آرد جو دوسر, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای کودکان + خرید آرد و پرک

اوتمیل برای کودک

اطلاعات آموزش اوتمیل برای کودکان + خرید آرد و پرک را از ما بخواهید. در این مطلب ما به شما دلایل استفاده از اوتمیل برای کودکان و دستورالعمل‌های متفاوت آن را خواهیم گفت.

طرز تهیه اوتمیل موز برای کودکان

از میان انواع اوتمیل‌ها، اوتمیل موز مقوی‌ترین و سالم‌ترین اوتمیل برای کودک است و هنگامی که کودک به ۱ سالگی برسد می‌تواند آن را مصرف کند.

البته به شرطی که موز را به خوبی له کرده و پس از پختن جو دوسر پرک به صورت کامل به آن اضافه کنید. مقدار مواد اولیه آن نیز بدین صورت است: نصف فنجان جو دوسر، ۱ فنجان شیر و نصف موز له شده.

اوتمیل در صورتی که به خوبی پخته شود و موز آن نیز له شده باشد مشکلی برای کودک پیش نخواهد آورد و به راحتی نیز هضم می‌شود به دلیل بتاگلوکانی که دارد.

علاوه بر آن مواد مغذی دارد که بدن کودک برای رشد و عملکرد به آن نیاز دارد از جمله کلسیم، منیزیم، فیبر، ویتامین، پروتئین، آهن و منگنز می‌باشد.

بنابراین می‌تواند از همان ابتدا که کودک غذاخور می‌شود به او داده شود اما اضافه کردن موز له شده و یا میوه‌های دیگر مانند سیب رنده شده باید پس از ۱ سالگی باشد.

جو دوسراوتمیل برای چاقی کودکان

کودکان در سنین مختلف و از همان ۶ ماهگی که می‌توانند غذا بخورند؛ باید از غذاهای سرشار از پروتئین و ویتامین و کلسیم و فیبر و آهن استفاده کنند که بدن به آن‌ها نیاز دارد.

جو دوسر پرک این موارد را دارا می‌باشد و فواید برای سلامت بدنی کودک شما دارد. علاوه بر آن ترکیب جو دوسر پرک شده و شیر که اوتمیل را به وجود می‌آورند نقش مهمی در چاقی و افزایش وزن کودک دارد.

این غذای خوشمزه و مفید و سالم، بافت بسیار نرمی نیز برای کودک دارد که خوردن آن را برای کودک شما لذت‌بخش می‌کند. چاقی کودک به طور مستقیمی با مصرف غذاهای سالم و نخوردن غذاهایی با ارزش غذایی پایین ارتباط دارد.

شما می‌توانید اوتمیل را در هر وعده غذایی از برنامه کودک که می‌خواهید قرار دهید و نگران هضم آن نیز نباشید زیرا فیبر جو دوسر باعث هضم سریع آن می‌شود.

اوتمیل موز و خرما برای نوزاد

هرچه مواد غذایی مفیدتری به اوتمیل خود اضافه کنید نوع مقوی‌تری از اوتمیل خواهید داشت که برای قرار گرفتن در برنامه غذایی کودک شما جایگاه بالاتری دارد.

اوتمیل موز و خرما یکی از بهترین این غذاها می‌باشد که تا قبل از ۱ سالگی توصیه نمی‌شود. اما پس از ۱ سالگی فرزندتان شما می‌توانید جو دوسر پرک فوری صبحانه را با شیر جوشانده و اجازه دهید که به خوبی نرم شود.

سپس خرما له شده و موز له شده را به اوتمیلی که پس از پخت کمی سرد شده اضافه کنید. سپس آن را برای فرزند خود سرو کنید تا با این وعده غذایی تمام آنچه بدن او به آن نیاز دارد تامین کنید.

اگر کودک شما هنوز به ۱ سالگی نرسیده است نیز می‌توانید از این غذای بسیار مغذی در برنامه غذایی او استفاده کنید.

اما نباید جو دوسر پرک را با شیر معمولی مخلوط کنید و باید از شیر خشک و یا شیر مادر استفاده کرده و جو دوسر و شیر را به خوبی بپزید تا نرم شود و مشکلی برای کودک شما به وجود نیاورد.

همچنین در سن کم‌تر از ۱ سالگی نمی‌توانید از افزودنی‌هایی از جمله موز و خرما و … استفاده کنید.

جو دوسرخواص اوتمیل برای کودکان

بدن همه کودکان برای رشد به مواد مغذی نیاز دارد که این مواد به راحتی در همه مواد غذایی یافت نمی‌شوند اما اوتمیل همه این مواد را دارا می‌باشد.

  • منیزیم
  • کلسیم
  • پروتئین
  • فیبر
  • ویتامین
  • آهن و
  • منگنز

از جمله موادی هستند که کودک به ویژه در سنین رشد به آن نیاز دارد و در اوتمیل یافت می‌شود. اوتمیل با پخت جو دوسر پرک فوری و شیر به دست می‌آید که جو دوسر آن ارزش غذایی فوق‌العاده‌ای دارد.

فیبر جو دوسر کودک شما را سیر کرده و باعث هضم زودهنگام می‌شود. پروتئین و ویتامین‌ها و آهن و سایر ریزمغذی‌های موجود در جو دوسر نیز به سلامت کلی کودک کمک کرده و باعث جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها می‌شوند.

اوتمیل خرما برای نوزاد

خرما دارای فیبر و ویتامین و منگنز و پتاسیم و پروتئین می‌باشد و هنگامی که با جو دوسر پرک مخلوط می‌شود که دارای ویتامین، کلسیم، آهن، فیبر، ویتامین، منیزیم، پتاسیم و منگنز است؛ به خواص آن می‌افزاید.

همچنین از لحاظ ارزش غذایی آن را در جایگاه بالایی قرار می‌دهد. خرما له شده در ترکیب با جو دوسر پرک پخته شده با شیر در برنامه غذایی نوزادان سنین ۱ سال به بالا قرار می‌گیرد که خواص زیادی برای سلامتی آن‌ها دارد.

جو دوسر برای کودکطرز تهیه اوتمیل سیب برای نوزاد

سیب میوه‌ای است که دارای ویتامین‌های A و C می‌باشد. همچنین دارای مقدار قابل توجهی آهن و کلسیم و پتاسیم است.

بنابراین می‌توانید از سیب به صورت رنده شده در کنار جو دوسر پرک پخته شده با شیر برای فرزند خود استفاده کنید. همچنین به خوبی از مواد مغذی سیب و پروتئین و فیبر و ویتامین و … جو دوسر نیز بهره ببرید.

این وعده غذایی را از ۱ سالگی کودک خود می‌توانید برای او سرو کنید. بنابراین اینگونه به حفظ سلامت بدن و رشد بهتر او کمک کنید.

خرید آرد و پرک اوتمیل بسته‌بندی

آرد اوتمیل در مصارف خانگی جایگزین خوبی برای آرد گندم بوده و می‌توان از آن، نان‌های سنتی و صنعتی پخت. البته مواد مغذی آن بسیار بر آرد گندم برتری دارد. همچنین می‌توانید از آن در تهیه فرنی و یا کیک و کلوچه استفاده کنید.

پرک نیز در تهیه اوتمیل‌های خوشمزه به کار می‌رود. اگر قصد خرید آرد و پرک بسته‌بندی در بسته‌های ۳۰۰ گرمی و ۱ و ۵ و ۱۰ کیلویی را دارید می‌توانید به صفحه فروش ایلیا سر بزنید.

این مجموعه آماده خدمت‌رسانی و فروش آرد و پرک بسته‌بندی به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها به صورت بسیار بهداشتی و با کیفیت و مرغوبیت بالا و فاقد آلودگی‌ها و دانه‌های محصولات اضافی کرده است که از نظر هزینه‌های حمل و نقل و فرآوری آن نیز پایین‌ترین قیمت را در نظر گرفته است.

برای خرید این محصول با کیفیت به صفحه خرید ما مراجعه نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *