آرد جو دوسر

فروش آرد جو دوسر برای تولید بیسکوئیت

جو دوسر

امروزه تولید محصولات، با ارزش تغذیه ای فراوان برای بدن در دستور کار کارخانه جات و تولید کنندگان محصولات غذایی قرار گرفته است. بیسکوئیت یکی از محصولات پرمصرف در ایران شناخته می شود. این محصول دارای کالری زیادی می باشد و بسیاری از افراد مانند افراد دیابتی، سلیاکی و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند از مصرف این محصول و محصولات مشابه امتناع می کنند.

تولید بیسکوئیت با آرد های جایگزین گندم، مانند آرد جو دوسر علاوه بر اثرات موثری که بر روی ارزش غذایی محصول دارد، اثرات موثری نیز بر خواص حسی دارد. آرد جو دوسر کالری کمی دارد و فاقد گلوتن است. فروش آرد جو دوسر برای تولید بیسکوئیت از طریق چه مراکزی انجام می شود؟ بیسکوئیت با آرد جو دوسر چه خواصی دارد؟

تولید انواع محصولات رژیمی با جو دوسر

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهی برای کاهش وزن و تناسب اندام هستند. محصولات رژیمی در جامعه امروزی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده اند.

جو دوسر دارای کالری کمی باشد. علاوه بر کالری کم، جو دوسر دارای مقادیر فراوانی فیبر می باشد. فیبر موجود در جو دوسر محلول در آب است و در معده حجیم می شود و باعث جلوگیری از پرخوری، گرسنگی و اشتهای کاذب می شود.

کارخانه جات و مجموعه های تولید کننده انواع محصولات رژیمی می توانند از جو دوسر در تولید محصولات خود استفاده کنند. محصولات تولید شده با جو دوسر دارای بازار گسترده مشتریان است و تولید کنندگان با تولید انواع محصولات رژیمی با جو دوسر می توانند فروش خوبی را به دست بیاورند.

 

جو دوسر

 

تولید انواع بیسکوئیت جو دوسر

بیسکوئیت یکی از فراورده هایی است که می توان با جو دوسر نیز آن را تولید نمود. انواع بیسکوئیت تولید شده با جو دوسر را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

  • بیسکوئیت جو دوسر رژیمی

بیسکوئیت جو دوسر، رژیمی محسوب می شود. جو دوسر با دارا بودن فیبر فراوان اثرات زیادی برروی کاش وزن و لاغری دارد.

  • بیسکوئیت جو دوسر دیابتی ها

جو دوسر برای دیابتی ها نیز فواید فراوانی دارد. بیسکوئیت جو دوسر برخلاف بیسکوئیت های تولید شده با آرد گندم، برای افراد دیابتی مناسب است، زیرا جو دوسر دارای کربوهیدرات های پیچیده است و از افزایش ناگهانی قند خون جلوگیری می کند.

  • بیسکوئیت جو دوسر بدون گلوتن

بیسکوئیت جو دوسر فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از افراد باعث بروز حساسیت می شود.

  • بیسکوئیت جو دوسر پروتئینی

بیسکوئیت جو دوسر منابع غنی از پروتئین دارد. بیسکوئیت جو دوسر پروتئینی تامین کننده نیاز روزانه افراد به پروتئین می باشد.

  • کوکی جو دوسر

کوکی ها از پرطرفدار ترین محصولات شیرین محسوب می شوند. کوکی جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد و مصرف آن محدودیت ندارد.

  • بیسکوئیت کرم دار جو دوسر

با استفاده از جو دوسر می توان بیسکوئیت های کرم دار را نیز تولید نمود. تولید بیسکوئیت کرم دار جو دوسر، محصولی جدید است که می تواند بازار فروش خوبی را به دست بیاورد.

  • بیسکوئیت سبوس دار ویژه کودکان

بیسکوئیت جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. جو دوسر یک غله کامل و سبوس دار است. بیسکوئیت سبوس دار برای کودکان اثرات فوق العاده ای دارد.

  • بیسکویت شکلات بار جو دوسر

افزودن شکلات به انواع محصولات باعث ایجاد طعم فوق العاده و خوشمزه خواهد شد. بیسکوئیت شکلات بار جو دوسر محصولی جدید است که مورد علاقه کودکان خواهد بود.

  • بیسکوئیت سبوس دار جو دوسر

جو دوسر دارای سبوس فراوانی است. سبوس جو دوسر دارای فیبر است و فیبر دارای اثرات بسیار موثری بر روی سلامت بدن می باشد. بیسکوئیت سبوس دار جو دوسر محصولی با ارزش غذایی بالا است.

 

جو دوسر

 

ترکیبات بیسکویت جو دوسر

بیسکویت جو دوسر از مواد اولیه مختلفی تولید می شود. از جمله ترکیبات موجود در بیسکویت جو دوسر می توان به آرد جو دوسر، روغن قنادی، ایزومالت، شیرخشک، انواع طعم دهنده ها، پودر تخم مرغ، نمک، آب و … اشاره نمود. ترتیب ترکیب این مواد از اهمیت بالایی برخوردار است و بر کیفیت نهایی بيسکوئيت تولید شده اثر گذار است.

فروش دانه و پرک جو دوسر

دانه و پرک جو دوسر از محصولات پرمصرف جو دوسر محسوب می شوند. دانه و پرک جو دوسر به صورت تولید ایرانی و وارداتی در حجم عمده و جزئی به فروش می رسد. پرک و دانه جو دوسر در صنعت کاربرد گسترده ای دارد. فروش دانه و پرک جو دوسر به صورت جزئی برای مصرف کنندگان خانگی انجام می شود.

شرکت ایلیا دانه و پرک جو دوسر را به صورت ایرانی و وارداتی به فروش می رساند. قیمت اعلام شده توسط این مجموعه به دلیل این که تولید کننده و وارد کننده مستقیم است، مقرون به صرفه می باشد. علاقه مندان برای خرید دانه و پرک جو دوسر می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *