جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

نحوه مصرف جو دوسر قبل از تمرین ورزشی

جو دوسر

نحوه مصرف جو دوسر قبل از تمرین ورزشی چگونه است؟ آیا شما از آن اطلاع دارید؟ مزیت‌های خوردن جو دوسر قبل از تمرین ورزشی چیست؟ اگر علاقه مند به اطلاع یافتن از این موارد هستید ما را همراهی کنید.

خواص جو دوسر برای باشگاه

آیا می‌دانید نحوه مصرف جو دوسر قبل از تمرین ورزشی چگونه است؟ چه زمانی باید جو دوسر را برای تامین انرژی حین ورزش بخوریم؟

کسانی که مرتب ورزش می‌کنند و یا افرادی که تناسب اندام برایشان مهم است؛ همه به دنبال  به حداکثر رساندن عملکرد خود در طول تمرین هستند. و برای این کار باید از غذاهایی با انرژی بالا استفاده کنند.

جو دوسر یک منبع عالی از کربوهیدرات می‌باشد. که برای آماده‌سازی عضلات قبل از تمرین بسیار مهم است. به این دلیل که کربوهیدرات‌ها انرژی که بدن برای ورزش به آن نیاز دارد را تامین می‌کنند.

از دیگر فواید جو دوسر برای سلامتی فیبر و پروتئین است که برای عضلات و مفاصل مفید می‌باشد.

 چرا مصرف جو دوسر قبل از تمرین مهم است؟

 مصرف مواد مغذی مانند جو دوسر قبل از ورزش، انرژی و قدرت لازم برای بهترین عملکرد را به شما می‌دهد.

 هر یک از مواد مغذی در برنامه غذایی شما نقش خاصی دارند. بنابراین بسیار مهم است که مطلع باشید هر ماده مغذی چگونه بر عملکرد بدن تأثیر می‌گذارد.

جو دوسر کربوهیدرات جو دوسر

جو دوسر دارای کربوهیدرات‌های پیچیده‌ای است که انرژی زیادی به بدن می‌دهد. ماهیچه‌های بدن شما از گلوکز کربوهیدرات‌هایی که در جو دوسر وجود دارد، برای سوخت استفاده می‌کنند.

این کربوهیدرات‌ها دیرتر آزاد شده، بنابراین قند خون افزایش نمی‌یابد.

پروتئین جو دوسر

جو دوسر تامین پروتئین برای عضلات و ریکاوری آن‌ها را به عهده دارد. پروتئین جو دوسر 11-15 درصد می‌باشد. به خصوص زمانی که تمرین می‌کنید، به پروتئین زیادی نیاز دارید. به این خاطر که بدن شما برای رشد و ترمیم ماهیچه‌ها به پروتئین نیاز دارد.

 چربی‌های جو دوسر

جو دوسر حاوی چربی‌های غیر اشباع می‌باشد‌. درست است که چربی‌ها منبع انرژی ضروری‌اند، اما مصرف بیش از حد چربی قبل از تمرین توصیه نمی‌شود. به این دلیل که چربی‌ها پرانرژی اما دیر هضم هستند. و مصرف بیش از حد آن باعث می‌شود که احساس تنبلی و سنگینی کنید.

چه زمانی باید وعده غذایی قبل از تمرین بخورم؟

مواد غذایی که کربوهیدرات های پیچیده دارند، بین 1 تا 3 ساعت قبل از تمرین باید مصرف شوند. اگر می‌خواهید 45 دقیقه ورزش کنید، قبل از تمرین یک وعده غذایی که دارای کربوهیدرات‌های ساده است را امتحان کنید. مانند ماست یونانی و توت. وعده‌های غذایی قبل از تمرین با استفاده از جو دوسر به عملکرد بهتر بدن کمک می‌کند.

جو دوسر4 طرز تهیه جو دوسر برای قبل باشگاه

  • اسموتی موز: جو دوسر یک انتخاب عالی برای قبل از تمرین صبحگاهی است. اگر کره بادام زمینی نیز اضافه کنید، بدن شما پروتئین و چربی‌های سالم خوبی دریافت می‌کند. پودر پروتئین نیز می‌تواند گزینه خوبی برای اضافه کردن باشد.
  • ماهی سالمون و گرانولا: این دو مملو از پتاسیم و پروتئین هستند که وعده غذایی عالی برای قبل یا بعد از تمرین می‌باشند. گرانولا همچنین منبع بسیار عالی از ویتامین E، آهن، کلسیم و فیبر غذایی می‌باشد. پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 که در ماهی وجود دارد نیز برای ریکاوری عضلانی مفید است.
  • جو دوسر و دانه چیا: جو دوسر یک وعده غذایی مناسب و آسان قبل از تمرین است. که سرشار از مواد مغذی و انرژی ضروری است. دانه چیا همچنین یکی از مواد غذایی عالی برای کاهش وزن می‌باشد، زیرا حاوی فیبر و پروتئین است که احساس سیری طولانی مدت را به وجود می‌آید. همچنین بعد از یک تمرین طولانی و شدید می‌تواند به تامین چربی بعد از سوختن کربوهیدرات‌ها کمک کند.
  • پنکیک جو دوسر با سیب: آرد جو دوسر حاوی آنتی اکسیدان‌ها و پروتئین می‌باشد. و اگر در تهیه پنکیک مصرف شود یک غذای کامل و پر مغذی است.

قیمت جو دوسر و اوتمیل بسته‌بندی

در حال حاضر قیمت جو دوسر و اوتمیل وابسته به مدل بسته‌بندی و هزینه صرف شده برای آن، میزان خلوص دانه‌ها، تولید کننده یا واسطه بودن فروشگاه یا شرکت برای فروش آن، میزان هزینه‌های حمل و نقل و ……. می‌باشد. شما با مراجعه به صفحه فروش ایلیا مارکت می‌توانید این محصول را بدون داشتن دغدغه از بابت کیفیت و قیمت خریداری کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *