جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

اوتمیل برای بدنسازی + خرید مستقیم از کارخانه

جو دوسر

آیا از مزایای اوتمیل برای بدنسازی + خرید مستقیم از کارخانه اطلاع دارید؟ اوتمیل برای بدنسازی باید قبل باشگاه میل شود یا بعد آن؟ دستورالعمل اوتمیل برای انواع رژیم چگونه است؟ اطلاعات مربوط به موارد بالا را از ما بخواهید.

اوتمیل قبل تمرین یا بعد تمرین

مصرف اوتمیل برای قبل و بعد تمرین هیچ مانعی نداشته بلکه بسیار مفید نیز خواهد بود. در واقع نمی‌توان تفاوتی برای این دو قائل شد و یکی را بر دیگری ترجیح داد.

به این علت که اگر اوتمیل قبل از تمرین خورده شود هنگامی که شما به باشگاه می‌روید انرژی بسیار خوبی برای انجام فعالیت‌های خود دارید و بدن شما دچار ضعف نخواهد شد و تمامی حرکات به خوبی انجام خواهند شد.

اگر پس از تمرین نیز مصرف شود به دلیل داشتن مواد مغذی که به ترمیم و ریکاوری عضلات کمک می‌کنند بسیار مفید خواهد بود. بنابراین شما ورزشکاران عزیز محدودیتی در زمان خوردن اوتمیل نخواهید داشت.

حتی می‌توانید اوتمیل را در هر دو وعده قبل و پس از باشگاه مصرف نمایید.

جو دوسرطریقه مصرف جو دوسر در اوتمیل برای بدنسازی

بدنسازی ورزشی است که نقش تغذیه در آن بسیار پررنگ بوده و برای داشتن اندام متناسب شما نیاز به مصرف پروتئین بالا و چربی بسیار کم و تمام مواد مغذی موردنیاز بدن خواهید داشت.

پیدا کردن ماده غذایی با تمام این ویژگی‌ها و ارزش غذایی بالا در جهان امروز کمی سخت شده است.

به همین علت است که جو دوسر طرفداران بسیار زیادی از همه اقشار مختلف جامعه پیدا کرده است چه افرادی که ورزشکار و بدنساز هستند و یا افرادی که رژیم‌های لاغری و چاقی دارند و یا بیماران مبتلا به دیابت و کلسترول و فشار خون بالا.

برای تهیه جو دوسر خوشمزه با بافتی بسیار عالی برای بدنسازی ابتدا جو دوسر پرک فوری را خریداری کرده و سپس آن را با شیر ترکیب کرده و روی اجاق گاز با حرارت متوسط بپزید.

البته می‌توانید به صورت خام نیز از آن استفاده کنید و مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد. یعنی جو دوسر پرک را درون ظرفی با شیر مخلوط کرده و میل نمایید.

در آخر می‌توانید به هر نوع از جو دوسر خود که آماده کرده‌اید میوه و آجیل و ادویه و عسل اضافه کنید تا طعم بسیار بهتری به آن بدهد.

طرز تهیه اوتمیل پروتئینی

پروتئین نقش مهمی در عملکرد مناسب بدن داشته و ماده مغذی ضروری در رژیم غذایی محسوب می‌شود. بسیاری از غذاها در دنیای امروز توانایی تامین تمام آنچه بدن به آن نیاز دارد و به ویژه پروتئین را ندارند.

اوتمیل در واقع بر خلاف این مواد غذایی، دارای پروتئین بالایی می‌باشد که می‌توان آن را به جای مصرف پروتئین‌های مختلف استفاده کرد زیرا یک پروتئین گیاهی کامل است.

تهیه اوتمیل نیز بسیار آسان است و نیاز به ۱ فنجان جو دوسر پرک فوری و ۲ فنجان شیر دارید که این دو ماده را باید مخلوط کرده و بپزید.

پس از کامل شدن زمان پخت، اجازه دهید که اوتمیل شما به مدت ۱۰ دقیقه سرد شده و سپس با میوه‌هایی مانند موز و … و گردو و پسته که باعث افزایش پروتئین در آن می‌شود سرو کنید.

جو دوسربهترین زمان مصرف جو دوسر برای بدنسازی

مصرف جو دوسر برای اهداف بدنسازی زمان معین و خاصی ندارد. در واقع هر زمان که خورده شود می‌تواند مواد معدنی ضروری بدن شما را برای انجام تمرینات فراهم نماید.

شما می‌توانید جو دوسر را برای قبل تمرین خود و رفتن به باشگاه آماده کنید‌ تا بتواند انرژی فوق‌العاده‌ای حین تمرین به شما بدهد.

در واقع باید جو دوسر پرک را به همراه مقداری شیر و میوه‌های خشک یا تازه مخلوط کرده و این غذای مغذی و دارای ارزش بالا از نظر غذایی را میل کنید.

همچنین می‌توانید پس از تمرین جهت رفع آسیب عضلات و خستگی و ترمیم آن‌ها جو دوسر را میل کنید. روش آماده‌سازی آن نیز یکسان می‌باشد.

اوتمیل بدنسازی برای حجم ماهیچه

ماهیچه‌ها و عضلات پیش از انجام تمرینات بدنسازی به انرژی و پس از آن به ترمیم و ریکاوری و استراحت نیاز دارند که اوتمیل این نیازها را برطرف می‌کند.

پروتئین موجود در اوتمیل در بدنسازی کاربرد بسیاری داشته و از مواد غذایی ضروری برای افراد بدنساز می‌باشد.

حجم ماهیچه‌ها نیز به میزان مصرف پروتئین شما بستگی دارد و اوتمیل یک ماده بسیار مغذی برای حجم‌دهی به ماهیچه‌های شما می‌باشد.

اگر علاقه‌مند به پروتئین‌های گیاهی هستید و به دنبال ماده غذایی هستید که تمام نیاز بدن شما را فراهم کند از مصرف آن غافل نشوید.

جو دوسرطرز تهیه اوتمیل برای لاغری و چاقی

رژیم‌های لاغری و چاقی در واقع هر دو به یک ماده غذایی سرشار از پروتئین نیاز دارند. اما تفاوت در این است که برای رژیم‌های لاغری شما باید نوعی از جو دوسر را انتخاب کنید که شیرینی و مواد افزودنی نداشته باشد و این مورد را از برچسب غذایی محصول پیگیری نمایید.

پس از خرید جو دوسر، با میزان دو برابری آب آن را پخته و میل کنید. این یک غذای بدون چربی و شکر بوده و برای لاغری یک ماده غذایی تضمین شده از سوی متخصصان می‌باشد.

اما در رژیم چاقی که به کالری و مواد پروتئینی بسیار بیشتری نیاز است؛ شما باید جو دوسر پرک را خریداری کرده و سپس آن را با مقدار دو برابری شیر بپزید و سپس آن را با آجیل‌ها و میوه‌های دلخواه تزئین کرده و میل کنید.

این باعث افزایش پروتئین در غذای شما شده که سریع‌تر به افزایش وزن دلخواه خود خواهید رسید.

خرید مستقیم اوتمیل از کارخانه تولیدی

خرید مستقیم اوتمیل از کارخانه تولیدی چه مزیت‌هایی برای شما می‌تواند داشته باشد؟

تغییرات قیمتی در فروش اوتمیل به دلیل وجود واسطه‌ها، انواع بسته‌بندی شرکت‌ها، میزان کیفیت اوتمیل، هزینه‌های ارسال محصول و فرآوری آن و … می‌باشد که وجود واسطه‌ها مهم‌ترین مورد در نوسان قیمت‌ها می‌باشد‌. بنابراین خرید مستقیم از وارد کننده باعث به صرفه‌تر شدن قیمت‌ها می‌شود.

مجموعه ایلیا به عنوان بزرگ‌ترین وارد کننده مستقیم اوتمیل این محصول را با نازل‌ترین قیمت و بهترین و بهداشتی‌ترین بسته‌بندی و مرغوبیت بالا آن را به فروش می‌رساند. برای خرید مستقیم اوتمیل به صفحه فروش ما سر بزنید‌.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *