جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

روش تهیه اوتمیل + قیمت خرید عمده پرک

جو دوسر

روش تهیه اوتمیل + قیمت خرید عمده پرک، از دغدغه‌های امروزی بسیاری از مردم است که از مزایای فوق‌العاده اوتمیل آگاه هستند و قصد خرید و تهیه آن را دارند.

به علاوه افرادی که آگاهی ندارند ممکن است بپرسند مزایا و فواید اوتمیل برای چاقی و لاغری چیست و چرا باید آن را انتخاب کنیم؟ ما به تمامی این سوالات و دغدغه‌ها توجه داشته و به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

روش تهیه اوتمیل برای چاقی

اوتمیل به عنوان یک غذای چاق کننده در هر کدام از وعده‌های غذایی می‌تواند مصرف شود.

این اوتمیل به اندازه کافی مغذی بوده و با تامین آنچه بدن از لحاظ پروتئین، ویتامین، آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، روی، منیزیم و …. نیاز دارد باعث جبران تمام کمبودهای بدن شده و به حفظ سلامتی و درمان و پیشگیری از بیماری‌ها کمک می‌کند.

در واقع شما با مصرف جو دوسر هم به افزایش وزن مورد نظر خود خواهید رسید و هم از نظر مواد مغذی کمبود نخواهید داشت و چاقی شما همراه با تناسب اندام بوده و باعث بیماری نمی‌شود‌.

به این دلیل که اوتمیل از کلسترول بالا، دیابت، فشار خون و برخی سرطان‌ها و بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل رژیمی با جو پرک

تمامی اوتمیل‌ها با جو دوسر پرک تهیه شده و برای رژیم لاغری آن را با آب مخلوط کرده و می‌پزند. پخت آن زمان زیادی نمی‌برد و تنها چند دقیقه کافی است و دلیل آن نیز نرم بودن جو دوسر پرک است که فوری آماده می‌شود.

پس از پخت کمی ادویه و دارچین به آن اضافه کرده و آن را میل کنید‌. این یک وعده ناهار و یا شام و یا یک صبحانه گرم است که مواد مغذی سرشاری دارد.

همچنین می‌تواند جایگزین پروتئین‌های گوشتی برای افراد دارای رژیم‌های سالم خوری و گیاهخواران باشد.

تهیه آن برای میان وعده و به صورت سرد نیز می‌تواند با مخلوط کردن جو دوسر پرک و آب به دست آید. که با اضافه کردن ادویه‌ها و سیب رنده شده می‌تواند بلافاصله مصرف شود.

طرز تهیه اوتمیل رژیمی برای یک نفر

تهیه اوتمیل رژیمی به تنها دو ماده غذایی یعنی جو دوسر پرک و آب نیاز دارد. که با یکدیگر روی گاز پخته می‌شوند و یا توسط مخلوط کن مخلوط می‌شوند. این کم کالری‌ترین حالت ممکن برای تهیه جو دوسر می‌باشد که بسیار رژیمی است.

اما اگر رژیم غذایی بسیار سختی ندارید می‌توانید از شیر کم چرب به جای آب استفاده کرده و جو دوسر را با آن بپزید. پس از پخت نیز از میوه‌های کم کالری مانند سیب استفاده کنید و از دارچین و ادویه‌ها نیز در آن استفاده کنید.

مقدار جو دوسر مصرفی برای یک نفر نیز ۱ فنجان بوده و میزان مایع آن یعنی آب و یا شیر کم چرب نیز ۲ برابر آن یعنی ۲ فنجان می باشد. این روش‌ها بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای آماده سازی این غذای رژیمی و خوشمزه است.

کوکی جو دوسرانواع کوکی خانگی با اوتمیل

اوتمیل به دلیل داشتن مواد مغذی سرشار و عاری بودن از گلوتن در انواع نان‌ها و کوکی‌ها استفاده می‌شود که به راحتی می‌توان آن را در خانه آماده کرد.

به علاوه اوتمیل بافت خوبی نیز به کوکی شما می‌دهد و کوکی بسیار نرم و خوشمزه‌ای با استفاده از اوتمیل خواهید داشت.

این کوکی را شما می‌توانید با انواع افزودنی‌ها مانند شکلات و میوه و …. بپزید و از طعم و مواد مغذی آن نهایت استفاده را ببرید.

این کوکی می‌تواند یک میان وعده مناسب باشد که بر خلاف خوراکی‌های مضر برای سلامت بدن بسیار مفید بوده و مواد ضروری آن را تامین می‌کند.

روش تهیه اوتمیل ساده شکلاتی

مواد اولیه اصلی تهیه اوتمیل جو دوسر پرک ریز و شیر می‌باشد که پس از پخت می‌توان به آن افزودنی‌های دلخواه را اضافه کرد.

شیر انتخابی در تهیه اوتمیل می‌تواند انواع شیرهای گیاهی مانند شیر سویا، شیر بادام و …. باشد و یا شیرهای معمولی کم چرب یا پرچرب و این بستگی به هدف شما از خوردن اوتمیل دارد.

اگر برای کاهش وزن از آن استفاده می‌کنید سعی کنید از شیر کم چرب استفاده کرده و یا آب را جایگزین آن کنید.

اما اگر در رژیم چاقی و بدنسازی از آن بهره می‌برید از شیر پرچرب استفاده کرده و در صورت استفاده در رژیم‌های گیاهخواری، شیرهای گیاهی گزینه مناسبی هستند.

شکلات نیز یکی از افزودنی‌های خوشمزه خواهد بود که پس از پخت جو دوسر و شیر انتخابی می‌توانید به آن اضافه کرده و پس از مخلوط کردن آن را از روی گاز برداشته و میل نمایید.

طرز پخت جو دوسرطرز تهیه اوتمیل سرد میوه‌ای

اوتمیل هنگامی که به صورت سرد آماده می‌شود به عنوان عصرانه و میان وعده مورد مصرف قرار می‌گیرد. این اوتمیل را می‌توان از طریق مخلوط کردن شیر و جو دوسر پرک آماده کرد و یا ماست یونانی و ماست‌های خامه‌ای را جایگزین شیر کرد.

همچنین پس از مخلوط کردن آن‌ها از میوه‌های دلخواه خود به صورت خشک و تازه روی آن استفاده کنید که ارزش غذایی آن بسیار بالاتر باشد. به علاوه می‌توانید تمام مواد اولیه خود را در مخلوط کن ریخته و پس از مخلوط شدن آن را نوش جان کنید.

این اوتمیل در چند دقیقه آماده خواهد شد و از گردو و بادام آسیاب شده و خرما یا عسل نیز می‌توانید در آن استفاده کنید.

قیمت خرید عمده پرک اوتمیل

خرید عمده اوتمیل باعث ارزان‌تر شدن قیمت‌ها و هزینه‌های واردات و حمل و نقل می‌شود. به علاوه در هنگام خرید اوتمیل شما باید نوع خارجی آن را انتخاب کنید که کیفیت بسیار بالایی در مقابل محصولات داخلی دارد.

همچنین باید مواردی مانند تمیز بودن محصول و نبودن خرده محصولات دیگر در آن و حجم مناسب و اندازه دانه‌ها را بررسی کرده و پیش از خرید آنالیزها و نمونه‌های آن را چک کنید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با توجه به اینکه بزرگ‌ترین وارد کننده اوتمیل روسی در ایران است این محصول را با قیمتی نازل و کیفیت بسیار بالا به فروش می‌رساند.

به علاوه در سرتاسر کشور نمایندگی داشته و میزان دپو محصول بالایی دارد و می‌تواند نیاز شما به این محصول را در تمام فصول سال برطرف نماید و محصولی با ثبات بالای کیفیتی به شما عرضه کند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *