جو دوسر پرک فوری

بهترین دستور پخت جو دوسر فوری

جو دوسر

بهترین دستور پخت جو دوسر فوری چگونه است؟ آیا به دنبال بهترین دستور پخت جو دوسر فوری هستید؟ ما به شما دستور پختی 2 دقیقه‌ای و سالم و خوشمزه ارائه خواهیم کرد.

آیا جو دوسر فوری غذایی سالم است؟

برخی از انواع جو دوسر فوری ممکن است حاوی قندهای افزودنی باشد. بنابراین هنگام خرید آن، به برچسب ارزش غذایی توجه کنید. جو دوسر یک گزینه ایده‌آل و صبحانه‌ای گیاهی و بدون گلوتن می‌باشد. همچنین شما می‌توانید کره آجیل، زغال اخته، موز برش‌شده و آجیل خرد شده به آن اضافه کنید.

مواد اولیه تهیه جو دوسر فوری

  • 2 فنجان جو دوسر فوری
  • 3 فنجان آب
  • میوه خشک مانند کشمش، سیب خرد شده یا زردآلو
  • آجیل خرد شده
  • 1 قاشق غذاخوری دارچین و نمک آسیاب شده

جو دوسربهترین دستور پخت جو دوسر فوری

برای تهیه جو دوسر فوری، ابتدا جو دوسر، میوه‌های خشک، آجیل و دارچین را کاملا با هم مخلوط کنید. سپس در یک کاسه مناسب برای مایکروویو بریزید. آب را اضافه کرده و هم بزنید.

 کاسه را در مایکروویو بگذارید و به مدت 2 دقیقه با حرارت بالا بپزید تا جو دوسر نرم شود. کاسه را از مایکروویو بیرون آورده و نمک را به اندازه دلخواه اضافه کنید. روی آن را نیز می‌توانید با آجیل و برش‌های میوه تازه تزئین کنید.

قیمت خرید جو دوسر فوری صبحانه

برای خرید محصول جو دوسر فوری باید به شرکت عرضه‌کننده توجه ویژه‌ای داشته باشید. جو دوسر فوری غیر تراریخته را می‌توانید از واردکننده این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید.

برای خرید این محصول رژیمی از صفحه فروش این سایت اقدام نموده و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نمایید. محصولات وارداتی این مجموعه غیر تراریخته بوده و تمامی مجوزات بهداشتی و سلامتی را دارد. جو دوسر پرک صبحانه در بسته‌بندی‌هایی کیلویی برای مصارف خانگی با برند دانیما عرضه می‌گردد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *