جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای افزایش وزن + فروش پرک عمده

جو دوسر

تهیه اوتمیل برای افزایش وزن + فروش پرک عمده را از کدام مراجع معتبر استعلام بگیریم؟ فواید اوتمیل برای افزایش وزن و انواع رژیم چیست؟ آیا برای کودکان نیز می‌توان از اوتمیل استفاده کرد؟

اگر قصد یادگیری تهیه اوتمیل برای افزایش وزن خود یا کودک خود را دارید و یا برای وعده‌های باشگاه به دنبال غذایی کاملا مغذی می‌گردید با ما همراه باشید.

طرز تهیه اوتمیل برای افزایش وزن

برای افزایش وزن ایده آل و داشتن بدنی عضلانی و بدون چربی باید از پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌های سالم استفاده کنید. در غیر این صورت اگر برای افزایش وزن خود فقط وعده‌های غذایی خود را افزایش دهید نتیجه خوبی حاصل نخواهد شد.

اوتمیل سرشار از پروتئین و انواع مختلف ویتامین‌ها مانند ویتامین B  و فیبر و منیزیم و منگنز و روی و کلسیم بوده و ماده مغذی فوق‌العاده‌ای برای افزایش وزن می‌باشد.

برای تاثیرگذاری بیشتر اوتمیل در وعده‌های غذایی روزانه در آماده سازی آن از میوه‌های تازه و یا خشک شده که مواد مغذی زیادی دارند مانند موز و …. استفاده کنید. همچنین استفاده از آجیل و دانه‌هایی مانند گردو و بادام و….. نیز می‌تواند در وعده‌های غذایی افزایش وزن موثر واقع شود.

ابتدا 1 فنجان جو دوسر پرک شده فوری را با 2 فنجان شیر بپزید. پس از اینکه کاملا پخته و نرم شد آن را کنار بگذارید تا 10 دقیقه خنک شود. افزودن مواد پروتئینی و میوه‌ها و آجیل‌ها را نیز نادیده نگیرید زیرا در رسیدن به افزایش وزن مناسب تاثیرگذار خواهند بود.

بنابراین پس از خنک شدن آن از میو‌های خشک یا تازه و آجیل‌های مختلف روی ظرف خود استفاده کنید و از طعم خوب و پروتئین فوق‌العاده آن لذت ببرید.

اوتمیل برای افزایش وزن کودک

اوتمیل درواقع سرشار از مواد معدنی و کربوهیدرات‌های سالم بوده و فیبر فوق‌العاده‌ای دارد که باعث سلامت روده و افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود. محصولات اوتمیل همچنین منبع روی می‌باشد که از سیستم ایمنی بدن کودک محافظت می‌کند.

بنابراین اوتمیل از نظر مواد مغذی گیاهی دارای فواید بسیاری برای بدن می‌باشد و خوردن آن برای چاقی کودکان بسیار عالی خواهد بود. اوتمیل را می‌توانید به راحتی در وعده‌های غذایی کودک خود قرار دهید. زیرا به خوبی هضم شده و مشکلی برای فرزند شما به وجود نخواهد آورد.

جو دوسر برای نوزادطرز تهیه اوتمیل برای کودکان

طرز تهیه اوتمیل برای کودکان بستگی به سن آن‌ها دارد. هرچه سن فرزند شما کمتر باشد باید غذاهایی که رقیق‌تر و نرم‌تر هستند به آن‌ها بدهید و میزان آن نیز طبیعتا کمتر خواهد بود.

اما هرچه سن فرزند شما بیشتر می‌شود غذاهایی سفت‌تر و غلیظ‌‌تر می‌توانید به آن‌ها بدهید و البته مواد افزودنی آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

برای مثال برای فرزند 6_4 ماه خود می‌توانید جو دوسر ریز را به همراه کمی آب و شیر مادر یا شیر خشک بجوشانید. پس از اینکه به خوبی نرم و رقیق شد آن را سرد کرده و به فرزند خود بدهید.

برای فرزندانی که سن آن‌ها بیشتر است نیز می‌توانید از این روش پخت استفاده کنید. اما به آن کمی میوه له شده اضافه کنید که خوشمزه‌تر و مقوی‌تر است.

در سنین بالاتر از 1 سال نیز می‌توانید به آن انواع آجیل‌های مغذی اضافه کرده و از آن به عنوان غذایی کامل برای فرزند خود استفاده کنید. مطمئنا فرزند شما از طعم و بافت بی نظیر آن لذت خواهد برد.

اوتمیل بدنسازی

برنامه غذایی افرادی که در باشگاه بدنسازی کار می‌کنند باید دارای کربوهیدرات و پروتئین بالا و چربی کم باشد که بدنی عضلانی و بدون چربی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. اوتمیل ماده غذایی است که این پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز برای تمرینات شدید بدنسازی را فراهم می‌کند.

اوتمیل درواقع سرشار از پروتئین، انواع ویتامین‌ها، فیبر و انواع مواد مغذی مانند فسفر، روی و منگنز و منیزیم می‌باشد و فواید بسیار زیادی برای ورزشکاران دارد.

این ماده بسیار مغذی در طول روز انرژی مورد نیاز و ضروری بدنسازان را فراهم می‌کند. به علاوه بدنسازان عزیز با خوردن آن دیگر نیازی به خوردن مواد غذایی کم اهمیت از نظر مواد مغذی را ندارید. بنابراین مصرف آن به صورت وعده‌های غذایی قبل یا حین و یا حتی بعد باشگاه نیز توصیه می‌شود.

علاوه بر آن اوتمیل باعث جلوگیری از بالا رفتن قند خون و کلسترول و پیشگیری از بیماری‌های قلبی شده و به حفظ سلامت بدن کمک شایانی می‌کند.

جو دوسراوتمیل برای چاقی صورت

محصولات اوتمیل علاوه بر تاثیر در سلامت بدن خواص بسیار خوبی برای سلامتی و شاداب شدن پوست صورت و موهای شما دارد. اوتمیل موهای شما را براق و شاداب کرده و از آسیب دیدن آن محافظت می‌کند.

مرطوب کنندگی پوست و شادابی و جوان کردن آن و جلوگیری از جوش زدن پوست شما از خواص اوتمیل برای پوست هستند.

برای بهره بردن از این خواص و مزایای اوتمیل شما ‌می‌توانید از ماسک‌های صورت اوتمیل استفاده کنید و تاثیر آن را در کمترین زمان روی پوست خود ببینید. همچنین اوتمیل را می‎‌توان برای چاقی و پرکنندگی صورت در رژیم غذایی خود قرار داد.

فروش پرک عمده اوتمیل برای انواع رژیم

اوتمیل برای انواع رژیم‌های غذایی چاقی و لاغری و رژیم‌های بدنسازی استفاده می‌شود. اما برای خرید آن به صورت عمده که معمولا به صرفه‌تر خواهد بود باید مطمئن شوید که محصولات بهداشتی بوده و دارای سیب سلامت باشند و همچنین امکان دسترسی به محصولات در تمام فصول سال را داشته باشید که از کیفیت عالی و یکسانی نیز برخوردار باشند.

علاوه بر آن باید دقت داشته باشید که محصولات خالص بوده و قیمت آن نیز با توجه به هزینه‌های حمل و نقل و فرآوری مناسب باشد.

شرکت ایلیا با امکان بستن قرارداد برای تامین محصولات در زمان‌های مختلف سال به این علت که واردکننده مستقیم بوده و بیشترین میزان دپو را دارد و تضمین مرغوبیت محصولات خود با قرار دادن نمونه‌ آن در اختیار خریداران عزیز و به علت داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف به شما امکان خریدی به صرفه و مطمئن را می‌دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات شرکت و استعلام و مقایسه قیمت‌ها و مشاوره برای خرید اوتمیل مورد نظر خود با شماره‌های درج شده در سایت ما تماس بگیرید و سفارش خود را نیز از طریق صفحه فروش ایلیا ثبت نمایید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *