جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

خواص اوتمیل برای سلامت کودکان + فروش پرک خارجی

اوتمیل برای کودک

چگونه از خواص اوتمیل برای سلامت کودکان + فروش پرک خارجی مطلع شویم؟ از چه سنی می‌توانیم به فرزند خود اوتمیل بدهیم؟ آیا اوتمیل برای نوزادان نیز مناسب است؟

پاسخ این سوالات و تهیه غذایی خوشمزه با بافتی نرم برای کودکتان را از ما بخواهید.

خواص و طرز تهیه اوتمیل برای کودکان

تهیه اوتمیل برای کودکان با توجه به سن آن‌ها متفاوت است. در شروع ۶ ماهگی که فرزند شما کم کم شروع به خوردن غذا می‌کند می توانید به او اوتمیل بدهید. برای آماده کردن آن جو دوسر پرک فوری را پس از خرید، به خوبی به همراه شیر مادر بپزید و پس از نرم شدن آن را برای فرزند خود سرو کنید.

در سنین بالاتر و آغاز ۱ سالگی نیز می‌توانید آن را با شیرهای معمولی پخته و یا فرنی نرم و غلیظی از آن درست کنید. تهیه فرنی نیز می‌تواند پس از این سن مفید باشد.

همچنین پس از ۱ سالگی می‌توانید به اوتمیل وی موز و خرما اضافه کنید که باید له شده باشد تا کودک بتواند آن را میل کند.

در استفاده از اوتمیل نگران هضم آن نبوده و اطمینان داشته باشید که جو دوسر پرک زود هضم می‌باشد. همچنین به دلیل فیبری که دارا می‌باشد باعث مشکلات گوارشی و هضم نمی‌شود.

جو دوسرخواص اوتمیل برای چاقی

اوتمیل یک غذای کامل است که می‌تواند جایگزین هر نوع ماده غذایی و به ویژه پروتئین‌های گوشتی شود. به همین دلیل است که در رژیم‌های چاقی مصرف می‌شود.

سالم و گیاهی بودن آن نیز باعث شده است که در انواع رژیم‌های دیگر مانند رژیم‌های لاغری و سالم‌خوری نیز استفاده شود.

همچنین پروتئین‌های آن که تمام آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن را تامین می‌کند نیز بسیار کامل بوده و بدن نمی‌تواند به تنهایی آن‌ها را تولید کند. این غذا در واقع جزء غذاهای معدودی است که در افزایش وزن بسیار موثر بوده و تمام مواد مغذی بدن را تامین می‌کند.

جو دوسر پرک برای نوزاد

نوزادان تا سنی که نمی‌توانند غذاهای جامد بخورند استفاده از جو دوسر پرک نیز برای آن‌ها مجاز نمی‌باشد.

بنابراین از ۶ ماهگی به بعد شما می‌توانید جو دوسری را برای فرزند خود بپزید که همراه با شیر خشک و یا شیر مادر به خوبی نرم شده باشد و کاملا پخته باشد.

سپس از سن ۱ سال به بعد می‌توانید به جو دوسر او شیرهای معمولی و موز و خرمایی اضافه کنید که کاملا له شده باشد. سپس می‌توانید پخت فرنی مقوی با جو دوسر را آغاز کنید که البته باید به خوبی پخته شده باشد.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

اوتمیل معمولا با جو دوسر پرک و شیر مخلوط شده و پس از آن به صورت سرد میل می‌شود و یا می‌توان آن را نیز پخت. در رژیم‌های لاغری اما آب جایگزین شیر شده و برای کمتر شدن کالری از شیر استفاده نمی‌شود.

تهیه این اوتمیل بسیار راحت بوده و اگر بخواهید آن را به صورت سرد میل کنید می‌توانید آن را با آب مخلوط کرده و اگر علاقه به غذاهای گرم دارید آن را بپزید و سپس ادویه‌ها را افزوده و میل کنید‌.

طرز تهیه جو دوسرصبحانه با جو دوسر برای کودکان

وعده غذایی صبح علاوه بر اینکه برای بزرگسالان مهم می‌باشد برای کودکان نیز بسیار با اهمیت است. این صبحانه در سنین بالاتر از ۱ سالگی می‌تواند به صورت فرنی خوشمزه و غلیظی باشد که بافت آن نیز نرم بوده و برای رشد آن‌ها نیز بسیار مفید است.

پروتئین و آهن و ویتامین و کلسیم جو دوسر برای بدن کودک ضروری بوده و اگر آن‌ها را به مقدار کافی دریافت نکند رشد خوبی نخواهد داشت.

اوتمیل برای لاغری

اوتمیل برای لاغری یک غذای بسیار مفید و بدون شکر می‌باشد. این اوتمیل از جو دوسر پرک همراه با آب به دست آمده و کالری بسیار پایینی دارد.

به علاوه بسیار مقوی بوده و نیازهای بدن شما را آنچنان برآورده می‌کند که نیازی به مصرف غذاهای اضافی و کم ارزش نداشته باشید. فیبر آن نیز باعث سیر شدن شما برای زمان طولانی شده و در نتیجه کمتر نیاز به غذا خواهید داشت و افزایش وزن پیدا نخواهید کرد.

فواید اوتمیل در بدنسازی

شما در حین ورزش بدنسازی نیاز به پروتئین بسیار زیاد برای ساختن عضلات و ماهیچه‌های خود دارید. این پروتئین در غذاهای محدودی یافت می‌شود که اوتمیل یکی از این غذاها می‌باشد.

اوتمیل علاوه بر داشتن این پروتئین موردنیاز، انرژی بسیار زیادی نیز در شروع تمرین به شما می‌دهد. کافی است جو دوسر و شیر دلخواه را با میوه و مکمل‌های خود و آجیل و کره بادام زمینی و عسل میکس کرده و میل نمایید چه در وعده قبل باشگاه و چه در وعده پس از آن.

جو دوسرخواص اوتمیل برای چاقی کودکان

کودکانی که لاغر هستند و به اصطلاح بد غذا می‌باشند جو دوسر برای وعده‌های غذایی آن‌ها هم باعث چاقی شده و هم برای آن‌ها بسیار خوش طعم و خوش بافت خواهد بود.

جو دوسر به دلیل مواد مغذی کاملی که دارد می‌تواند جایگزین همه غذاهای پروتئینی و ویتامین‌ها و آهن و کلسیم شود.

برای تهیه آن نیز از سن ۱ سالگی فرزند خود می‌توانید به شیر همراه با جو دوسر پرک خود که آن را پخته، موز له شده و اگر فرزندتان علاقه داشته باشد خرما له شده نیز اضافه کنید.

فروش پرک خارجی اوتمیل غیرتراریخته

در خرید اوتمیل غیرتراریخته بودن آن و اینکه دچار دستکاری ژنتیکی نشده باشد بسیار مهم می‌باشد. همچنین اینکه دارای مجوزهای بهداشتی باشد و محصولی تمیز و عاری از آلودگی دریافت کنید نیز با اهمیت است.

علاوه بر همه این‌ها قیمت به صرفه محصول نیز بسیار مهم است. که با توجه به واسطه بودن و یا فروشنده مستقیم بودن شرکت‌ها و هزینه‌های صرف شده برای فرآوری محصول و ارسال آن مرتبط است.

برای خرید این محصول به صورت اینترنتی و دریافت آن درب منزل با شرایطی عالی به صفحه فروش ما مراجعه کنید.

این شرکت وارد کننده مستقیم اوتمیل بوده که بزرگ‌ترین شرکت است. همچنین آن را با کیفیت بسیار بالا و بسته‌بندی مناسب در حجم‌های ۳۰۰ گرمی و کیلویی به فروش می‌رساند.

همچنین این اوتمیل وارداتی می‌باشد که بهترین اوتمیل بوده و نسبت به اوتمیل‌های داخلی برتری دارد و از نظر قیمتی نیز نازل‌ترین قیمت‌ها را دارا می‌باشد. بنابراین این محصول درجه یک با کیفیت مناسب را می‌توانید از ما با اطمینان کامل دریافت کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *