آرد جو دوسر

خرید و فروش آرد کامل جو دوسر سبوس دار عمده

جو دوسر

آیا می‌دانید خرید و فروش آرد کامل جو دوسر سبوس‌دار عمده از چه طریق ممکن است؟ آرد جو دوسر سبوس دار برای چه مصارفی کاربرد دارد؟

تهیه انواع نان صنعتی و سنتی با استفاده از فراورده‌های جو دوسر، چه ویژگی و چه خواصی دارد؟ برای تهیه آرد جو دوسر سبوس‌دار به کدام مجموعه مراجعه کنیم؟

آرد کامل جو دوسر چیست

آرد کامل جو دوسر یک محصول با ارزش غذایی بالا است که از انواع جو دوسر تهیه می‌شود. می‌توان گفت سبوس این ماده غذایی به طور کامل حفظ می‌گردد و دارای رنگ تیره متمایل به قهوه‌ای می‌باشد. به طور کلی آرد کامل جو دوسر یک غله پرخاصیت محسوب می‌شود که در انواع غذاهای متفاوت قابل استفاده می‌باشد.

این آرد در برگیرنده تمام خواص غذایی دانه جو می‌باشد و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به این که دانه‌های جو دوسر منبع غنی از ویتامین، مواد‌معدنی و فیبر و همچنین ویتامین‌های گروه ب می‌باشد، از ایجاد یبوست و اسهال جلوگیری می‌کند و یکی از دشمن‌های اصلی بیماری سرطان محسوب می‌گردد.

محصولات تهیه شده از آرد جو دوسر به دلیل دارا بودن سبوس بالا برای مدت بیشتری ماندگاری دارند، بنابراین برای تهیه خوراکی‌هایی مانند کیک، شیرینی و کلوچه گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

تیره بودن رنگ این آرد به دلیل سبوس آن است، پس هرچه تیره‌تر باشد نشان دهنده این است که مقدار سبوس بیشتری دارد. در مجموع می‌توانیم بگوییم که این آرد، یکی از کامل‌ترین انواع آرد در تمام دنیا می‌باشد.

 

جو دوسر

 

طبع سبوس جو دوسر برای یبوست

جو دوسر یک دانه با ارزش غذایی بالا است که در طب سنتی جایگاه ویژه‌ای دارد. با توجه به بررسی‌های انجام شده در طب سنتی، گفته شده طبع جو دوسر نه سرد است و نه گرم، در واقع طبع معتدلی دارد و البته برخی بر این باورند که تا حدی دارای طبع خشک می‌باشد.

همانطور که می‌دانید یبوست یکی از مشکلات مربوط به دستگاه گوارش می‌باشد و در اثر عدم مصرف مواد حاوی فیبر، مصرف کم آب و مصرف کم میوه و … به وجود می‌آید. از جمله راه‌های رفع یبوست می‌توان به مصرف سبوس جو دوسر اشاره کرد. این محصول گلوتن ندارد و در درمان یبوست بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

همچنین فیبر موجود در دانه جو دوسر در بهبود روند دستگاه گوارش کمک می‌کند و طبیعتاً باعث از بین رفتن یبوست می‌شود. به طور کلی سبوس جو دوسر لایه بیرونی جو دوسر می‌باشد که سرشار از آهن، منیزیم، فیبر، پروتئین، ویتامین‌های گروه ب، فولات و … است.

بنابراین برای بهبود دستگاه گوارش و برای رفع یبوست گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. بنابراین در هنگام بروز این مشکل می‌توانید از معجون‌ها و همچنین آش و سوپ‌هایی که از سبوس جو دوسر تهیه می‌شوند استفاده کنید.

طریقه مصرف سبوس جو دوسر

همانطور که می‌دانید سبوس جو دوسر سرشار از منگنز و ویتامین‌های گروه ب می‌باشد و برای  مشکل یبوست، بهبود دستگاه گوارش، تقویت مو، برای بیماران مبتلا به دیابت و … بسیار مفید است. همچنین مصرف آن باعث شفافیت پوست می‌گردد و به همین دلیل بهتر است در سبد غذایی روزانه قرار بگیرد.

این ماده غذایی که باعث رفع یبوست و کاهش کلسترول خون می‌گردد به روش‌های مختلفی قابل استفاده است. می‌توان سبوس جو دوسر را در داخل آب حل کرد و قبل از هر وعده غذایی مصرف کنید.

این ماده غذایی قابلیت استفاده در انواع سوپ، آش و خورشت را دارد و در صنایع تبدیلی در تهیه انواع بیسکویت، کیک و همچنین خمیر پیتزا استفاده می‌شود. ترکیب سبوس جو در سالاد یک ترکیب محبوب خواهد بود.

 

جو دوسر

 

سبوس جو دوسر برای لاغری و چاقی

آرد جو دوسر سبوس دار یک گزینه بسیار فوق‌العاده برای لاغری می‌باشد. این موضوع به دلیل سرشار بودن از فیبر است، بنابراین پس از مصرف باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و به روند کاهش وزن کمک بسزایی می‌کند.

در واقع فیبر محلول در این غله می‌تواند تا ۳۰ برابر وزن خود را آب مصرف کند، به این ترتیب حجیم می‌شوند و بخش زیادی از معده را پر می‌کنند و در کنار این موضوع کمبود‌ های متفاوت از نظر ویتامین و املاح را تامین می‌نماید.

برای کسانی که مشکل دیابت دارند و یا از کلسترول بالا رنج می برند، یک غذای مناسب برای قرارگیری در رژیم‌های لاغری محسوب می‌شود. به این ترتیب مصرف سبوس جو دوسر در ترکیب با آب به‌طور روزانه می‌تواند به روند کاهش وزن کمک کند.

خرید آرد جو دوسر عمده برای تولید نان

یکی از انواع نان که از زمان‌های گذشته در سفره ایرانی‌ها وجود داشته است نان جو می‌‌باشد که از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. نان جو دوسر سرشار از فیبر می‌باشد و می‌تواند مشکلات گوارشی را رفع نماید. از آنجایی که فاقد گلوتن می‌باشد بیماران مبتلا به سلیاک می‌توانند از مصرف آن لذت ببرند.

نان تهیه شده از جو دوسر انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و باعث از بین رفتن حس خستگی می‌شوند. انواع نان از جو دوسر تهیه می‌گردد و در صنایع متفاوت و همچنین تهیه نان‌های سنتی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین نانواها و تولیدکنندگان صنایع تبدیلی برای تهیه جو دوسر باید به مراکز معتبر مراجعه نمایند تا این محصول را با کیفیت بالا در اختیار آنها قرار بدهد. مجموعه ایلیا فراوری‌های مورد نیاز بر روی جو دوسر و تبدیل آن به آرد را با دستگاه‌ها و تجهیزات مکانیزه و بهداشتی انجام می‌دهد و محصولات را با تاییدیه بهداشتی روانه بازار می‌کند.

بنابراین خریداران برای تهیه این محصول و استعلام‌ قیمت می‌توانند به راه‌های ارتباطی درج شده در سایت ایلیا مراجعه کنند و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند.

 

جو دوسر

 

قیمت سبوس جو دوسر درجه یک

یکی از نکات مهم در هنگام تهیه محصولات، قیمت آنها می‌باشد. محصولاتی مانند سبوس جو دوسر که مورد استفاده در باشگاه‌های بدنسازی، ورزشکاران و صنایع تبدیلی قرار می‌گیرد، علاوه بر این که از لحاظ داشتن سلامت اهمیت زیادی دارند، باید به لحاظ کیفی مورد بررسی قرار گرفته باشند.

مجموعه ایلیا موفق شده است محصولات مرتبط با جو دوسر از جمله سبوس جو دوسر را با کیفیت درجه‌یک و قیمت مناسب وارد بازار کند. این مجموعه اجازه ورود افراد واسطه و دلال را به مراحل تولید نمی‌دهد، بنابراین محصولات با قیمت مناسب به دست خریداران می‌رسد.

برای به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با قیمت سبوس جو دوسر با تضمین کیفی می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و با توجه به صنعت مورد نیاز خود محصول با کیفیت و با مجوز بهداشتی تهیه کنید.

خرید و فروش آرد کامل جو دوسر سبوس دار عمده و فله

صنایع متفاوت که در تهیه محصولات خود از آرد کامل جو دوسر استفاده می‌کنند این دغدغه را دارند که محصولی با‌کیفیت تهیه کنند. همچنین با عقد قرارداد و بدون ایجاد مشکل، محصولات را به صورت عمده دریافت نمایند.

مجموعه ایلیا به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش آرد کامل جو دوسر سبوس‌دار به صورت عمده و فله، موفق شده است فرآوری‌های انجام شده بر روی تمام محصولات را به صورت مکانیزه انجام بدهد. در نهایت با داشتن سیب سلامت و تاییدیه بهداشتی، محصولات را به دست خریداران برساند. این مجموعه امکان خرید اینترنتی برای تمام خریداران در سرتاسر کشور را فراهم کرده‌است.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *