جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

آموزش 3 مدل جو دوسر با شیر + قیمت پرک

طرز تهیه جو دوسر

آیا به دنبال آموزش 3 مدل جو دوسر با شیر + قیمت پرک هستید؟ آسان‌ترین روش‌های پخت جو دوسر و اطلاعات تغذیه‌ای آن را در این صفحه بخوانید و از تهیه آسان آن به همراه طعم بی‌نظیر، لذت ببرید.

جو دوسر خوشمزه

از جو دوسر به عنوان صبحانه یا میان وعده بسیار آسان و خوشمزه یاد می‌شود. جو دوسر را با هر نوع شیر که به آن علاقه دارید؛ بپزید. حتی می‌توانید از شیر بادام یا شیر سویا نیز استفاده کنید.

افزودن شیر باعث افزایش کلسیم و پروتئین برنامه غذایی شما می‌شود. جو دوسر را می‌توانید روی اجاق گاز یا مایکروویو درست کرده و یا جو دوسر یک شبه فوری را امتحان کنید.

همچنین می‌توانید برای طعم دلپذیرتر از انواع توت‌ها، ماست یونانی، عسل یا میوه‌های تازه استفاده کنید.

آموزش جو دوسر با شیر روی اجاق گاز

1 فنجان از شیر دلخواه را در قابلمه ریخته و روی اجاق گاز بگذارید و سپس با حرارت زیاد بجوشانید. اگر به لاکتوز حساسیت دارید؛ شیر بادام، سویا، جو دوسر و یا نارگیل را امتحان کنید.

1 فنجان جو دوسر را در شیر مخلوط کرده و هم بزنید. برای طعم بهتر کمی نمک نیز اضافه کنید.

حرارت را ملایم کنید تا جو دوسر کاملا پخته و هر دقیقه هم بزنید که به طور یکنواخت بپزد. اگر از جو دوسر فوری استفاده می‌کنید؛ آن را 1 دقیقه، و اگر از جو دوسر پرک فوری استفاده می‌کنید، آن را به مدت 5 دقیقه و بلغور جو دوسر را 20 دقیقه بپزید.

پس از پخته شدن، اجازه دهید 3 دقیقه بیرون بماند تا خنک شود. سپس با میوه‌های دلخواه آن را سرو کنید.

جو دوسرآموزش جو دوسر با شیر در مایکروویو

1 فنجان شیر و 1 فنجان جو دوسر را در یک ظرف مناسب ترکیب کنید و هم بزنید. از نوع شیر مناسب برای خود استفاده کنید. شیر پرچرب طعم خامه‌ای به جو دوسر داده و شیر کم‌چرب طعم سبک‌تری به جو دوسر می‌دهد.

نمک نیز افزوده و جو دوسر را به مدت 1 تا 5 دقیقه در مایکروویو قرار دهید. جو دوسر فوری را به مدت 2/1 دقیقه و جو دوسر پرک فوری را به مدت 2 الی 3 دقیقه و بلغور جو دوسر را به مدت 5 دقیقه اجازه دهید بپزد.

 سپس جو دوسر پخته شده را از مایکروویو خارج کرده و با قاشق هم بزنید. جو دوسر را بگذارید تا با دمای خارج از ماکروویو خنک شود.

جو دوسر یک شبه

2 فنجان شیر و 1 فنجان جو دوسر را در ظرفی در بسته بریزید. می‌توانید از شیر پرچرب برای طعم خامه‌ای یا از شیر کم چرب برای طعم و بافتی سبک‌تر استفاده کنید.

سپس جو دوسر و شیر را کاملاً هم بزنید تا یکنواخت شود. جو دوسر را که ته ظرف است حتما هم بزنید و یا در آن را محکم بگذارید و ظرف را تکان داده تا مخلوط شود.

ظرف خود را یک شب در یخچال نگهداری کنید. جو دوسر را به مدت یک شب یا 8 ساعت، اجازه دهید در یخچال بماند. صبح روز بعد از این صبحانه مغذی لذت ببرید. اگر به صبحانه‌های گرم علاقه دارید می‌توانید آن را گرم نمائید.

طرز پخت جو دوسربهترین ایده‌های پخت جو دوسر

اگر می‌خواهید طعم جدیدی را امتحان کنید؛ جو دوسر را با میوه و آجیل‌های مورد علاقه خود بپزید. میوه‌ها و آجیل‌ها را باید را خرد کنید و روی غذای جو دوسر خود قرار دهید.

ترکیب انواع توت و سیب واقعا خوش طعم و خوشمزه است. همچنین موز حلقه شده نیز شیرینی طبیعی را به جو دوسر شما می‌دهد.

استفاده از عسل نیز انتخاب خوبی است. از این شیرین کننده طبیعی به طور یکنواخت روی جو دوسر بریزید تا طعمی بسیار خوشمزه و شیرین به آن بدهد.

قیمت پرک ریز و درشت وارداتی جو دوسر

در بین محصولات جو دوسر در ایران، انواع پرک آن به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است. پرک جو دوسر به دو نوع پرک ریز فوری یا صبحانه و پرک درشت تقسیم می‌شود.

برند دانیما بزرگترین واردکننده جو دوسر در کشور است و انواع محصولات جو دوسر را با کیفیت عالی و ارگانیک در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برای خرید این محصولات خوش طعم و سالم در بسته‌بندی‌های متنوع می‌توانید به صفحه فروش مراجعه کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *