جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

طرز تهیه اوتمیل با بادام زمینی + قیمت پرک

جو دوسر پخته

آیا شما نیز به دنبال طرز تهیه اوتمیل با بادام زمینی + قیمت پرک هستید؟ انواع طرز تهیه اوتمیل را از کجا آموزش ببینیم؟ چگونه صبحانه‌ای مقوی و مفید با جو دوسر پرک و کره بادام زمینی آماده کنیم؟ در ادامه این مطلب به آموزش آن خواهیم پرداخت.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

اوتمیل حاوی پروتئین‌ها و ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد که در کاهش وزن بسیار موثر هستند. پروتئین در واقع یک ماده مغذی مهم در سلامتی و لاغری می‌باشد که در ساخت توده عضلانی به بدن کمک کرده و به شما احساس سیری و رضایت می‌دهد.

ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز بدن ما را سالم نگه داشته و برای ادامه حیات و رشد بدن ضروری می‌باشد. اوتمیل بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی که بدن به آن‌ها نیاز دارد را تامین می‌کند.

بنابراین با خوردن آن دیگر نیازی به مصرف مواد غذایی دیگر ندارید چون یک غذای کامل و پروتئینی عالی است. برای استفاده از اوتمیل در لاغری ابتدا باید پس از خریداری جو دوسر پرک فوری آن را با شیر بپزید.

اگر انتظار نتیجه گیری در زمان کوتاه‌تر دارید نیز از آب برای پخت آن استفاده کنید. پس از پختن و کمی خنک شدن نیز آن را با ادویه‌های مورد علاقه خود و اگر دوست داشتید کمی سیب میل کنید.

طرز تهیه اوتمیل یخچالی

اوتمیل یخچالی یک غذای فوق‌العاده آسان و خوشمزه است که به صورت سرد و معمولا برای صبحانه سرو می‌شود. برای آماده سازی آن در مرحله اول باید جو دوسر پرک را همراه با شیر مخلوط کنید.

سپس درون ظرفی بریزید که اطمینان دارید درب آن محکم است. آن را به مدت حداقل 2 ساعت و حداکثر یک شب تا صبح درون یخچال قرار دهید.

حال برا صبحانه شما یک اوتمیل خوشمزه دارید که می‌توانید از انواع میوه‌ها روی آن استفاده کرده و یا اگر به آجیل‌ها و مغزیجات علاقه دارید از آن‌ها استفاده کنید.

البته برای طعم دهی بیشتر از ادویه‌ها نیز غافل نشوید. با این افزودنی‌ها هم طعم بهتری به اوتمیل خود خواهید داد و هم به پروتئین آن افزوده خواهد شد.

جو دوسرکالری اوتمیل

کالری اوتمیل در واقع وابسته به میزان جو دوسر پرک و شیری که برای آماده سازی آن استفاده می‌کنید می‌باشد. البته افزودنی‌های پس از پخت نیز خود کالری جداگانه‌ای دارند که باید محاسبه شود.

اگر بخواهیم تنها کالری جو دوسر را بدون در نظر گرفتن موارد دیگر در نظر بگیریم باید بگوییم که یک وعده غذایی تک نفره از جو دوسر پخته شده  150 کالری دارد و از نظر سایر مواد معدنی نیز دارای 5 گرم پروتئین، 27 گرم کربوهیدرات و 4 گرم فیبر می‌باشد.

چربی آن نیز بسیار پایین بوده و حدود 2 گرم چربی را شامل می‌شود.

اگر قصد آن را داشته باشید که به طور بسیار دقیقی محاسبه کالری اوتمیل را انجام دهید باید ابتدا میزان دقیق هر کدام از مواد غذایی استفاده شده در آن و کالری آن‌ها را نیز بدانید تا محاسبات دقیقی انجام دهید.

صبحانه با جو دوسر پرک اوتمیل و کره بادام زمینی

افرادی که به کره بادام زمینی علاقه مند هستید خبر خوش اینکه با ترکیب جو دوسر پرک اوتمیل و کره بادام زمینی شما می‌توانید یک غذای بسیار مقوی و با ارزش غذایی بالا و خوشمزه داشته باشید.

این وعده بسیار مغذی در واقع در اکثر مواقع به عنوان صبحانه مصرف می‌شود. طرز تهیه آن نیز بسیار راحت می‌باشد و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد.

  1. در مرحله اول جو دوسر خود را انتخاب کنید. برای درست کردن صبحانه، جو دوسر پرک گزینه بسیار خوبی می‌باشد.
  2. در مرحله بعد پس از خریداری جو دوسر مناسب، 1 فنجان از آن را درون ظرفی با 2 فنجان شیر مخلوط کنید.
  3. سپس مخلوط خود را درون قابلمه ریخته و درب آن را بگذارید و حرارت را بالا ببرید تا شیر به جوش بیاید.
  4. پس از به جوش آمدن شیر، حرارت را کم کنید تا مخلوط شما به خوبی بپزد و هر از گاهی آن را هم بزنید.
  5. حال کمی اجازه دهید تا خنک شود. در آخر مقدار لازم از کره بادام زمینی را به آن افزوده و نوش جان کنید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای چاقی

چاقی با اوتمیل یک روش بسیار آسان است که اکثر پزشکان و متخصصان تغذیه آن را تایید و توصیه می‌کنند. دلیل این توصیه نیز این است که اوتمیل سرشار از مواد مغذی مانند

  • فیبر
  • پروتئین
  • انواع ویتامین‌ها و به ویژه ویتامین B
  • منگنز
  • فلز مس
  • تیامین
  • آهن
  • منیزیم
  • پتاسیم
  • کلسیم و
  • فلز روی می‌باشد.

در واقع این مواد مغذی سرشار اوتمیل باعث شده است که پس از مصرف آن بدن به ماده غذایی دیگری نیاز نداشته باشد زیرا تمام نیاز بدن و مواد ضروری آن را فراهم می‌کند.

پروتئین و مواد معدنی آن در واقع برای افرادی که دارای رژیم‌های افزایش وزن هستند بسیار ضروری می‌باشد. در این نوع رژیم اگر بدن شما مواد مغذی خود را دریافت نکند نتیجه نخواهید گرفت.

بنابراین اوتمیل یک انتخاب بسیار سالم و ویژه است. مواد اولیه تهیه آن نیز تنها جو دوسر پرک و شیر است که البته پس از پختن این دو می‌توانید برای افزایش پروتئین و کالری به آن موز حلقه شده و دانه‌هایی مانند پسته و بادام و گردو اضافه کنید.

افزودن عسل نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی که طعم شیرین را دوست دارند باشد.

قیمت پرک اوتمیل بسته‌ای وارداتی

اوتمیل وارداتی در مقایسه با نمونه‌های داخلی کیفیتی بهتری دارد. با توجه به این امر طبیعتا این اوتمیل قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. به این دلیل که مرغوبیت بیشتری دارد و علاوه بر آن هزینه‌های حمل و نقل را نیز باید در نظر گرفت.

نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که آن را با پشت سر گذاشتن چند واسطه فروش خریداری می‌کنید. سود شرکت‌ها و بسته‌بندی‌های مختلف و فرآوری‌های انجام شده بر روی محصول نیز می‌توانند در قیمت تاثیر داشته باشند.

شرکت ایلیا به عنوان بزرگترین وارد کننده پرک اوتمیل وارداتی درجه یک تمامی موارد بالا که دغدغه خریداران عزیز می‌باشد را در نظر گرفته و این محصول را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به شما عرضه می‌کند.

بسته‌بندی آن نیز با توجه به نیاز شما آماده شده است. بنابراین برای خرید آن به صفحه فروش مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *