جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

چرا اوتمیل لاغر کننده است؟ + قیمت محصول خارجی

جو دوسر در مایکروویو

 آیا از اینکه چرا اوتمیل لاغر کننده است؟ + قیمت محصول خارجی اوتمیل اطلاع دارید؟ آیا انواع اوتمیل و فواید آن را می‌دانید؟ آیا از آموزش انواع پخت اوتمیل با خبر هستید؟ برای پاسخ به سوالات مرتبط خود با اوتمیل با ما همراه باشید.

اوتمیل برای لاغری مناسب است؟

اوتمیل از جمله غذاهایی است که برای لاغری و کاهش وزن توسط متخصصان و پزشکان تغذیه پیشنهاد می‌شود. اما دلیل انتخاب اوتمیل برای رژیم‌های لاغری چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اوتمیل از جنبه‌های مختلفی در رژیم‌های لاغری کاربرد دارد.

اوتمیل بدون شکر بوده و چربی بسیار پایینی نیز دارد. به علاوه دارای فیبر می‌باشد که شما پس از خوردن آن مدت زمان بیشتری سیر بوده و نیازی به خوردن غذاهای اضافی و پرکالری نخواهید داشت.

مورد دیگر آن که شما در رژیم‌های لاغری خود نیاز به غذاهایی دارید که علاوه بر کمک به لاغری و سوخت‌و‌ساز، انرژی بدن شما را نیز تامین کند. همچنین در بدن خود نیز دچار کمبود مواد مغذی نخواهید شد.

اوتمیل در واقع تمام این ویژگی‌ها را دارا بوده و با داشتن مواد معدنی با ارزش غذایی بالا نیازهای بدن شما را فراهم می‌کند. همچنین در رژیم لاغری شما دچار کمبود پروتئین و ویتامین و آهن و کلسیم نخواهید شد و احساس ضعف نیز نمی‌کنید.

جو دوسرانواع اوتمیل

انواع اوتمیل با توجه به مواد افزودنی که به جو دوسر پرک و شیر اضافه می‌شود دسته‌بندی شده است‌‌.

برای مثال شما می‌توانید پس از پخت جو دوسر پرک و نوع شیر دلخواه خود که می‌تواند شیر کم‌چرب یا پرچرب و یا گیاهی باشد.

همچنین به آن حلقه‌های موز و یا موز له شده اضافه کنید. که به شما یک اوتمیل موز خوشمزه به عنوان صبحانه، میان وعده، ناهار و یا شام می‌دهد.

همچنین از میوه‌های دیگر مانند سیب برش زده و یا رنده شده نیز می‌توانید استفاده کنید. که همراه با دارچین به شما اوتمیل سیب و دارچین را می‌دهد و در رژیم‌های لاغری نیز از آن استفاده می‌شود.

استفاده از میوه‌هایی مانند توت فرنگی و یا میوه‌های خشک شده نیز می‌تواند طعم خوبی به اوتمیل شما بدهد. گیاه‌خواران و افرادی که به رژیم‌های کاملا گیاهی نیز علاقه دارند می‌توانند از دانه‌های چیا استفاده کرده و از این اوتمیل گیاهی لذت ببرند.

اگر به وعده‌های غذایی و میان وعده‌های شیرین نیز علاقه دارید؛ افزودن عسل یا خرما به مقدار مورد علاقه خود، می‌تواند لذت خوردن آن را چند برابر کند.

به علاوه در وعده صبحانه نیز برخی از افراد به ترکیب جو دوسر پرک و شیر خود، کره بادام زمینی اضافه می کنند که طعم لذت بخشی دارد.

طرز تهیه اوتمیل لاغر کننده با جو پرک

رایج‌ترین نوع اوتمیل با ترکیب جو دوسر پرک و شیر آماده می‌شود. البته در رژیم‌های لاغری معمولا از شیر کم‌چرب استفاده می‌شود و یا آب را جایگزین شیر می‌کنند که کالری کمتری داشته باشد.

نکته قابل توجه آن که در آماده‌سازی مواد اولیه اوتمیل لاغر کننده باید مقدار مایعات دو برابر میزان جو دوسر پرک استفاده شده باشد. مواد اولیه را با هم ترکیب کرده و بپزید.

در هنگام پخت هر از گاهی آن را هم زده و پس از آنکه جو دوسر کاملا نرم شد آن را از روی گاز برداشته و پس از کمی سرد شدن سرو کنید. اگر می‌خواهید به آن طعم بهتری بدهید نیز از سیب رنده شده و مقداری دارچین آسیاب شده روی آن استفاده کنید.

جو دوسراوتمیل بدنسازی

اوتمیل در بدنسازی از جمله غذاهایی است که پیش از تمرین بدنسازی بدن شما انرژی لازم و مورد نیاز خود را از آن دریافت می‌کند. همچنین کیفیت تمرین شما را بالا می‌برد‌.

پس از تمرین بدنسازی که عضلات شما خسته بوده و نیاز به ترمیم و بازسازی دارند نیز اوتمیل این کار را به خوبی انجام داده و به عضلات شما پروتئین‌رسانی می‌کند.

اوتمیل علاوه بر آنکه پروتئین موردنیاز شما حین انجام تمرین را فراهم می‌کند؛ دارای آهن، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ویتامین نیز می‌باشد که برای بدن ضروری هستند.

کالری اوتمیل

جو دوسر در هر ۱۰۰ گرم پخته شده دارای ۱۶۶ کالری می‌باشد. که در ترکیب با شیر با توجه به نوع و مقدار مصرف شده از آن باید کالری آن را جداگانه محاسبه کرد.

همچنین اوتمیل ممکن است افزودنی‌های دیگری مانند میوه و سبزیجات، دانه‌های چیا، مغزیجات، کره بادام زمینی و عسل و خرما نیز داشته باشد که باید کالری دقیق آن‌ها را نیز به کالری اوتمیل خود اضافه کنید.

به طور کلی اوتمیل دارای کالری بالایی نمی‌باشد. به علاوه بسته به اینکه بخواهید آن را در رژیم لاغری و یا چاقی به کار ببرید می‌توانید آن را بدون افزودنی میل کرده و یا افزودنی‌های پرکالری به آن اضافه کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل رژیمی و لاغر کننده برای یک نفر

تهیه اوتمیل لاغر کننده برای یک نفر به ۱ فنجان جو دوسر و ۲ فنجان مایعات نیاز دارد که اگر برای رژیم لاغری آن را در نظر گرفته‌اید این مایعات می‌تواند شیر کم‌چرب و یا آب باشد.

ابتدا مایعات موردنظر خود را همراه با جو دوسر داخل قابلمه ریخته و آن را تا جایی که جو دوسر نرم شود بپزید و سپس با ادویه‌های دلخواه میل کنید.

برای طعم بهتر نیز در رژیم لاغری ما به شما افزودن دارچین و سیب رنده شده یا برش خورده را پیشنهاد می‌دهیم.

در رژیم‌های چاقی اما می‌توانید از شیر پرچرب استفاده کرده و هر نوع افزودنی اعم از موز، کره بادام زمینی، گردو و پسته، عسل یا خرما و … را به آن اضافه کنید.

قیمت اوتمیل خارجی کیلویی

اگر کیفیت اوتمیلی که خریداری می‌کنید برایتان مهم بوده و می‌خواهید اوتمیلی با دانه‌های درشت و مرغوبیت بالا تهیه کنید باید نوع خارجی و وارداتی آن را انتخاب کنید.

البته این‌ها تنها موارد برای تایید مرغوبیت اوتمیل نبوده و علاوه بر این‌ها باید دارای سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی نیز باشد و به دور از هرگونه آلودگی و دانه‌های محصولات دیگر و خار و خاشاک باشد.

همچنین قیمت محصول نیز برای تمامی خریداران مهم می‌باشد که باید برای هزینه‌های به صرفه‌تر آن را از واردکننده مستقیم خریداری کنند. به این دلیل که هزینه‌های واردات و تبدیل شدن دانه جو دوسر به جو دوسر پرک فوری را نیز با پایین‌ترین قیمت در نظر بگیرد.

اگر شما نیز می‌خواهید از تمامی این شرایط استفاده کنید خرید خود را از صفحه فروش ایلیا مارکت انجام دهید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *