جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل آموزش طرز پخت رژیمی + خرید پرک

جو دوسر پخته

درباره اوتمیل چه می‌دانید؟ اوتمیل آموزش طرز پخت رژیمی + خرید پرک  را از کدام سایت معتبر استعلام بگیریم؟ چگونه ساده‌ترین طرز تهیه و آموزش اوتمیل برای رژیم‌های لاغری و چاقی و بدنسازی را یاد بگیریم؟

اوتمیل چیست؟

اوتمیل در واقع از ترکیب جو دوسری که تا مرحله پرک فرآوری شده است به وجود آمده است به علاوه شیر.

جو دوسر پرک همان جو دوسر است که ابتدا پوسته بیرونی آن برداشته شده است. سپس به تکه‌‌هایی تبدیل شده است که به آن بلغور جو دوسر می‌گویند. پس از این مرحله نیز در زیر دستگاه‌های سنگین و مخصوص به پرک تبدیل شده است.

این مرحله آخرین مرحله فرآوری جو دوسر است که آن را به محصولی نرم تبدیل می‌کند. سپس خانوارها آن را خریداری کرده و می‌توانند با شیر مخلوط کنند و میل نمایند.

این میان وعده خوشمزه به راحتی هضم شده و خوردن آن بدون اینکه پخته شود هیچ مشکلی به بار نخواهد آورد.

آموزش اوتمیل برای لاغری

اگر برای رژیم لاغری خود اوتمیل را در نظر گرفته‌اید شکی نیست که در کمترین زمان به نتیجه خوبی خواهید رسید.

دلیل آن نیز این است که مواردی که چاق شدن را به همراه می‌آورند یعنی شکر و چربی ندارد. به علاوه دارای پروتئین و فیبر بالا و مواد مغذی نیز می‌باشد.

در رژیم‌های لاغری باید نهایت تلاش خود را بکنید تا از چربی و شکر استفاده نکنید. اما از مصرف پروتئین‌ها و ویتامین‌ها نیز نباید غافل شوید تا از این لحاظ نیز بدن شما کمبودی نداشته باشد.

اینجاست که اوتمیل به عنوان یک وعده غذایی کامل برای لاغری مصرف می‌شود.

اگر رژیم شما مدت زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده است و قصد شما این است که در زمان محدودی لاغر شوید بهتر است جو دوسر پرک فوری را با میزان ۲ برابر آب بپزید.

یعنی به ازای هر پیمانه جو دوسر باید از ۲ پیمانه آب استفاده کنید. پس از پخت جو دوسر نیز وعده غذایی خوشمزه شما آماده سرو است به همین راحتی.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای چاقی

درست است که اوتمیل برای رژیم‌های لاغری استفاده می‌شود اما پروتئین‌های گیاهی و مواد معدنی دارد که در رژیم‌های چاقی نیز به کار می‌رود. البته که طرز تهیه آن کمی با پخت اوتمیل برای لاغری تفاوت دارد.

اوتمیل برای چاقی را باید با جو دوسر پرک و شیر آماده کنید. البته استفاده از مواد مغذی دیگر مانند موز و گردو و عسل یا کره بادام زمینی نیز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

پس از آماده کردن مواد اولیه باید انتخاب کنید که یک میان وعده و صبحانه سرد می‌خواهید یا یک ناهار و شام گرم.

اگر اوتمیل را برای میان وعده یا صبحانه در نظر گرفته‌اید جو دوسر پرک و شیر را مخلوط کرده و با موز و گردو و عسل میل کنید.

این تنها روش نیست و شما می‌توانید جو دوسر پرک و شیر و گردو و موز و عسل را توسط مخلوط کن میکس کرده و سپس استفاده کنید.

اگر آن را به عنوان یک ناهار و یا شام گرم در نظر دارید نیز جو دوسر پرک و شیر را با حرارت متوسط تا هنگام نرم شدن بپزید و نوش جان نمایید.

طرز تهیه و آموزش اوتمیل رژیمی با جو پرک

اگر می‌خواهید روش پختی ساده برای تهیه اوتمیل رژیمی داشته باشید کافی است جو دوسر پرک را به همراه شیر و ادویه‌هایی مانند دارچین بپزید.

این پختن تا جایی ادامه پیدا می کند که جو دوسر به خوبی نرم شده و شیر را به خود جذب کند.

پس از آن اوتمیل شما آماده خوردن است. اگر میل داشته باشید می‌توانید از میوه‌هایی مانند سیب نیز در آن استفاده کنید.

جو دوسراوتمیل بدنسازی

تمرینات بدنسازی نیاز به انرژی و قدرت بالایی دارد. بیشتر بدنسازان همواره به دنبال غذایی هستند که بتوانند انرژی خود را تامین کرده و تمرینات خود را با قدرت کامل انجام دهند.

اوتمیل با دارا بودن تمام این ویژگی‌ها و ترمیم عضلات پس از انجام تمرین و رفع خستگی آن‌ها یک گزینه بسیار مناسب برای بدنسازان می‌باشد که دغدغه‌های آنان را حل می‌کند.

این اوتمیل هم می‌تواند قبل از رفتن به باشگاه و انجام تمرینات بدنسازی میل شود و هم پس از آن و هیچ ترجیح و ارجحیتی میان این دو نیست.

به این دلیل که اوتمیل اگر پیش از باشگاه میل شود تمرینی پرانرژی و کامل برای شما به وجود خواهد آورد و اگر پس از آن مصرف شود نیز عضلات شما را بازسازی می‌کند.

اوتمیل صبحانه

اوتمیل در وعده صبحانه و در ابتدای روز می‌تواند یک روز سرشار از انرژی برای شما بسازد که تمام فعالیت‌های خود را به طور کامل و با کیفیت بالا انجام دهید.

صبحانه خوب در واقع تاثیر زیادی در انجام کارهای روزانه و نشاط در طول روز دارد و اوتمیل این مزیت‌ها را برای شما به وجود می‌آورد. اگر شما نیز می‌خواهید روز با نشاط و پرانرژی داشته باشید آن را در وعده صبحانه به صورت سرد یا گرم امتحان کنید.

جو دوسراوتمیل آماده

اوتمیل خود یک غذا و میان وعده آماده به حساب می‌آید. که بالافاصله پس از خرید جو دوسر پرک و مخلوط کردن آن با شیر می‌توانید آن را نوش جان کنید.

اما اگر بخواهید آن را غنی‌تر کنید و از مغزیجات و عسل و دانه‌های چیا در آن استفاده کنید؛ یعنی این مواد را خودتان به آن اضافه کنید.

همچنین می‌توانید نوع آماده شده و مخلوط با عسل یا مخلوط با مغزیجات و دانه چیا آن را خریداری کنید و با شیر مخلوط کرده و میل نمایید‌.

خرید پرک اوتمیل رژیمی از فروشگاه

پرک اوتمیل رژیمی به صورت بسته‌بندی در فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها یافت می‌شود. اما کیفیت و قیمت آن‌ها از فروشگاهی به فروشگاه دیگر ممکن است متفاوت باشد.

از آن نظر می‌گوییم کیفیت ممکن است متفاوت باشد که باید به مجوزهای بهداشتی محصول و اندازه دانه‌ها و تمیز بودن آن‌ها از هرگونه آلودگی مانند دانه‌های محصولات دیگر دقت کنید.

قیمت‌ها نیز به این دلیل به این بستگی دارد که از چندمین واسطه خریداری می‌کنید و هزینه‌های گمرک و فرآوری و حمل و نقل چقدر محاسبه شده است.

بزرگ‌ترین تولید کننده که سال‌هاست اوتمیل را به صورت مستقیم به فروش می‌رساند و کیفیت و بهداشتی بودن آن نیز محسوس و قابل مشاهده است شرکت ایلیا می‌باشد که این محصول را در صفحه فروش خود عرضه می‌نماید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *