جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

تفاوت مصارف جو دوسر و جو پرک چیست؟

جو دوسر

با توجه به صنایع غذایی کشور، تفاوت مصارف جو دوسر و جو پرک چیست؟ خواص غذایی جو دوسر و جو پرک چیست و خریداران این محصولات، چه صنایع و افرادی هستند؟ منظور از محصولات غیرتراریخته چیست و چرا تهیه این گونه محصولات در جامعه امروز، از اهمیت زیادی برخودار است؟ برای پاسخ به این سوال که تفاوت جو دوسر جو پرک چیست، با ما همراه باشید.

فرق جو پرک با جو دوسر پرک چیست؟

جو پرک از طریق له شدن دانه‌های جو حاصل می‌شود. این محصول سرشار از آنتی‌اکسیدان، فیبر و تیامین می‌باشد و در طب سنتی نیز جایگاه ویژه‌ای را برای خود پیدا کرده است. مصرف جو پرک برای مبتلایان به دیابت نوع ۲ و کسانی که با مشکل فشار خون دست و پنجه نرم می‌کنند، گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.

به طور کلی جو پرک سرشار از کلسیم، آهن، پتاسیم و مواد معدنی، سدیم و منگنز می‌باشد و در تهیه سوپ، نان و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. جو دوسر پرک حاصل له شدن دانه جو دوسر است. در واقع یک غذای کامل می‌باشد که برای طبخ به زمان کمی نیاز دارد و هم به صورت خام و هم به صورت پخته نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طریق جو دوسر پرک انواع صبحانه، اوتمیل، گرانولا، شیرینی و ترکیبات مغذی حاصل می‌شود که به این ترتیب باعث گسترش صنعت غذایی کشور شده است.

با توجه به توضیحات ذکر شده جو پرک و جو دوسر پرک خواص منحصر به فرد خود را دارند و در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع هر دو، محصولی فراسودمند و سودآور و در عین حال مقرون به صرفه هستند.

جو دوسر

تفاوت قیمت جو پرک و جو دوسر در بازار ایران چیست؟

تاکنون به تفاوت‌های قیمت جو پرک و جو دوسر توجه کرده‌اید؟ جو پرک از طریق فرآوری‌های انجام شده بر روی دانه جو حاصل می‌شود و درنتیجه پرک جو به دست می‌آید. این محصول در صنایع مختلفی مانند تهیه سوپ، انواع آش، سالاد الویه، نوشیدنی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. جو دوسر یکی از دانه‌های سالم و کامل  می‌باشد که به عنوان سوپرفود نیز معرفی می‌گردد. سرشار از مواد غذایی است و برای پخته شدن به زمان زیادی نیاز دارد.

با توجه به نیاز خانواده‌ها به غذا هایی که سریع آماده می شوند، این محصول کمتر محبوبیت دارد. در مجموع این دو محصول به لحاظ نوع استفاده و شکل ظاهری و ارزش غذایی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه این توضیحات، قیمت‌های متفاوتی نیز با یکدیگر خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات تفاوت قیمت جو پرک و جو دوسر در بازار ایران می‌توانید با کارشناسان مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا در تماس باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

جو دوسر

قیمت فروش جو دوسر پرک صبحانه فوری

جو دوسر پرک صبحانه فوری دارای مزیت‌های زیادی می‌باشد. این محصول سرشار از مواد غذایی است و با توجه به فراوری‌های تخصصی که بر روی آن انجام شده است، به شکل خام نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تهیه صبحانه‌های سالم و کامل نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین برای مصارف خانگی و صنایع مختلف یک محصول فراسودمند محسوب می‌شود.

تولید کنندگانی که از جو دوسر پرک صبحانه فوری استفاده می‌کنند به دنبال محصولی می‌باشند که قیمت مناسبی نیز داشته باشد تا به یک خرید اقتصادی دست پیدا کنند. مجموعه ایلیا امکان فروش جو دوسر پرک صبحانه فوری را برای این صنایع و همچنین هایپر مارکت‌ها فراهم کرده است و این محصول را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است که مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا امکان ورود دلالان و نهایتا قیمت‌های اضافی به پروسه تولید محصولات را نخواهد داد و تمامی قیمت‌ها با توجه به قیمت تمام شده محصولات، هزینه فراوری‌های کارخانه‌ای، هزینه‌های کشت و برداشت محصول و تقاضای بازار و موارد تاثیرگذار دیگر تعیین می‌شوند.

قیمت جو دوسر پرک درشت و ریز برای تولید گرانولا

گرانولا یک ترکیب جذاب برای تمام گروه‌های سنی می‌باشد که از ترکیب انواع مغزها، غلات مقوی، میوه های خشک و … تهیه می‌شود. یکی از مواد اولیه‌ای که در تولید گرانولا استفاده می‌شود جو دوسر پرک می‌باشد که با توجه به نوع صنعت و نوع تولید، جو دوسر پرک درشت و یا ریز انتخاب خواهد شد. قیمت این محصول برای تولیدکنندگان مختلف  اهمیت زیادی دارد.

در واقع به دنبال مراکز معتبر با تضمین کیفیت و قیمت هستند. یک خرید مقرون به صرفه و با کیفیت، می‌تواند باعث تولید یک صنعت سودآور برای صنایع شود. توصیه ما به تولیدکنندگان این است که اگر خریدار جو دوسر پرک با کیفیت بهداشتی و ارگانیک و با دانه‌های مرغوب می‌باشند با کارشناسان مجموعه متخصص و معتبر ایلیا در ارتباط باشند.

همچنین می توانند مشاوره‌های تخصصی و رایگان در رابطه با قیمت این محصول و نحوه خرید را از کارشناسان مجموعه دریافت کنند.

جو دوسر

فروش انواع محصولات جو دوسر غیر تراریخته

سال‌های زیادی است که تهیه محصولات غیرتراریخته اهمیت زیادی دارد، به این دلیل که سلامت مواد غذایی یکی از اهداف بزرگ صنایع غذایی کشور شده است. اگرچه محصولات تراریخته بازدهی بیشتری دارند و به لحاظ ظاهری مشتری پسند می‌باشند، اما مصرف آن‌ها باعث ایجاد بیماری‌های مزمن می‌شود.

از آن جایی که شرکت ایلیا یک مجموعه متخصص و بهداشتی در رابطه با تولید محصولات مرتبط با جو دوسر است، با کمال افتخار موفق شده است در سطح گسترده محصولاتی غیر تراریخته و سالم را تولید و عرضه نماید. این مجموعه موفق شده است انواع محصولات جو دوسر را در شرایط بهداشتی و مکانیزه فرآوری کند.

نهایتا محصولات ارگانیک و غیر تراریخته را به دست مشتریان خود برساند. محصولاتی که دچار دستکاری‌های ژنتیکی نشده‌اند و در نتیجه مصرف آن‌ها هیچگونه ضرری برای سلامت افراد ندارد. بنابراین خرید از مجموعه معتبری مانند شرکت ایلیا می‌تواند ایده آل‌ترین گزینه برای خریدارانی همچون صنایع تبدیلی، هایپر مارکت‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و … باشد. این مجموعه امکان فروش آسان با عقد قرارداد را فراهم کرده، بنابراین این تمام معاملات با ضمانت خرید و کیفیت همراه می‌باشد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *