جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

روش پخت آسان جو دوسر و بلوبری

طرز پخت جو دوسر

شما جو دوسر را چگونه آماده می‌کنید؟ آیا با روش پخت آسان جو دوسر و بلوبری آشنا هستید؟ این یک صبحانه بسیار مغذی و سالم است. پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید.پ

در واقع جو دوسر فواید بسیاری برای سلامتی دارد و ویتامین‌ها و پروتئین بسیار عالی آن مورد نیاز بدن هر انسان می‌باشد.

 مواد لازم برای آماده کردن جو دوسر و بلوبری خانگی

این غذا علاوه بر تامین تمام آمینو اسیدهای ضروری بدن و خواصی که برای سلام نگه داشتن بدن دارد دارای طعم تازه و لذیذی می‌باشد که با ادویه‌های دلخواه و بلوبری ترکیب بی‌نظیری را به وجود می‌آورد.

موادی که به آن نیاز دارید:

  •  جو دوسر پرک شده (توجه شود که از بلغور جو دوسر استفاده نکنید)
  •  کره
  •  شیر
  •  شکر قهوه‌ای
  • زغال‌اخته
  • دارچین و نمک
  • عصاره وانیل

روش پخت آسان جو دوسر

این روش پخت جو دوسر بسیار آسان و سریع می‌باشد و شما در کمترین زمان ممکن غذایی فوق‌العاده مغذی و خوشمزه خوهید داشت. پس آن را امتحان کنید.

ابتدا جو دوسر را با کره به مدت 2_1 دقیقه تفت دهید. شیر را اضافه کنید و در طول مدت پخت هم بزنید. زغال‌اخته‌ها را به میزان لازم، با پشت قاشق له کرده و اضافه کنید.

و حالا شکر قهوه‌ای، نمک و دارچین و عصاره وانیل را در قابلمه بریزید. به مدت 5 تا 7 دقیقه اجازه دهید پخته شود تا به غلظت رسیده و جو دوسر نرم شود. پس از آن از طعم و مزه بسیار عالی آن لذت ببرید.

 در این دستور پخت همچنین می‌توانید از میوه‌های له‌شده مانند موز و سیب و …. و آجیل‌های خرد شده مانند گردو، فندق، پسته و …. استفاده کنید.

بهترین قیمت پرک و دانه جو دوسر وارداتی را می‌توانید از صفحه خرید جو دوسر دریافت نمایید. همچنین انواع بسته‌بندی‌های 1 کیلویی، 5 کیلویی و 10 کیلویی را می‌توانید با بهترین کیفیت و بسته به نیاز خود خرید نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *