جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

طرز پخت اوتمیل با جو پرک + فروش اینترنتی

جو دوسر

چگونه از طرز پخت اوتمیل با جو پرک + فروش اینترنتی آن اطلاع یابیم؟ آیا پخت اوتمیل با جو پرک در رژیم‌های لاغری و چاقی موثر است؟ طرز تهیه آن برای افراد دارای این رژیم‌ها چگونه است؟ برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و انواع دستور پخت‌های خوشمزه به خواندن این مطلب ادامه دهید.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

برای لاغری روش‌های مختلفی وجود دارد. برای مثال برخی سعی می‌کنند میزان وعده‌های غذایی خود را کاهش دهند و برخی نیز سعی می‌کنند غذاهای کم کربوهیدرات استفاده کنند. اما اکثر مردم از غذاهایی با انرژی و پروتئین بالا و بدون چربی غافل می‌شوند.

اوتمیل یکی از بهترین این غذاهاست که علاوه بر ویتامین‌ها و پروتئین‌های ضروری که برای بدن دارد فیبر فوق‌العاده‌ای نیز دارد که باعث سیر ماندن شما در روز و عدم گرسنگی زود هنگام می‌شود.

اوتمیل همچنین به جلوگیری از بیماری‌هایی مانند کلسترول و قندخون بالا و بیماری‌های قلب و عروق کمک می‌کند.

برای تهیه این غذای رژیمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن کافی است جو دوسر پرک را با شیر یا آب بجوشانید و پس از پخته شدن به آن کمی نمک و دارچین اضافه کرده و میل نمایید.

طرز تهیه اوتمیل رژیمی با موز

ترکیبات اصلی اوتمیل شامل جو دوسر پرک و شیر یا آب می‌باشد که میزان مایعات آن بایستی دو برابر جو دوسر باشد.

در اوتمیل رژیمی پس از پخته شدن جو دوسر به همراه شیر یا آب برای مغذی‌تر شدن آن موزهای حلقه شده و یا میوه‌هایی مانند سیب و ….. اضافه می‌کنند که این مرحله پس از پخت و خنک شدن اوتمیل می‌باشد.

جو دوسر به تنهایی دارای خواص زیادی برای سلامتی و انواع ویتامین‌ها و پروتئین‌ها و فیبر و منیزیم و کلسیم برای بدن می‌باشد.

به علاوه هنگامی که با ترکیباتی مانند شیر و موز مخلوط می‌شود ارزش غذایی آن بالاتر رفته و برای بدن شما مفیدتر واقع خواهد شد.

به همین دلیل است که متخصصان تغذیه در برنامه‌های رژیمی استفاده از اوتمیل یعنی جو دوسر پرک همراه با شیر را با موز توصیه می‌کنند.

جو دوسراوتمیل با جو پرک برای نوزاد

اوتمیل یک غذای کامل و مغذی برای فرزند شما خواهد بود که تمام مواد معدنی که بدن کودک شما به آن نیاز دارد را فراهم کرده و به بدن او اجازه نمی‌دهد که با کمبود ویتامین‌ها و پروتئین و فیبر و مواد مغذی دیگر مواجه شود.

محصولات اوتمیل همچنین سرشار از آهن بوده و برای بدن و مغز نوزادان بسیار مفید می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید جو دوسر پرک را همراه با شیر خود یا شیر خشک برای نوزادان آماده کنید. در سنین بالاتر نیز از میوه‌های له شده و رنده شده و آجیل‌های آسیاب شده در آن استفاده کنید که طعم دلپذیری به آن می‌دهد و بافت سبک و نرمی برای کودک دارد.

به علاوه جو دوسر زود هضم بود و کودک شما دچار مشکلات گوارشی نخواهد شد. بنابراین با خیال راحت از اوتمیل به عنوان یک وعده غذایی بسیار سالم و مقوی استفاده کنید.

طرز تهیه اوتمیل برای چاقی

اگر قصد افزایش وزن همراه با تناسب اندام را دارید اوتمیل می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. به این دلیل که حاوی پروتئین بوده و چربی آن بسیار پایین و نزدیک به صفر است. بنابراین با خوردن آن شما چربی اضافه نخواهید کرد.

مواد لازم برای درست کردن این اوتمیل:

  • جو دوسر پرک 1 فنجان
  • شیر گیاهی یا هر نوع شیر دلخواه 2 فنجان
  • موز حلقه شده 1 عدد
  • آجیل‌هایی مانند گردو وبادام نصف فنجان
  • نمک و دارچین نصف قاشق و
  • عسل به میزان دلخواه می باشد.

برای تهیه آن ابتدا جو دوسر پرک را با شیر ترکیب کرده و درون قابلمه‌ای مناسب بریزید. درب آن را ببندید تا پخته شده و حالت غلیظی پیدا کند. هر چند دقیقه به آن سر زده و غذای خود را هم بزنید.

پس از آماده شدن جو دوسر اجازه دهید چند دقیقه‌ای خنک شود. سپس عسل را به میزانی که به شیرینی آن علاقه دارید مخلوط کنید.

در مرحله بعد نیز موزهای حلقه شده و ادویه‌ها و گردو و بادام خرد شده را به آن اضافه کنید و به صورت گرم نوش جان کنید.

جو دوسرصبحانه اوتمیل با جو پرک و دانه چیا

جو دوسر حاوی مواد مغذی کاملی است که شامل تمام درشت مغذی‌ها و ریز مغذی‌هایی که باید  در برنامه غذایی سالم روزانه مصرف شود می‌باشد.

دانه چیا نیز منبعی بسیار عالی از امگا 3 و فیبر و ویتامین‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد که پس از مصرف آن در کنار جو دوسر روز خود را با انرژی بسیار زیادی آغاز کنید.

شما همچنین می‌توانید پس از پخت جو دوسر با شیر و استفاده از دانه‌های چیا بر روی این ترکیب خوشمزه از میوه‌های برش خورده، آجیل‌های خرد شده، یا هر افزودنی دیگری که می‌خواهید استفاده کنید.

این یک ترکیب بسیار سالم و گیاهی برای شروع یک روز عالی و پر انرژی است.

طرز تهیه اوتمیل موز

تفاوت تهیه اوتمیل ساده و اوتمیل موز در افزودن موز پس از پخت جو دوسر پرک با شیر است. بدین صورت که شما 1 فنجان جو دوسر پرک فوری که خریداری کرده‌اید را با 2 فنجان شیر روی اجاق گاز قرار می‌دهید تا به خوبی بپزد.

سپس 10 الی 15 دقیقه به آن اجازه سرد شدن بدهید و از تکه‌های موز روی آن برای مقوی و خوش طعم‌تر شدن آن استفاده کنید. البته که آماده کردن اوتمیل با موز مقوی‌تر بوده و برای انواع رژیم‌های چاقی و بدنسازی و پر پروتئین توصیه می‌شود.

فروش اینترنتی اوتمیل روسی کیلویی

در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی امکان خرید برای افراد در سراسر کشور را فراهم کرده و به شما خریداران عزیز این امکان را می‌دهند که به راحتی قیمت‌ها را مقایسه نمایید.

اما همانطور که می‌دانید علاوه بر قیمت که تغییرات آن به هزینه‌های حمل و نقل صرف شده توسط شرکت و نوسانات بازار و برند و بسته‌بندی‌های مختلف بستگی دارد کیفیت محصولات نیز باید تضمین شده باشد.

شرکت ایلیا به عنوان بزرگترین واردکننده اوتمیل درجه یک روسی امکان خرید به صورت اینترنتی را برای شما خریداران عزیز با کیفیت و قیمت عالی فراهم آورده است. برای خرید به صفحه فروش اینترنتی ما سر بزنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *