جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

طرز پخت اوتمیل با دانه چیا + خرید اینترنتی

جو دوسر

طرز پخت اوتمیل با دانه چیا + خرید اینترنتی آن را از کجا مطلع شویم؟ چگونه اوتمیل را به روش‌های مختلف آماده کنیم؟ اوتمیل یخچالی چگونه تهیه می‌شود؟ برای آموزش‌های متنوع و خوشمزه اوتمیل ما را همراهی کنید.

صبحانه با جو پرک و دانه چیا

در سال‌های اخیر به دلیل افزایش آگاهی انسان‌ها نسبت به مصرف غذاهای گیاهی و سالم جو دوسر پرک و دانه چیا در میان مردم محبوبیت و جایگاه خود را پیدا کرده‌اند.

آن‌ها در واقع از اینکه جو دوسر پروتئین‌هایی دارد که می‌تواند تمام نیاز بدن به پروتئین را برطرف کند و دارای ویتامین‌ها و فیبر و پتاسیم و کلسیم و آهن و منیزیم نیز می‌باشد اطلاع پیدا کرده‌اند.

افزودن دانه چیا به جو دوسر نیز این غذای گیاهی را کامل‌تر کرده و به آن امگا ۳ و فیبر و پتاسیم اضافه می‌کند. ترکیب این دو در وعده صبحانه باید با استفاده از شیرهای گیاهی، شیر کم چرب یا پرچرب صورت بگیرد.

پس از مخلوط کردن آن‌ها شما در کمترین زمان ممکن یک صبحانه با ارزش غذایی بسیار بالا دارید.

جو دوسرطرز تهیه پودینگ جو دوسر و دانه چیا برای لاغری

در کاهش وزن و لاغری از غذاهای گیاهی استفاده شود. اما تامین پروتئین‌ها و ویتامین‌های موردنیاز بدن را نیز نباید نادیده بگیرید. جو دوسر در واقع یک پروتئین کامل گیاهی است که رژیم لاغری بسیار موثر واقع شده است.

به طوری که پزشکان و متخصصان تغذیه نیز برای لاغری خوردن جو دوسر را پیشنهاد می‌کنند. ترکیب جو دوسر با دانه چیا نیز در رژیم‌های کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در واقع دانه چیا نیز کاملا گیاهی بوده و در کاهش وزن موثر است. برای درست کردن یک دسر و اسموتی خوشمزه شما علاوه بر جو دوسر پرک و دانه چیا به شیر، موز یا توت فرنگی، عسل یا خرما، گردو یا بادام و پسته نیز نیاز دارید.

مرحله بعد یعنی تهیه آن نیز بسیار آسان بوده است. یعنی تنها کافیست تمامی موارد گفته شده را در مخلوط کن بریزید و آماده کنید و از طعم آن لذت ببرید.

طرز تهیه اوتمیل یخچالی با دانه چیا

اوتمیل یخچالی به ترکیب شیر و جو دوسر پرک می‌گویند که برای حداقل دو ساعت و حداکثر یک شبانه روز در یخچال بماند.

یعنی شما باید ۲ فنجان شیر را به همراه ۱ فنجان جو دوسر پرک فوری مخلوط کنید. سپس درون ظرفی با درب محکم قرار دهید و برای ۲ ساعت در یخچال نگهداری کنید و سپس میل کنید.

البته اگر برای صبحانه آن را آماده می‌کنید می‌توانید آن را از شب درون یخچال گذاشته و صبح میل کنید. باقیمانده آن را نیز می‌توانید به مدت یک هفته در یخچال بگذارید و پس از آن بدون هیچ‌گونه اثری از فاسد شدن استفاده کنید.

اگر آن را در فریزر نیز نگه‌داری کنید می‌توانید پس از ۶ ماه نیز از آن با خیال راحت به صورت سرد و یا گرم استفاده کنید.

جو دوسر پختهدانه چیا و جو دوسر برای لاغری

دانه چیا و جو دوسر هر دو دارای فیبر بالایی می‌باشند. از این رو خوردن فیبر در رژیم‌های لاغری موثر می‌باشد و باعث تامین سیر بودن شما در حین روز می‌شود و در نتیجه شما غذاهای اضافی و پرکالری مصرف نخواهید کرد.

به علاوه جو دوسر و فیبر پروتئین‌های گیاهی هستند که با خوردن آن‌ها آنچه بدن شما نیاز دارد تامین می‌شود. رژیم لاغری به حذف شکر و چربی بالا نیز نیاز دارد که جو دوسر و دانه چیا دارای این موارد نمی‌باشند و از این نظر نیز در لاغری بسیار کمک کننده است.

تهیه این اوتمیل برای لاغری برای ۱ نفر به جو دوسر پرک به میزان ۱ فنجان و شیر کم چرب به مقدار ۲ فنجان و نصف فنجان نیز دانه چیا نیاز دارد.

شما می‌توانید تمام این مواد اولیه را در مخلوط ریخته و ترکیب کنید یا خودتان آن‌ها را درون ظرف ریخته و کمی هم بزنید و میل کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای چاقی

چاقی که با خوردن وعده‌های غذایی بیشتر بدون توجه به ارزش غذایی آن‌ها به وجود بیاید قطعا گزینه مدنظر شما نخواهد بود. افزایش وزن باید همراه با تناسب اندام باشد نه چربی‌های اضافی.

اگر شما نیز این مسئله را تائید می‌کنید باید به دنبال غذاهایی باشید که پروتئین و ویتامین بالایی داشته باشد. به علاوه کالری خوبی نیز به بدن شما بدهند و چربی‌های ناسالم و شکر اضافی نیز نداشته باشند که باعث به هم خوردن تناسب اندام شما شود.

جو دوسر و شیر که ترکیب آن‌ها اوتمیل را به وجود می‌آورد تنها برای رژیم چاقی کافی هستند.

اما برای جذب پروتئین و مغذی‌جات دیگر می‌توانید از حلقه‌های موز و آجیل‌های پروتئینی مانند گردو و بادام خرد شده و حتی خرما و کره بادام زمینی نیز بر روی جو دوسر پخته شده با شیر خود استفاده کنید.

سپس این ترکیب بسیار خوش طعم را برای انواع وعده‌های غذایی صبح و یا ظهر و شب یا میان وعده‌ها استفاده کنید و لذت ببرید.

جو دوسرخرید اینترنتی اوتمیل بسته‌بندی ارزان

قیمت پایین و کیفیت خوب دو رکن مهم در هر خریدی هستند. امروزه با توجه به اینکه اکثر مردم خرید خود را به صورت اینترنتی و بسیار راحت انجام می‌دهند باید به مواردی توجه داشته باشند تا بتوانند متوجه شوند که محصولی که خریداری کرده‌اند با کیفیت است یا خیر.

اولین مورد بررسی بهداشتی بودن محصول و داشتن سیب سلامت است. مورد بعدی دانه‌بندی درشت و مرغوب محصول و حجم مناسب آن است که در عکس بسته‌بندی‌ها مشخص می‌شود.

مورد آخر نیز خلوص محصول و نداشتن آلودگی است که این آلودگی می‌تواند دانه مواد غذایی دیگر و یا خاک و وجود حشرات باشد.

در مورد قیمت نیز مهم‌ترین نکته این است که فروشنده چندمین واسطه برای فروش اوتمیل است. به علاوه هزینه‌های وارد کردن محصول و تبدیل جو دوسر با پوست به پرک آن و هزینه‌های ارسال را چگونه و با چه سودی محاسبه می‌کند.

شرکت ایلیا از آن جهت که دغدغه شما خریداران عزیز را مهم می‌شمارد این محصول را با بهترین شرایط در صفحه خرید اینترنتی خود به فروش می‌رساند. جهت خرید و مقایسه قیمت‌ها برای اطمینان از نازل‌ترین قیمت به صفحه خرید ما مراجعه نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *