبل ورزش و ترمیم کننده عضلات پس از ورزش استفاده می‌کنند‌.

جو دوسرفروش بسته‌ای اوتمیل بسته‌ای

اوتمیل در دو نوع وارداتی و داخلی در فروشگاه‌های بزرگ و عطاری‌ها و به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد. نوع وارداتی آن از لحاظ کیفیت بر نمونه‌های داخلی برتری دارد.

تنها شرکت وارد کننده‌ای که به صورت مستقیم آن را به فروش می‌رساند شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می‌باشد. این شرکت علاوه بر در نظر گرفتن هزینه‌ها به صورت نازل‌ترین مقدار ممکن کیفیت بالای تضمین شده‌ای را نیز ارائه می‌دهد.

کیفیت محصولات این شرکت به دلیل داشتن مجوز و تائیدیه‌های بهداشتی، تمیزی محصول از هر گونه خرده غلات دیگر و حجم مناسب آن می‌باشد.

ثبت سفارش این محصول نیز از طریق صفحه فروش شرکت بوده و به راحتی می‌توانید بسته‌های ۳۰۰ گرمی، ۱ کیلویی، ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی را با توجه به نیاز خود سفارش دهید. همچنین با نازل‌ترین قیمت درب منزل در شهرهای مختلف ایران تحویل بگیرید.

سیب سلامت و تائیدیه‌های بهداشتی را نیز می‌توانید قبل از خرید مشاهده کرده و قیمت‌های محصولات را نیز مقایسه کنید و با توجه به مناسب بودن قیمت خرید خود را انجام دهید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *