جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

روش تهیه اوتمیل رژیمی + خرید بدون واسطه

جو دوسر

روش تهیه اوتمیل رژیمی + خرید بدون واسطه را از کدام سایت معتبر اطلاع یابیم؟ تاثیر اوتمیل در رژیم چیست؟ آیا می‌توان با اوتمیل نان رژیمی پخت؟

اگر شما نیز به دنبال یک رژیم کاربردی هستید و سوالاتی از این قبیل دارید ادامه این مطلب را دنبال کنید و پاسخ سوالات خود را با توجه به منابع معتبر دریافت کنید.

طرز تهیه بیسکوئیت اوتمیل رژیمی

بیسکوئیت رژیمی که با جو دوسر پرک فوری یا همان اوتمیل آماده می‌شود عاری از گلوتن است. بنابراین برای افرادی که نمی‌توانند گلوتن را تحمل کنند و به گندم نیز حساسیت دارند بسیار مناسب است.

این بیسکوئیت همچنین از نظر مواد مغذی غنی بوده و افرادی که آن را مصرف می‌کنند دیگر کمبود مواد مغذی و پروتئین و ویتامین و کلسیم و آهن و …. نخواهند داشت.

مصرف آن همچنین جایگزین خوبی برای خوراکی‌های مضر بوده و آماده کردن آن نیز بسیار آسان می‌باشد. جو دوسر پرک خود یک ماده غذایی گیاهی بوده که هنگامی که در بیسکوئیت استفاده می‌شود نیز این ویژگی و مواد مغذی خود را حفظ می‌کند.

تنها کافی در مواد بیسکوئیت خود یعنی آرد و کره و شکر و وانیل و تخم مرغ و نمک، از ۲ پیمانه جو دوسر استفاده کرده و آن را آماده کنید.

نکته قابل توجه آن است که در هنگام خرید جو دوسر برای تهیه بیسکوئیت رژیمی باید بررسی کنید که دارای شکر اضافی و افزوده نباشد.

البته خود جو دوسر عاری از شکر می‌باشد اما ممکن است شرکت ها به آن شکر و یا عسل اضافه کرده باشند.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل رژیمی برای یک نفر

تهیه اوتمیل رژیمی برای یک نفر نیاز به دو ماده اولیه یعنی جو دوسر پرک و شیر دارد که برای کاهش وزن گاهی به جای شیر از آب استفاده می‌شود. به خاطر داشته باشید که همیشه میزان مایعات استفاده شده باید دو برابر مقدار جو دوسر پرک باشد.

برای یک نفر نیز از ۱ پیمانه جو دوسر و ۲ پیمانه مایعات استفاده کنید‌. جو دوسر و مایعات انتخابی خود را درون قابلمه ای مناسب ریخته و با حرارت متوسط بپزید.

پس از جذب مایع توسط جو دوسر گاز را خاموش کرده و کمی اجازه دهید تا سرد شود. سپس آن را با ادویه‌های مورد نظر از جمله نمک و دارچین میل کنید.

انواع نان رژیمی با اوتمیل

اوتمیل یا جو دوسر پرک ریز که فاقد شکر و نمک می‌باشد و چربی کمی نیز دارد؛ خود یک ماده غذایی رژیمی محسوب می‌شود. که مراحل فرآوری را طی کرده و به آرد جو دوسر تبدیل می‌شود.

از این آرد در صنایع مختلف استفاده شده و نان و بیسکوئیت و کلوچه و شیرینی و ماکارانی و ….. تولید می‌شود.

همچنین در مصارف خانگی نیز علاوه بر جایگزینی به جای آرد گندم و سایر آردها در غذاهای مختلف و کیک و کوکی‌های خانگی، با آن انواع نان‌های خوشمزه و رژیمی آماده می‌شود که ارزش غذایی و مواد معدنی بالایی نیز دارند.

این نان‌ها که بافت بسیار نرم و خوبی نیز دارند می‌توانند نان سنتی، نان‌های صنعتی، نان های ساندویچی و یا نان‌های تست باشند. برای تهیه آن نیز مانند نان‌های دیگر عمل کنید و تنها آرد جو دوسر را جایگزین آرد گندم و … کنید.

این آرد که گیاهی و فاقد گلوتن نیز بوده است برای سلیاکی‌ها و دارندگان حساسیت به گلوتن بسیار مفید است و مشکلی برای آن‌ها به وجود نمی آورد.

به علاوه اگر با این آرد، کوکی، بیسکوئیت، کیک و شیرینی بپزید نیز می‌توانند با خیال راحت نوش جان کنند.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل رژیمی با موز

افزودن موز به اوتمیل کالری بالاتری به آن می‌دهد که در رژیم‌های افزایش وزن و بدنسازی به خوبی از آن بهره برده می‌شود. همچنین طعم خوب و مواد مغذی که موز به اوتمیل اضافه می‌کند باعث محبوبیت استفاده از آن شده است.

اما اگر قصد داشتن رژیم لاغری با اوتمیل را دارید بهتر است که به جای موز از سیب و دارچین استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید در کوتاه مدت نتیجه بگیرید نیز به جای شیر در اوتمیل از آب استفاده نمایید.

برای تهیه اوتمیل با موز ابتدا ۱ پیمانه جو دوسر پرک و ۲ پیمانه شیر را آماده کنید که در رژیم لاغری باید ۲ پیمانه آب داشته باشید.

پس از پخت این دو با یکدیگر موزهای حلقه شده را اضافه کنید و اگر در رژیم لاغری هستید نیز سیب و دارچین را اضافه کنید.

در رژیم‌های افزایش وزن و بدنسازی همچنین می توانید از مغزها و دانه‌هایی مانند گردو و پسته و بادام و …. استفاده کنید و یا به اوتمیل خود در صورت علاقه داشتن عسل و یا خرما اضافه کنید.

طرز تهیه اوتمیل رژیمی با آب

در رژیم‌های لاغری جو دوسر پرک را باید با آب بپزید که کالری کمتری داشته باشد و زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید. در این نوع رژیم‌ها اگر بدن شما غذاهای مفید و ضروری خود را دریافت نکند دچار ضعف شده و کمبود مواد مغذی را مشاهده خواهید کرد.

بنابراین شما نباید مقدار غذای خود را کم کنید و یا از غذاهای کم ارزش استفاده کنید. جو دوسر یکی از مواد غذایی است که سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن است.

به علاوه همه نیازهای شما را برطرف کرده و لاغری شما همراه با ضعف نخواهد بود و تناسب اندام را نیز به همراه دارد.

جو دوسر در مایکروویوخرید بدون واسطه اوتمیل

برای آنکه خرید اوتمیل با قیمت مناسب صورت بگیرد باید واسطه‌ها را حذف کرد. یعنی شما باید اوتمیل وارداتی خریداری کنید که مرغوبیت آن نسبت به محصولات ایرانی ترجیح داده می‌شود و این محصول را از وارد کننده مستقیم آن خریداری کنید.

واسطه‌ها باعث می‌شوند که هر کدام سود خود را به آن افزوده و قیمت محصول بسیار گران‌تر باشد. در کل، قیمت اوتمیل وارداتی به دلیل هزینه‌های صرف شده برای وارد کردن محصول و حمل و نقل آن بیشتر خواهد بود.

اما با توجه به مرغوبیت بالاتر و بسته‌بندی شکیل و تمیز بودن محصول و اندازه درشت دانه‌های آن، خرید این محصول بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

شرکت ایلیا تنها وارد کننده این محصول است که اقدام به فروش آن به صورت بسته‌بندی‌های مختلف با قیمتی باور نکردنی و پایین در صفحه فروش خود کرده است. برای خرید و مشاهده تفاوت‌های قیمتی و کیفیتی به صفحه ما مراجعه کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *