جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

بهترین زمان مصرف اوتمیل + خرید پرک رژیمی کیلویی

جو دوسر

بهترین زمان مصرف اوتمیل + خرید پرک رژیمی کیلویی را از کدام سایت معتبر اطلاع یابیم؟ عملکرد اوتمیل برای رژیم‌های لاغری و چاقی چگونه است؟ نحوه مصرف جو دوسر برای بدنسازی چگونه است؟

اگر شما نیز چنین سوالاتی در ذهن دارید با ما همراه باشید تا پاسخ آن‌ها را به صورت شفاف و روشن دریافت کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

تهیه اوتمیل برای انواع رژیم‌های مختلف متفاوت می‌باشد. برای مثال در رژیم‌های چاقی شما می‌توانید جو دوسر پرک و شیر را بپزید.

پس از پخت کامل و سرد شدن آن را با میوه‌هایی از جمله موز، توت فرنگی و … و همچنین آجیل‌ها و کره بادام زمینی و عسل میل کنید.

اما در رژیم‌های لاغری که انتظار نتیجه گرفتن زودهنگام را دارید می‌توانید جو دوسر پرک را به همراه آب پخته و کمی نمک و دارچین به آن اضافه نموده و سپس نوش جان کنید.

کالری و چربی این اوتمیل بسیار پایین بوده و به علاوه فاقد شکر نیز می‌باشد و باعث کاهش وزن می‌شود.

فیبر جو دوسر نیز باعث سیر ماندن در زمان طولانی و عدم گرسنگی و مصرف غذاهای پرکالری می‌شود. همچنین باعث بهبود عملکرد روده شده و هضم را آسان می‌کند.

جو دوسراوتمیل برای چاقی

همانطور که اوتمیل در رژیم‌های لاغری کاربرد دارد برای افزایش وزن نیز یک غذای بسیار مناسب به حساب می‌آید که متخصصان نیز آن را پیشنهاد می‌کنند.

این پیشنهاد از آن بابت است که اوتمیل یک پروتئین گیاهی سالم و بسیار سیرکننده است و مواد مغذی آن پاسخگوی تمام نیازهای بدن انسان می‌باشد.

اسید آمینه‌های موجود در آن نیز به قدری کامل می‌باشد و شامل موادی هستند که بدن نمی‌تواند آن‌ها را تولید کند.

اوتمیل همچنین ویتامین‌های مختلفی از جمله انواع ویتامین‌های B و K را دارا می‌باشد و علاوه بر آن دارای فسفر، آهن، کلسیم، روی، پتاسیم و … نیز می‌باشد.

روش پخت آسان و سریع اوتمیل نیز از جمله مزیت‌های آن است و تنها کافی است که جو دوسر پرک و شیر یا ماست‌های خامه‌ای را با موز و عسل و دانه چیا و آجیل خرد شده مخلوط کرده و میل کنید.

این یک میان وعده لذیذ و خوش بافت برای شماست که بسیار مقوی نیز می‌باشد.

بهترین زمان مصرف اوتمیل برای لاغری

وعده‌های غذایی که معمولا در رژیم‌های لاغری توصیه می‌شوند دارای کربوهیدرات و شکر و چربی بسیار پایین و مواد مغذی بالا می‌باشند.

با توجه به ویژگی‌های گفته شده جو دوسر جزو بهترین مواد غذایی می‌باشد که هم فاقد شکر بوده و هم چربی و کربوهیدرات بسیار پایینی دارد.

به علاوه پروتئین بالای آن تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن را فراهم کرده و نیاز بدن به مواد مغذی را پاسخ می‌دهد. جو دوسر را می‌توان با شیر یا آب پخت و در وعده‌های ناهار و شب مصرف کرد.

همچنین جو دوسر را می‌توان به صورت سرد با شیر مخلوط کرد و به عنوان صبحانه یا میان وعده میل کرد. بنابراین محدودیتی در مصرف جو دوسر در وعده‌های مختلف غذایی وجود نداشته و هر زمان که آن را میل کنید به لاغری شما کمک می‌کند.

جو دوسرطریقه مصرف جو دوسر برای بدنسازی

پروتئین‌رسانی به عضلات در بدنسازی نقش مهم و حیاتی داشته و باعث بازسازی و ریکاوری آن‌ها می‌شود. برخی از اسید آمینه‌ها نیز هستند که بدن نمی‌تواند به تنهایی آن‌ها را تامین کند و باید از غذاهای مختلف آن‌ها را به دست آورد‌.

البته معدود غذاهایی نیز هستند که تمام نیازهای بدن را فراهم کنند مانند جو دوسر. جو دوسر با پروتئین فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند پس از تمرینات بدنسازی به ترمیم ماهیچه‌ها و جلوگیری از ضعف و آزردگی آن‌ها بپردازد.

جو دوسر همچنین تامین کننده انرژی بسیاری برای انجام ورزش‌ها و به ویژه بدنسازی می‌باشد. نحوه آماده‌سازی جو دوسر نیز بدین صورت است که شما باید شیر را به همراه جو دوسر پرک و موز و بادام و عسل و مکمل‌های ورزشی خود مخلوط کرده و میل کنید.

بهترین زمان مصرف اوتمیل برای چاقی

اگر به دنبال زمان خاصی برای مصرف جو دوسر هستید باید بگوییم که در هر زمان از شبانه روز که نیاز به یک غذای کامل و سالم داشتید که به اضافه وزن شما نیز کمک کند می‌توانید آن را میل کنید.

تفاوتی ندارد که این وعده صبح، ظهر، شب و یا میان وعده باشد. جو دوسر می‌تواند یک صبحانه مقوی برای شروع روز باشد و یا یک ناهار بسیار خوشمزه و یا یک میان وعده بسیار سالم و یا یک شام سبک و زودهضم که به بهبود خواب شما نیز کمک می‌کند.

جو دوسر بسیار سیر کننده و مقوی بوده و در کوتاه‌ترین زمان برای شما افزایش وزنی همراه با اندام متناسب به وجود می‌آورد. به این دلیل که فاقد شکر بوده و چربی آن نیز بسیار نزدیک صفر است.

جو دوسراوتمیل از کجا بخریم

فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها و عطاری‌ها فروشنده‌های اوتمیل می‌باشند که در بسته‌بندی‌های مختلف به فروش می‌رود.

البته انتظار می‌رود که با کسب آگاهی بیشتر مردم درباره فواید بسیار اوتمیل برای سلامت و درمان بیماری‌ها عرصه فروش این محصول فراسودمند و با ارزش غذایی بالا گسترده‌تر شده و فروشگاه‌ها و انواع سوپر مارکت‌ها نیز به فروش آن اقدام نمایند.

اوتمیل از نظر مواد مغذی مرتبه بسیار بالایی داشته و به فراهم کردن مواد ضروری و موردنیاز بدن می‌پردازد که بدون آن‌ها حفظ سلامتی و عملکرد درست دستگاه‌های بدن ممکن نیست.

خرید پرک رژیمی اوتمیل کیلویی

در خرید کیلویی اوتمیل بررسی چند مورد ضروری است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • خرید اوتمیل وارداتی که کیفیت مطلوبی دارد
  • بهداشتی بودن محصول
  • تمیز بودن دانه‌های محصول
  • بسته‌بندی مناسب
  • حجم زیاد دانه‌ها و درشت بودن آن
  • خرید از وارد کننده مستقیم
  • هزینه‌های گمرک به صرفه
  • هزینه‌های فرآوری پایین
  • ارسال با قیمت مناسب

این ‌مواردی هستند که با توجه به نیاز و دغدغه مصرف کننده، شرکت ایلیا در نظر گرفته است و جهت رفاه حال شما خریداران عزیز این محصول را با چنین شرایطی در صفحه خرید خود به فروش می‌رساند.

تنها کافی است به صفحه فروش ایلیا مارکت مراجعه کرده و بسته‌بندی موردنیاز خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *