جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

طرز پخت اوتمیل با شیر + فروش کیلویی پرک

طرز تهیه جو دوسر

طرز پخت اوتمیل با شیر + فروش کیلویی پرک را از کجا استعلام بگیریم؟ برای رژیم‌های لاغری و چاقی از کدام نوع تهیه اوتمیل استفاده کنیم؟ ارزش غذایی اوتمیل با شیر و کالری آن چگونه محاسبه می‌شود؟

طرز تهیه اوتمیل با شیر و موز

اوتمیلی که با شیر و موز تهیه می‌شود بسیار مغذی‌تر از پخت اوتمیل با آب است. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که هر نوع از انواع مختلف اوتمیل با افزودنی‌های گوناگون در موارد خاص خود به کار می‌رود.

برای مثال افرادی که جو دوسر پرک را همراه با آب می‌پزند در لاغری از آن استفاده می‌کنند.

افرادی که در پخت جو دوسر از شیر و موز استفاده می ‌کنند معمولا دارای رژیم‌های افزایش وزن و بدنسازی و یا رژیم‌های پر پروتئین و مواد مغذی هستند.

برای تهیه این نوع اوتمیل شما نیاز به جو دوسر پرک از نوع غیرتراریخته و تکه‌های موز و شیر دارید که نوع شیر شما می‌تواند کم چرب یا پرچرب و یا گیاهی باشد.

پختن جو دوسر و شیر به شما اوتمیلی خوشمزه خواهد داد که می‌توانید روی آن را با برش‌های موز تزئین کرده و نوش جان کنید.

طرز تهیه اوتمیل رژیمی برای یک نفر

برای تهیه اوتمیل برای یک نفر ابتدا باید میزان مواد اولیه آن را اندازه‌گیری کنید. معمولا یک اوتمیل رژیمی خوشمزه میزان 1 فنجان از جو دوسر پرک شده و 2 فنجان شیر یا آب بسته به اینکه کدام‌یک را ترجیح دهید را نیاز دارد.

آسان‌ترین طرز تهیه آن نیز این است که جو دوسر پرک را به علاوه شیر مخلوط کنید و بدون نیاز به پختن میل کنید. این می‌توانید یک میان وعده یا صبحانه سالم و یا یک ناهار یا شام کامل باشد.

اگر می‌خواهید جو دوسر را همراه با آب استفاده کنید نیز می‌توانید این دو را به مدت کمی بپزید. به این دلیل می‌گوییم در مدت کم پخته می‌شوند که جو دوسر پرک فوری بسیار بافت نرمی داشته و پخت آن زمان زیادی نمی‌گیرد.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای لاغری

اوتمیل به دلیل محبوبیتی که به خاطر مغذی بودن و نداشتن شکر دارد از سوی متخصصان برای لاغری پیشنهاد می‌شود.

اگر به دنبال یک جایگزین برای غذاهای پرچرب و دارای شکر که باعث چاقی می‌شوند هستید از اوتمیل به عنوان وعده‌های اصلی غذایی خود استفاده کنید.

همچنین اگر زمان شما برای آماده کردن آن محدود است می‌توانید از مخلوط کردن جو دوسر پرک همراه با شیر استفاده کنید و آن را میل کنید. اگر به این روش علاقه نداشتید نیز می‌توانید این ترکیب را بپزید و آن را گرم میل کنید.

نوع شیری که در اوتمیل لاغری استفاده می‌کنید نیز باید کم‌چرب باشد. البته اگر می‌خواهید جو دوسر را بپزید نیز می‌توانید برای کم کردن کالری آن از آب به جای شیر استفاده کنید.

کالری اوتمیل با شیر و موز

برای اندازه‌گیری دقیق کالری اوتمیل با شیر و موز باید مقدار مواد مصرفی در آن یعنی میزان جو دوسر پرک و شیر و موز را به طور بسیار دقیقی اندازه گرفته باشید.

برای مثال 50 گرم جو دو‌سر پرک و ترکیب آن با 150 میلی‌لیتر شیر کم‌چرب و 100 گرم موز به شما بین 400 تا 450 کالری می‌دهد.

جو دوسراوتمیل بدنسازی

مواد اولیه تهیه اوتمیل برای بدنسازی با تهیه آن در رژیم‌های غذایی دیگر متفاوت است.

برای مثال در رژیم‌های غذایی برای لاغری شما تنها به جو دوسر پرک به میزان 1 فنجان و شیر به میزان 2 فنجان نیاز دارید.

اما در رژیم‌های بدنسازی علاوه بر آن پس از پخت دو مورد بالا به افزودنی‌های دیگری نیاز دارید که در ادامه آن‌ها را لیست می‌کنیم.

  • میوه‌هایی مانند سیب و یا موز و توت فرنگی
  • دانه‌ها و مغزهایی مانند گردو و یا تخمه و بادام
  • عسل و یا خرما (اگر به شیرینی‌جات علاقه دارید)
  • کره بادام زمینی و
  • دانه چیا

طرز تهیه اوتمیل با دانه چیا

دانه چیا برای اضافه شدن به اوتمیل شما یک ماده گیاهی سالم است که باعث کامل‌تر شدن آن از لحاظ مواد مغذی و به ویژه فیبر و پروتئین و امگا 3 می‌شود.

همانطور که بالاتر گفتیم دانه چیا یک افزودنی برای اوتمیل می‌باشد که در مرحله آخر یعنی زمانی که جو دوسر با شیر پخته شد اضافه می‌شود.

روش دیگر به کار بردن دانه چیا در اوتمیل نیز می‌تواند اینگونه باشد که دانه چیا و جو دوسر پرک و شیر را در مخلوط کن ترکیب کنید. سپس آن را برای میان وعده و یا یک صبحانه مقوی نوش جان کنید.

اگر نیاز به مواد مغذی بیشتری نیز دارید در این ترکیب از موز و آجیل‌ها نیز کمک بگیرید.

جو دوسراوتمیل آماده صبحانه با شیر

دلیل اهمیت خوردن صبحانه این است که شما انرژی کافی را در اول صبح خود دریافت کنید. به علاوه بدون هرگونه کسل شدن و خستگی در روز به انجام به موقع فعالیت‌های خود برسید.

این دقیقا همان کاری است که اوتمیل انجام می‌دهد و این خواسته را برآورده می‌کند. به خاطر همین موضوع است که اوتمیل برای وعده‌های صبحانه بیشتر میل می‌شود. اما می‌تواند یک ناهار و یا شام مقوی و سیرکننده نیز باشد.

دلیل اینکه به آن اوتمیل آماده می‌گویند نیز این است که بسیار فوری آماده می‌شود. بدین صورت که تنها کافی است شیر را درون ظرفی روی جو دوسر پرک ریخته و میل کنید.

فروش اوتمیل کیلویی خارجی عمده

اوتمیل خارجی نوعی اوتمیل است که از روسیه وارد شده و مرغوبیت بسیار بیشتری نسبت به اوتمیل‌های داخلی دارد. خرید آن نیز باید با توجه به میزان خلوص دانه‌ها و حجم مناسب آن و داشتن پروانه‌های بهداشتی باشد.

به علاوه اینکه کیفیت محصول بسیار مهم است در واقع قیمت محصول که به هزینه واردات و در مرحله بعد فرآوری محصول تا رسیدن به پرک جو دوسر و هزینه‌های صرف شده برای ارسال محصول بستگی دارد نیز بسیار مهم می‌باشد.

مجموعه ایلیا به این دلیل که وارد کننده اوتمیل خارجی با مرغوبیت بالا است و آن را به صورت مستقیم عرضه کرده و در هزینه‌ها، پایین‌ترین قیمت را برای خریداران عزیز در نظر می‌گیرد بهترین عرضه کننده این محصول می‌باشد.

همچنین برای خرید این محصول می‌توانید از طریق صفحه خرید ایلیا مارکت اقدام نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *