جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

ارزش غذایی اوتمیل + فروشگاه پرک بسته‌بندی

جو دوسر

آیا از ارزش غذایی اوتمیل + فروشگاه پرک بسته بندی آن خبر دارید؟ کالری اوتمیل در مقایسه با موادغذایی دیگر چگونه است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید تا به سوالات مهم شما پاسخ داده شود.

کالری و ارزش غذایی اوتمیل با شیر و موز

میزان کالری و ارزش غذایی اوتمیل با توجه به میزان شیر و موز استفاده شده در آن مشخص می‌شود. اگر می‌خواهید در رژیم‌های لاغری از آن استفاده کنید باید میزان مصرفی موز و افزودنی‌های شیرین کننده را در آن به حداقل برسانید.

اما اگر در رژیم‌های افزایش و وزن و بدنسازی از آن استفاده می‌کنید باید پروتئین آن را غنی‌تر کرده و از میوه‌ها و آجیل‌های بیشتری استفاده کنید.

در واقع 100 گرم اوتمیل حاوی 10 گرم فیبر و 352 میلی گرم کلسیم و 359 گرم پتاسیم است. یک وعده غذایی از جو دوسر پخته شده همچنین حاوی 150 کالری و 5 گرم پروتئین، 27 گرم کربوهیدرات و ۲ گرم چربی است.

اوتمیل در بدنسازی

مزیت‌های اوتمیل در بدنسازی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به ویتامین‌ها و منیزیم و روی و فیبر اشاره کرد که در ادامه به توضیحات آن می‌پردازیم.

اوتمیل در واقع غنی از مواد معدنی ضروری برای بدن بوده و انواع ویتامین‌های B را شامل می‌شود که غذا را به انرژی تبدیل می‌کنند. اوتمیل همچنین دارای منیزیم و روی است که باعث رشد و ریکاوری عضلات بدنسازان می‌شود.

در واقع منیزیم برای ریکاوری و سلامت استخوان‌ها مفید بوده و روی نیز به ترمیم عضلات کمک می‌کند. اوتمیل حاوی فیبر نیز می‌باشد که این فیبر بالا به هضم غذا کمک کرده و احساس سیری بلند مدتی را در حین تمرین به شما می‌دهد.

بنابراین دیگر سراغ میان وعده‌های غذایی ناسالم و مضر نخواهید رفت. فیبر رژیمی اوتمیل همچنین برای حفظ سلامتی  همه افراد و به ویژه بدنسازان مفید می‌باشد.

علاوه بر آن باعث تنظیم حرکات روده شما شده و از دچار یبوست شدن جلوگیری می‌کند. همچنین اوتمیل دارای اثرات جلوگیری از بیماری‌های قلب و عروق نیز می‌باشد.

جو دوسرخواص و ارزش غذایی اوتمیل

مزایا و خواص اوتمیل بسیار شگفت انگیز می‌باشد تا آنجایی که علاوه بر حفظ سلامت بدن و کاهش ابتلا به بیماری‌ها دارای خواصی برای پوست و مو نیز می‌باشد.

اوتمیل باعث کاهش ابتلا به بیماری‌هایی مانند قندخون و کلسترول بالا و بیماری‌های قلبی و عروقی و برخی از انواع سرطان‌ها می‌شود. به همین علت همیشه به عنوان غذایی کاملا گیاهی و سالم در رژیم‌های غذایی اکثر افراد قرار می‌گیرد.

علاوه بر این اوتمیل کاملا بدون گلوتن بوده و برای افراد مبتلا به سلیاک یا افرادی که به گلوتن حساسیت دارند گزینه بسیار مناسبی است و این افراد می‌توانند با خیال راحت از اوتمیل و محصولات درست شده با آن استفاده کنند.

اوتمیل همچنین خواص بسیار خوبی بر روی پوست بدن و صورت و موهای شما دارد. زیرا باعث درخشان کردن و ضخامت بیشتر مو شده و در حوزه پوست نیز باعث رفع چین و چروک و آبرسانی عالی به آن می‌شود.

تنها کافی است که ماسک آن را خریداری کرده و از آن بر روی پوست خود استفاده نمایید. از اوتمیل در رژیم‌های غذایی چاقی و لاغری نیز استفاده می‌شود و به دلیل داشتن پروتئین بالا در برنامه غذایی بدنسازان نیز جایگاه خوبی پیدا کرده است.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

برای طرز تهیه اوتمیل در رژیم‌های غذایی لاغری ما پیشنهاد می‌کنیم که آب را جایگزین شیر کرده که کالری کمتری دارد و می‌توان از آن در پخت اوتمیل استفاده کرد. همچنین شما می‌توانید به جای افزودنی‌های پر کالری از میوه‌هایی با کالری پایین‌تر و یا سبزیجات استفاده کنید.

البته اوتمیل به تنهایی یک وعده غذایی کامل است که دارای همه مواد مغذی ضروری بدن بوده و یک غذای گیاهی فوق‌العاده است. تنها کافی است جو دوسر پرک را خریداری کرده و 1 فنجان از آن را به همراه 2 فنجان آب در یک قابلمه بریزید.

پس از اینکه کاملا پخته شد و جو دوسر آب را به خود جذب کرد اجازه دهید کمی سرد شود. سپس آن را با ادویه‌های دلخواه میل کنید این یک وعده غذایی کامل است. در صورت علاقه به سبزیجات نیز می‌توانید از آن را در کنار وعده خود استفاده کنید.

کالری اوتمیل

کالری اوتمیل اگر با آب پخته شود یا با شیر پخته شود قطعا متفاوت خواهد بود. علاوه بر آن افزودنی‌هایی که پس از پخت به آن اضافه می‌شود نیز کالری خود را دارند اما به طور کلی کالری هر 100 گرم اوتمیل 68 کیلو کالری می‌باشد.

جو دوسراوتمیل یخچالی

برای آماده سازی راحت‌تر اوتمیل و استفاده سریع‌تر آن در وعده‌های غذایی مانند صبحانه شما می‌توانید اوتمیل خود را از شب قبل آماده کرده و در یخچال قرار دهید تا در هنگام صبح دسترسی آسان‌تری به این صبحانه مغذی داشته باشید.

کافی است مقدار مورد نیاز از جو دوسر پرک فوری صبحانه خود را در ظرفی دارای درب محکم ریخته و کمی شیر به آن اضافه کنید. سپس آن را به مدت حداقل 2 ساعت یا یک شبانه روز در یخچال نگه‌داری کنید. صبح روز بعد نیز آن را با میوه‌ها و آجیل‌ها و سبزیجات دلخواه میل نمایید.

اوتمیل رژیمی

اوتمیل یک غذای بسیار شگفت انگیز در رژیم‌های لاغری و چاقی و بدنسازی است. بدین علت که اگر آن را با کمترین افزودنی‌ها و شیرین کننده‌ها بپزید که کالری آن پایین باشد در رژیم‌های کاهش وزن به کار می‌رود که به علت فیبر بالا از گرسنگی زود هنگام جلوگیری می‌کند. به علاوه باعث کاهش وعده‌های غذایی بدون گرسنگی در طول روز می‌شود.

اما اگر اوتمیل را با مواد غذایی پر کالری و حاوی پروتئین بپزید در واقع به مقدار پروتئین آن افزوده می‌شود و در رژیم‌های غذایی افزایش وزن و بدنسازان قرار می‌گیرد. که گزینه مناسبی برای افزایش عضلات و ترمیم آن‌ها و کاهش چربی بدن می‌باشد.

فروشگاه اوتمیل پرک بسته‌بندی

اوتمیل پرک به صورت بسته‌بندی شده و در انواع بسته‌بندی‌های مختلف از نظر حجم در فروشگاه‌های بزرگ و هایپر مارکت‌ها یافت می‌شود. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر کیفیت و قیمت محصول برای شما مهم است باید به چند آیتم دقت کنید که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم.

برای مثال: پاک و تمیز بودن محصول از هرگونه آلودگی و موادغذایی دیگر و داشتن سیب سلامت و تائیدیه‌های بهداشتی و بسته‌بندی‌های محکم و مناسب و قیمت آن که بستگی به هزینه‌های صرف شده تولید و فرآوری محصول و میزان کیفیت آن دارد.

شرکت ایلیا به این دلیل که واردکننده مستقیم بوده و محصولات را بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می‌دهد و همچنین دغدغه‌های شما مشتریان عزیز از نظر کیفیت را مهم می‌شمارد آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد. برای خرید این محصول با ویژگی‌ها و خدمات بسیار عالی شرکت ما به صفحه فروش ایلیا مارکت مراجعه کنید.

تماس با ما

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *