آرد جو دوسر, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

خرید عمده و ارزان جو دوسر برای باشگاه بدنسازی

جو دوسر

جو دوسر غله ای با ارزش غذایی بالا است که تاثیر زیادی در فرایند بدنسازی دارد. خرید عمده و ارزان جو دوسر برای باشگاه بدنسازی از طریق کدام مرکز امکان پذیر است؟

طریقه مصرف جو دوسر برای بدنسازی

ورزشکارانی که بدنسازی انجام می دهند از جو دوسر به عنوان فرآورده با ارزش و تاثیر گذار در امر ماهیچه سازی یاد می کنند. جو دوسر با داشتن مقادیر فراوانی فیبر، کربوهیدرات های پیچیده و پروتئین در بین بدنسازان بسیار محبوب است.

بدنسازان جو دوسر را به روش های مختلفی می توانند مصرف کنند. این محصول را می توانند به همراه شیر و مغزی جات ترکیب نموده و قبل از تمرین میل کنند. جو دوسر را به صورت نوشیدنی فراسودمند نیز می توانند مصرف کنند.

همچنین جو دوسر را می توانند همراه با تخم مرغ مصرف نموده و علاوه بر پروتئین موجود در تخم مرغ از خواص جو دوسر نیز بهره مند شوند.

 

جو دوسر پرک

 

قیمت جو دوسر پرک برای باشگاه های بدنسازی

جو دوسر پرک از رایج ترین فرآورده های جو دوسر است که برای بدنسازی استفاده می شود. مصرف جو دوسر پرک قبل از انجام تمرین، ضمن حفظ انرژی در حین تمرین بدنسازان، باعث تقویت ماهیچه ها و عضله سازی آن ها نیز می شود.

باشگاه های بدنسازی خرید جو دوسر پرک را به صورت عمده انجام می دهند. زیرا خرید عمده محصول از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

قیمت جو دوسر برای باشگاه های بدنسازی بسته به ایرانی و یا خارجی بودن جو دوسر پرک، کیفیت پرک ها، حجم خرید، شرکت تولید کننده یا وارد کننده متفاوت خواهد بود.

جو دو سر پرک را چگونه مصرف کنیم؟

جو دوسر پرک را به صورت های مختلفی می توان تهیه کرد و میل نمود. مصرف جو دوسر پرک در وعده صبحانه بسیار رایج است. این محصول را همراه با مایعات و آجیل در میان وعده ها می توان مصرف نمود.

با گسترش مصرف مواد غذایی سالم و استفاده از غلات فراسودمند، کارخانه جات صنایع غذایی به استفاده از آرد کامل و غلات فراسودمند از جمله جو دوسر ترغیب شده اند. جو دوسر پرک محصولی فرآوری شده از جو دوسر است که در تهیه انواع محصولات غذایی کاربرد دارد.

 

جو دوسر

 

جو دوسر آلمانی و انگلیسی

آلمان و انگلیس از بهترین کشور های تولید کننده جو دوسر در دنیا می باشند. جو دوسر آلمانی و انگلیسی در ایران نیز عرضه می شود. جو دوسر آلمانی و انگلیسی به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

قیمت جو دوسر آلمانی و انگلیسی از انواع تولید شده در ایران بالا تر است. این محصول برای کارخانه جات صنایع تبدیلی از نظر اقتصادی صرفه ندارد.

شرکت های پخش و بسته بندی پتانسیل خوبی برای فروش جو دوسر آلمانی و انگلیسی دارند. این مجموعه ها بازار گسترده ای  برای فروش محصولات جو دوسر دارند.

با خرید عمده جو دوسر آلمانی و انگلیسی از مراکز وارد کننده و بسته بندی در مجموعه خود، بازار بسیار خوبی به دست خواهند آورد.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک فله اوتمیل

جو دوسر پرک اوتمیل محصولی محبوب می باشد، زیرا بسیار سریع آماده می شود و دارای ارزش غذایی بالایی است. قیمت جو دوسر پرک اوتمیل به صورت فله پایین تر از انواع بسته بندی جو دوسر پرک اوتمیل است.

این محصول به صورت تولید داخلی و وارداتی از کشور های خارجی موجود می باشد و این امر در قیمت نهایی محصول موثر است. برای اطلاع از قیمت جو دوسر پرک فله اوتمیل با مراکز فروش تماس گرفته و کسب اطلاع کنید.

قیمت جو دوسر پرک کیلویی

جو ‌دوسر پرک به صورت کیلویی نیز عرضه می شود. خرید به صورت کیلویی این امکان را می دهد که خریداران با توجه به نیاز خود، مقدار مشخصی جو ‌دوسر پرک را تهیه کنند.

از لحاظ قیمتی جو دوسر پرک کیلویی، قیمتی پایین تر و مقرون به صرفه تر از انواع بسته بندی دارد. این محصول را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی تهیه نمود. برای اطلاع ازقیمت جو دوسر پرک کیلویی می توانید از مراکز فروش این محصول استعلام قیمت بگیرید.

 

جو دوسر پرک

 

ثبت سفارش خرید عمده جو دوسر برای باشگاه ها

باشگاه های بدنسازی برای خرید عمده جو دوسر به دنبال مرکزی هستند که قدرت تامین بالایی داشته باشد و قیمت و کیفیتی تضمین شده نیز ارائه دهد.

شرکت ایلیا از تولید کنندگان و وارد کنندگان جو دوسر و محصولات جو دوسر در ایران می باشد که تامین کننده این محصول است.

باشگاه های ورزشی می توانند جو دوسر مورد نیاز خود را جهت تولید مکمل های ورزشی از این مجموعه تهیه کنند. همچنین علاقه مندان در صورت تمایل جهت ثبت سفارش انواع محصولات جو دوسر بسته بندی و بهداشتی می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *