جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

طرز پخت اوتمیل با اب + مرکز خرید

جو دوسر

شاید برای شما نیز این مسئله پیش آمده است که چگونه می توانیم از طرز پخت اوتمیل با اب + مرکز خرید آن اطلاع پیدا کنیم؟ اوتمیل را برای انواع رژیم های چاقی و یا لاغری چگونه بپزیم؟ کالری اوتمیل چگونه محاسبه می‌شود؟

ما اینجاییم تا به تمامی سوالات شما پاسخ بدهیم.

طرز تهیه اوتمیل رژیمی با اب

برای پخت اوتمیل رژیمی به جای شیر از اب استفاده می‌شود که کالری کمتری دارد. پخت این اوتمیل رژیمی بسیار آسان بوده و نیازی نیست زمان زیادی را صرف آماده سازی آن کنید.

مواد موردنیاز شما 1 پیمانه جو دوسر پرک فوری و 2 برابر آن اب و ادویه‌هایی مانند نمک و… و میوه‌ها و سبزیجات کم کالری دلخواه شما هستند که البته این مورد اختیاری است.

ابتدا میزان گفته شده از جو دوسر را به خوبی بشویید و آن را به همراه اب درون قابلمه مناسب بریزید. سپس درب قابلمه را بگذارید تا آب به جوش بیاید و جو دوسر به خوبی بپزد و اب را به خود جذب کند.

پس از آن حدود 10 دقیقه اجازه دهید استراحت کرده و سرد شود. ادویه و سبزیجات دلخواه خود را به اوتمیل رژیمی همراه با اب افزوده و نوش جان کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای چاقی

اوتمیل برای رژیم‌های افزایش وزن به این دلیل توصیه می‌شود که پروتئین بالایی داشته و می‌تواند تمام نیازهای بدن به مواد مغذی را فراهم کند.

اوتمیل به تنهایی گزینه مناسبی در برنامه غذایی افرادی که قصد اضافه کردن وزن خود را دارند می‌باشد. اما هنگامی که با پروتئین‌های و میوه‌ها و شیرین کننده‌های طبیعی مانند عسل همراه شود قطعا جوابدهی سریع‌تری خواهد داشت.

بنابراین جو دوسر پرک خود را که خریداری کرده‌اید به همراه دوبرابر مقدار آب بپزید. پس از خنک شدن به آن پروتئین‌های دلخواه و میوه‌هایی مانند موز و مغزیجات و عسل اضافه کرده و میل نمایید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل با شیر

در تهیه و آماده سازی اوتمیل شما می‌توانید شیر را جایگزین مناسبی برای آب قرار داده و با 1 فنجان جو دوسر پرک و 2 فنجان شیر این غذای مغذی را آماده نمایید. افزودنی‌های آن نیز پس از پخت می‌توانند میوه‌ها و آجیل‌ها و مواد مغذی دلخواه باشند.

به خاطر داشته باشید که هنگام پخت جو دوسر درب آن را بسته و اجازه دهید زمان پخت آن کامل شود. قبل از نرم شدن کامل جو دوسر و جذب مایعات آن نباید آن را از روی اجاق گاز بردارید.

پس از پخت کامل نیز کمی به آن استراحت دهید تا سرد و آماده سرو شود. از ادویه‌ها و مواد افزودنی مغذی و خوشمزه نیز غافل نشوید.

اوتمیل آماده

اوتمیل با استفاده از جو دوسر پرک فوری صبحانه و خیساندن آن به مدت چند ساعت یا یک شبانه روز در آب یا شیر آماده می‌شود. برای داشتن صبحانه‌ای سریع و راحت این روش را امتحان کنید اما اگر قصد آماده کردن فوری آن را دارید نیز می‌توانید آن را با آب یا شیر پخته و میل نمایید.

در صورتی که آن را از شب قبل آماده می‌کنید می‌توانید آن را یک هفته در یخچال نگه‌داری کنید. اما اگر آن را روی اجاق گاز می‌پزید بهتر است در همان لحظه و به صورت تازه و گرم میل شود.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

اوتمیل برای قرار گرفتن در برنامه غذایی لاغری یک غذای مناسب و پروتئینی کامل می‌باشد که نیازهای بدن شما را رفع کرده و دیگر مجبور نخواهید بود که از انواع غذاهای مختلف استفاده کنید تا کمبودهای بدن خود به ویتامین‌ها و پروتئین و فیبر و مواد مغذی را جبران کنید.

به علاوه اوتمیل به دلیل احساس سیری که به شما می‌دهد اجازه نخواهد داد که بر اثر گرسنگی مجبور به خوردن غذاهای اضافی شوید.

آماده سازی آن نیز بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از غذاهای دیگر است. کافی است مقداری جو دوسر را با میزان 2 برابر آن شیر یا آب مخلوط کرده و آن را درون قابلمه با در بسته بپزید. گاهی به آن سر بزنید و از هم زدن آن نیز غافل نشوید.

پس 30_20 دقیقه شما غذایی کاملا مغذی و گیاهی خواهید داشت که می‌توانید برای طعم دار کردن آن نیز از ادویه‌ها استفاده کنید.

جو دوسرکالری اوتمیل

اوتمیل از ترکیب شیر و جو دوسر پرک فوری صبحانه به دست آمده  و برای وعده صبحانه بسیار مغذی و لذت بخش است و انرژی کل روز شما را تامین خواهد کرد. به همین دلیل است که ورزشکاران و بدنسازان نیز از آن برای تامین انرژی و کالری در طول روز استفاده می‌کنند.

در واقع هنگامی که 1 پیمانه جو دوسر پرک فوری را با 1 پیمانه شیر مخلوط کنید کالری آن حدودا بین 220 تا 250 کیلو کالری خواهد بود که مقدار قابل توجهی در طول روز است به ویژه برای افرادی که تحرک زیادی دارند و دوست ندارند که با خوردن غذاهای اضافی دچار افزایش وزن شوند.

در واقع آن‌ها با خوردن یک وعده اوتمیل سیری طولانی مدت را تجربه می‌کنند.

انواع اوتمیل

با استفاده از اوتمیل می‌توان انواع مختلفی از وعده‌های غذایی را آماده کرد که بسیار خوشمزه و دلچسب هستند. ابتدا مقدار دلخواه از جو دوسر پرک را به همراه مایعاتی مانند هر نوعی شیر که به آن علاقه دارید و یا آب بپزید.

سپس از افزودنی‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال می‌توان اوتمیل را با کره بادام زمینی همراه کرد و یا در ترکیبات آن از موز و یا شکلات و یا سیب قرار داد.

شما علاقه مندان عزیز همچنین می‌توانید به اوتمیل خود پس از پخته شدن میوه‌های مختلف تازه یا خشک اضافه کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

مرکز خرید اوتمیل بسته‌ای

اوتمیل بسته‌ای برای انواع مصارف خانگی و رژیم‌های کاهش یا افزایش وزن و استفاده در برنامه‌های غذایی بدنسازان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکت‌ها یافت می‌شود.

گرچه خرید اوتمیل به صورت عمده به صرفه‌تر است اما برای خرید آن به صورت بسته‌ای نیز باید بین برندها و شرکت‌های فروشنده آن مقایسه قیمت انجام داده تا از نظر کیفیت و قیمت به بهترین کالا برسید.

شرکت ایلیا با توجه به اینکه بزرگترین وارد کننده اوتمیل می‌باشد این تضمین را به شما می‌دهد که محصولی با کیفیت بالا و همراه با خلوص دانه‌ها و داشتن تائیدیه‌های بهداشتی و اطمینان از لحاظ به صرفه‌ترین قیمت خریداری کنید. از صفحه فروش می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *