جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

طرز تهیه اوتمیل با دانه چیا + فروشگاه عرضه پرک کیلویی

جو دوسر پخته

اطلاعات مربوط به طرز تهیه اوتمیل با دانه چیا + فروشگاه عرضه پرک کیلویی را چگونه دریافت کنیم؟ دسرهای مختلف اوتمیل را چگونه آماده کنم؟ اوتمیل را تا چه هنگام می‌توان در یخچال نگه داشت؟

اطلاعات مربوط به تمامی این سوال‌ها و روش‌های تهیه اوتمیل خوشمزه را در این مطلب دنبال کنید و با اوتمیل غذاهایی بسیار مقوی و خوشمزه آماده کنید.

طرز تهیه پودینگ جو دوسر و دانه چیا برای لاغری

پودینگ یا همان دسر جو دوسر و دانه چیا سرشار از مغذی جات و آنچه بدن نیاز دارد و از طریق مواد غذایی تامین می‌شود را داراست.

جو دوسر که خود مملو از پروتئین‌ها و ویتامین‌ها و فیبر و ریز مغذی‌های مفید می‌باشد در هنگام ترکیب شدن با دانه چیا مغذی تر شده و امگا ۳ و ۶ نیز به آن اضافه می‌شود.

به علاوه جو دوسر و دانه چیا هر دو مواد غذایی گیاهی و بسیار مفیدی می‌باشند که به لاغری کمک فراوانی می‌کنند.

جو دوسر علاوه بر گیاهی بودن و نداشتن شکر فیبری دارد که سیری شما را برای چندین ساعت تضمین می‌کند. به علاوه دیگر نیازی به خوردن کالری اضافی و غذاهای چرب ندارید.

همچنین این فیبر هضم جو دوسر را نیز آسان کرده است و مشکل گوارشی به وجود نخواهد آورد.

این وعده غذایی خوش طعم و مفید را می‌توانید با مخلوط کردن جو دوسر و شیر و دانه چیا آماده کنید. همچنین می‌توانید از ماست‌های خامه‌ای به جای شیر استفاده کنید و از طعم و مزه آن لذت ببرید.

جو دوسرطرز تهیه دسر اوتمیل برای لاغری

برای لاغری خوردن اوتمیل از آن جهت توصیه می‌شود که شکر نداشته و چربی کمی نیز دارد و کالری اضافی به بدن شما نمی‌دهد.

علاوه بر آن مغذی بودن جو دوسر باعث می‌شود که تمامی نیازهای بدن را جبران کند. از لحاظ پروتئین و ویتامین و آهن و کلسیم و منیزیم و منگنز و روی و فسفر نیز بدن شما را تامین می‌کند.

در دسرهای لاغری معمولا از دانه چیا نیز استفاده می‌شود که مانند جو دوسر گیاهی بوده و هیچ گونه شکر و چربی ندارد.

این دسر لاغری با مخلوط کردن جو دوسر و شیر کم چرب و دانه چیا و اگر علاقه داشتید افزودن سیب و دارچین در مخلوط کن به دست می‌آید. پس از مخلوط کردن نیز می‌توانید آن را میل کنید.

اگر علاقه نداشتید می‌توانید دانه چیا و سیب را حذف کرده و تنها جو دوسر و شیر را مخلوط کنید که خود به تنهایی یک وعده کامل است. در صورت عدم دسترسی به مخلوط کن نیز مواد اولیه خود را در ظرفی ترکیب کرده و میل کنید.

در این ترکیب همچنین می‌توانید ماست ایسلندی و یا یونانی را با جو دوسر مخلوط کنید و از طعم خامه‌ای آن لذت ببرید.

طرز تهیه اوتمیل یخچالی با دانه چیا

طرز تهیه اوتمیل یخچالی با دانه چیا به صورت سرد بوده و به عنوان صبحانه، عصرانه و میان وعده مورد استفاده قرار مبی‌گیرد.

این اوتمیل مواد مغذی دارد که نسبت به مواد غذایی دیگر بسیار برتری دارد. به علاوه سرشار از انواع ویتامین‌های مختلف، آهن، فیبر، پتاسیم، کلسیم و پروتئین می‌باشد.

حداقل زمان نگهداری اوتمیل در یخچال ۲ ساعت می‌باشد. نهایت نگهداری آن قبل از میل کردن نیز از شب قبل تا صبح روز بعد برای سرو کردن صبحانه است.

دانه چیا و جو دوسر پرک و شیر را درون ظرف و یا در مخلوط کن ریخته و ترکیب کنید. سپس آن را در یخچال گذاشته و برای وعده مورد نظر خود میل کنید.

جو دوسرمدت زمان نگهداری اوتمیل در یخچال

پس از آماده سازی اوتمیل به صورت گرم و یا سرد شما می‌توانید آن را تا یک هفته در یخچال و درون ظرفی با درب محکم بگذارید.

اگر بخواهید آن را بیشتر نگهداری کنید نیز می‌توانید تا شش ماه به صورت فریز شده نگه دارید. برای استفاده از آن نیز می‌توانید آن را از یخچال بیرون آورده و کمی در مایکروویو بگذارید تا گرم شود.

پس از گذشت این مدت زمان و قرار داشتن اوتمیل در یخچال این ماده غذایی همچنان مواد معدنی خود را حفظ کرده و باعث حفظ سلامت بدن می‌شود.

دانه چیا و جو دوسر برای لاغری

رعایت کردن رژیم لاغری نیاز به خوردن غذاهایی دارد که تا بیشترین حد ممکن چربی و شکر بسیار پایینی داشته باشند.

دانه چیا و جو دوسر دو نوع از این مواد غذایی هستند که کاملا گیاهی بوده و فاقد شکر هستند. به علاوه از لحاظ چربی نیز نزدیک به صفر می‌باشند. به همین دلیل اولین پیشنهاد غذای رژیمی برای لاغری توسط متخصصان و پزشکان تغذیه جو دوسر و دانه چیا می‌باشد.

برای تهیه نیز جو دوسر پرک و شیر و دانه چیا را در مخلوط کن بریزید و پس از میکس شدن به صورت کامل آن را میل کنید.

طرز تهیه جو دوسرطرز تهیه فرنی اوتمیل با شیر برای کودکان

فرنی اوتمیل به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان به رشد کودک شما کمک می‌کند. همچنین بدن او را از لحاظ مواد معدنی و پروتئین و ویتامین‌ها تامین می‌کند.

اگر کودک شما به پروتئین‌های گوشتی علاقه ندارد نگران نباشید زیرا می‌توانید اوتمیل را جایگزین انواع پروتئین‌ها کنید که یک غذای پروتئینی کامل است.

از سن ۱ سالگی به بعد شما می‌توانید این فرنی را برای کودک خود با شیر آماده کرده و کمی جو دوسر پرک به آن اضافه کنید. سپس اجازه دهید جو دوسر به خوبی پخته شود.

فروشگاه عرضه پرک کیلویی

انواع پرک جو دوسر دو نوع داخلی و خارجی می‌باشد که ترجیح ما بر مصرف نمونه‌های خارجی به دلیل کیفیت بالاتر است.

در هنگام خرید، مرغوبیت دانه‌های پرک و اندازه آن‌ها و داشتن مجوزهای بهداشت و نداشتن دانه محصولات دیگر و خاک های اضافی در بسته‌بندی اهمیت دارد.

همچنین قیمت نمونه‌های وارداتی به دلیل هزینه‌های گمرک بیشتر بوده و هر دو نوع پرک هزینه‌های فرآوری و حمل و نقل را به دنبال دارند که اگر از واسطه‌ها خرید کنید قیمت آن چندین برابر خواهد شد.

برای خرید مستقیم اوتمیل روسی از وارد کننده مستقیم با قیمتی به صرفه به صفحه فروش ما مراجعه کرده و پس از استعلام قیمت‌ها و مشاهده قیمت‌های استثنایی خرید خود را انجام دهید.

درباره هزینه‌های آن نیز نگران نباشید زیرا شرکت ایلیا با داشتن نمایندگی‌های مختلف در شهرهای ایران آن را با قیمتی عالی به دست شما خواهد رساند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *