جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

دستورالعمل اوتمیل با ماست یونانی + قیمت پرک

طرز تهیه جو دوسر

آیا از دستورالعمل اوتمیل با ماست یونانی + قیمت پرک اطلاعی دارید؟ انواع ماست برای درست کردن اوتمیل کدامند؟ طرز تهیه صبحانه با اوتمیل و ماست یونانی چگونه است؟

اگر شما نیز طرفدار استفاده از رژیم‌های غذایی سالم هستید می‌توانید از روش‌های آماده کردن اوتمیل در این مطلب بهره ببرید.

اوتمیل با ماست ایسلندی

جو دوسر پرک ماده اصلی اوتمیل به حساب می‌آید. این یک ماده غذایی سرشار از پروتئین و منبع ویتامین‌ها و فیبر و منیزیم و کلسیم و آهن است.

پروتئین جو دوسر در انجام بهتر ورزش‌ها و به ویژه بدنسازی کاربرد دارد. فیبر آن نیز به این علت که سیرکنندگی بالایی دارد در رژیم‌های لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماست ایسلندی نیز نوعی ماست بدون چربی و حاوی پروتئین بالا می‌باشد که در کنار جو دوسر ترکیب فوق‌العاده مغذی را به وجود می‌آورد.

برای تهیه یک میان وعده عالی با جو دوسر و ماست ما به شما طرز تهیه‌ی چند دقیقه‌ای آموزش می‌دهیم.

جو دوسر پرک را به همراه ماست ایسلندی در یک ظرف با یکدیگر مخلوط کنید. در صورت علاقه‌مند بودن می‌توانید از مغزیجات و آجیل و عسل نیز روی آن استفاده کرده و میل کنید.

جو دوسرصبحانه با ماست یونانی

وعده صبحانه در بین وعده‌های دیگر برنامه غذایی بسیار مهم و ضروری است. اما اگر در وعده صبحانه میل به خوردن ندارید و یا زمان درست کردن آن را ندارید می‌توانید از جو دوسر پرک به همراه ماست یونانی کمک بگیرید.

ابتدا این دو را درون ظرفی مخلوط کرده و میل نمایید. اگر نیاز به انرژی و پروتئین بیشتری نیز دارید از میوه و سبزیجات و آجیل‌های خرد شده و عسل یا خرما کمک بگیرید.

اما به خاطر داشته باشید که جو دوسر به تنهایی بسیار سیر کننده است. به علاوه کالری و انرژی و پروتئینی که بدن برای انجام کارها به آن نیاز دارد را می‌تواند فراهم آورد.

اوتمیل با ماست یونانی خامه‌ای و خوش طعم بوده و سبب باز شدن اشتهای شما در ابتدای روز می‌شود. پس از این ترکیب فوق‌العاده خوشمزه و پروتئینی برای شروع یک روز عالی و پرانرژی استفاده کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

برای تهیه اوتمیل برای لاغری ابتدا انتخاب کنید که برای کدام وعده غذایی می‌خواهید از آن استفاده کنید. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید جو دوسر پرک را همراه با شیر درون قابلمه ریخته و آن را تا جایی که نرم شود بپزید.

جو دوسر در واقع یک ناهار کامل بوده و در شب نیز باعث کیفیت خواب بهتر شما می‌شود و هضم آن نیز آسان بوده و غذای سبکی به شما می‌رود.

اگر ترجیح می‌دهید که در وعده صبحانه و یا به عنوان میان وعده اوتمیل را جایگزین کنید نیز می‌توانید پس از خریداری جو دوسر پرک از فروشگاه‌ها آن را با شیر کم چرب یا شیرهای گیاهی ترکیب کنید.

سپس برای تزئین و خوش طعم شدن بیشتر آن از سبزیجات روی آن استفاده کنید. برای میان وعده روش دیگری نیز برای درست کردن اوتمیل وجود دارد و بسیار آسان نیز می‌باشد.

کافی است جو دوسر پرک و شیر و دارچین و سیب را با یکدیگر در مخلوط کن میکس کنید و نوش جان کنید.

جو دوسراوتمیل ویژه بدنسازی

اوتمیل به طور کلی در سلامت بدن نقش حیاتی دارد. به این دلیل که حاوی آنتی اکسیدان‌ها و آمینو اسیدهایی است که در مواد غذایی دیگر به ندرت یافت می‌شوند و تاثیر به سزایی در سلامتی دارند.

همچنین اوتمیل دارای آهن، فیبر، کلسیم، ویتامین و پروتئین می‌باشد که به ویژه پروتئین آن نقش مهمی در بدنسازی دارد.

بدنسازی نیاز به انرژی بالایی نیز دارد که شما بتوانید تمرینات خود را به خوبی و با قدرت بالا انجام دهید و این انرژی را می‌توان از طریق خوردن اوتمیل تامین کرد.

پس از اتمام تمرین بدنسازی نیز از خوردن اوتمیل برای ترمیم بافت‌ها و ماهیچه‌ها می‌توان استفاده کرد که باعث از بین رفتن خستگی و آزردگی عضلات نیز خواهد شد.

برای حین تمرین نیز شما می‌توانید جو دوسر پرک و شیر و موز و آجیل و دانه چیا و عسل را با یکدیگر در مخلوط کن بریزید. سپس آن را در خلال تمرین‌ها نوش جان کنید تا تمرین شما کیفیت بهتری داشته باشد و بی‌نقص و با قدرت بالاتری انجام شود.

جو دوسر در مایکروویواوتمیل بدون شیر

تهیه اوتمیل بدون شیر معمولا در رژیم‌های لاغری به این دلیل که کالری و چربی بسیار کمی داشته و فاقد شکر می‌باشد توصیه می‌شود.

اما در رژیم‌های افزایش وزن و بدنسازی معمولا جو دوسر پرک همراه با شیر پخته شده و سپس با موز و مغزیجات و عسل همراه می‌شود.

در واقع کسانی که دارای رژیم لاغری هستند و یا علاقه‌ای به استفاده از شیر ندارند می‌توانند جو دوسر پرک را با انواع ماست‌هایی که دلخواه آنان است مخلوط کرده و میل نمایند و یا جو دوسر پرک را همراه با آب بپزند.

سپس از سبزیجات برای تزئین و طعم بهتر آن استفاده کنند. اوتمیل بدون شیر نیز طعم و بافت لطیف و بسیار خوبی خواهد داشت و پروتئین و ویتامین و فیبر و کلسیم و مواد مغذی آن کم نخواهد شد.

استفاده از اوتمیل در تمام وعده‌های غذایی می‌تواند مفید باشد. بنابراین شما در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به یک پروتئین کامل داشته باشید می‌توانید آن را آماده کرده و به عنوان وعده اصلی و یا میان وعده نوش جان کنید.

قیمت پرک اوتمیل خارجی درجه یک

در درجه یک بودن اوتمیل خارجی شکی نیست. به این علت که نسبت به نمونه‌های داخلی بسیار با کیفیت‌تر است. اما در خرید آن باید نکاتی از جمله تائیدیه‌های بهداشتی و اندازه مناسب دانه‌ها و پاکی محصول را در نظر داشته باشید.

البته باید قیمت آن را نیز با سایر شرکت‌ها مقایسه کرده و آن را از وارد کننده‌های مستقیم خریداری کنید که قیمت بهتری داشته باشد.

به علاوه اینکه برندی که از آن خرید می‌کنید سود خود را در هزینه‌های واردات و فرآوری محصول و حمل و نقل و ارسال آن در کمترین حالت ممکن در نظر بگیرد.

اگر قصد خرید این محصول با چنین ویژگی و شرایطی را دارید به صفحه فروش ما سر بزنید و از این اوتمیل درجه یک با بهترین کیفیت و کمترین قیمت برخوردار شوید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *